Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

I dag så jeg en dobbel regnbue på vei hjem!! Det synes ikke så godt på bildet, men det er en litt svakere til høyre der. Nesten som på en graviditetstest, streksyn :hilarious: nei, men seriøst, jeg har ikke sett én eneste regnbue i hele år, og nå ser jeg de plutselig hele tiden? Først en forrige uke og nå denne. Dette MÅ bare bety at neste er regnbuebaby (det har jeg bestemt haha) :smiley-bounce022:smiley-angelic001:love2
Vis vedlegget 417647
Nå skal det bli regnbuebaby :Heartbigred
 
CD29 og 1DPO :gen014

Da har testene sunket igjen og premom bekreftet EL med en B ☺️ FF har fortsatt ikke kommet med kryss, men trenger kanskje noen flere dager med stigning før det skjer? Ble en uvanlig lang topp denne gangen, føler jeg stadig lærer noe nytt om kroppen min ☺️

1000035181.png
1000035182.png
 
CD29 og 1DPO :gen014

Da har testene sunket igjen og premom bekreftet EL med en B ☺️ FF har fortsatt ikke kommet med kryss, men trenger kanskje noen flere dager med stigning før det skjer? Ble en uvanlig lang topp denne gangen, føler jeg stadig lærer noe nytt om kroppen min ☺️

Vis vedlegget 417664Vis vedlegget 417666
Trenger nok 1-2dager til med forhøyet temp/stigning, så kommer krysset :) jeg skulle (sett kun ut fra graf) tippet at el var i forgårs, men usikker når du fikk peak den dagen :p
 
CD29 og 1DPO :gen014

Da har testene sunket igjen og premom bekreftet EL med en B ☺️ FF har fortsatt ikke kommet med kryss, men trenger kanskje noen flere dager med stigning før det skjer? Ble en uvanlig lang topp denne gangen, føler jeg stadig lærer noe nytt om kroppen min ☺️

Vis vedlegget 417664Vis vedlegget 417666
FF trenger 3 høyere temp før den setter kryss. Men de to røde prikkene på gårsdagen og idag er FF som indikerer tempøkning og mulig el! Basert på temp er du 2 dpo idag :D Veldig tydelig tempøkning - så da fungerer jo tempevanene dine nå til tross for en liten sirkusartist på morningen;)
 
Trenger nok 1-2dager til med forhøyet temp/stigning, så kommer krysset :) jeg skulle (sett kun ut fra graf) tippet at el var i forgårs, men usikker når du fikk peak den dagen :p
Ååå, takk for hjelp til å tolke ☺️ det kan hende? jeg fikk peak ca kl 20 cd27, og så hadde den sunket igjen da jeg tok ny test rett før midnatt
1000035184.png
 
FF trenger 3 høyere temp før den setter kryss. Men de to røde prikkene på gårsdagen og idag er FF som indikerer tempøkning og mulig el! Basert på temp er du 2 dpo idag :D Veldig tydelig tempøkning - så da fungerer jo tempevanene dine nå til tross for en liten sirkusartist på morningen;)
Aha! Er jo første gangen jeg bruker den så det visste jeg ikke hihi ☺️ takk! ❤️ så gøy om jeg er 2dpo, det liker jeg bedre hehe. Ja det ser ut som det går greit allikevel! Er overrasket men veldig fornøyd med det ☺️ kjekk støtte å ha for å se om egget faktisk har sluppet :joyful: :love2
 
Ååå, takk for hjelp til å tolke ☺️ det kan hende? jeg fikk peak ca kl 20 cd27, og så hadde den sunket igjen da jeg tok ny test rett før midnatt Vis vedlegget 417667
Hvis du tester med å legge inn en litt høyere temp imorgen (litt juks er lov :p), får du opp kryss da? :) jeg har tidligere hatt positive tester over to dager, med el andre dagen selv om test fortsatt er positiv på dag 2 (testen ender som negativ ila kvelden dag 2). Denne gangen fikk jeg positiv test cd12. Negativ cd13. El bekreftet cd14 :p
 
Hvis du tester med å legge inn en litt høyere temp imorgen (litt juks er lov :p), får du opp kryss da? :) jeg har tidligere hatt positive tester over to dager, med el andre dagen selv om test fortsatt er positiv på dag 2 (testen ender som negativ ila kvelden dag 2). Denne gangen fikk jeg positiv test cd12. Negativ cd13. El bekreftet cd14 :p
Skal prøve!! :joyful:
 
Hvis du tester med å legge inn en litt høyere temp imorgen (litt juks er lov :p), får du opp kryss da? :) jeg har tidligere hatt positive tester over to dager, med el andre dagen selv om test fortsatt er positiv på dag 2 (testen ender som negativ ila kvelden dag 2). Denne gangen fikk jeg positiv test cd12. Negativ cd13. El bekreftet cd14 :p
Det gikk!! Da fikk jeg kryss! :happy093
hurra! Mitt første kryss i FF :joyful::hilarious: så 2dpo i dag da?

1000035191.png
 
Da får man håpe at temp samarbeider imorgen (noe jeg regner med at den gjør mtp testene dine) :D hvis den gjør det, så er du 2dpo idag og 3 imorgen NÅR krysset kommer på ordentlig :happy: genialt med temping,hva? :D
Helt genialt!! Jeg digger det! Håper den samarbeider i morgen ☺️ typisk at denne syklusen når jeg har funnet el med temp OG har sterkere tester enn noensinne så må den hoppes over. Føles som om jeg kaster bort en veldig god EL :p :hilarious:
 
Helt genialt!! Jeg digger det! Håper den samarbeider i morgen ☺️ typisk at denne syklusen når jeg har funnet el med temp OG har sterkere tester enn noensinne så må den hoppes over. Føles som om jeg kaster bort en veldig god EL :p :hilarious:
Ja,jeg forstår at du føler det :Heartred men du får tenke slik at du får litt øving i temping til den ordentlige prøvingen starter :D
 
Back
Topp