Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Gøy! Du har en ny thriller: Peak-thrilleren :laughing002 Min peak var jo 2,23. Spennende med verdien i morgen tidlig da :happy:
Jeg er visst i businessen av å lage thrillere her inne.. først med graviditetstestene som steg og sank, så om El kommer og nå dette :hilarious::hilarious: peak-thrilleren :laughing001 ja du fikk jo skikkelig høy! 2,23 er vilt! Kom nok ikke opp på det jeg, i dag har den sunket igjen ☺️ men jeg er kjempefornøyd! Nå har den endelig kommet ❤️
 
CD28

Eggløsningsdag! Endelig!! Hurra!!! :happy093

I dag sank nivåene igjen, 0.82 på morgenen. så toppen var i går, da regner jeg EL i dag. SÅ deilig å ha det overstått, at den endelig kom, og med en sånn stigning! Ble litt gøy til slutt da allikevel hihi ☺️
1000035095.jpg
1000035113.png
1000035120.png

Tempen har jeg ikke fått til å ta helt til samme tidspunkt osv men legger den ved, spennende å se allikevel ☺️
1000035114.png

også en ting til, som jeg synes er litt flaut, har søren meg klart å bruke 48 tester i løpet av denne syklusen o_O:facepalm::hilarious: jeg som lissom bare skulle teste litt casual et par dager rundt El for å finne den... Blir dyrt det her! Må bestille fler nå da :p
 
CD28

Eggløsningsdag! Endelig!! Hurra!!! :happy093

I dag sank nivåene igjen, 0.82 på morgenen. så toppen var i går, da regner jeg EL i dag. SÅ deilig å ha det overstått, at den endelig kom, og med en sånn stigning! Ble litt gøy til slutt da allikevel hihi ☺️
Vis vedlegget 417562Vis vedlegget 417563Vis vedlegget 417564
Tempen har jeg ikke fått til å ta helt til samme tidspunkt osv men legger den ved, spennende å se allikevel ☺️
Vis vedlegget 417565
også en ting til, som jeg synes er litt flaut, har søren meg klart å bruke 48 tester i løpet av denne syklusen o_O:facepalm::hilarious: jeg som lissom bare skulle teste litt casual et par dager rundt El for å finne den... Blir dyrt det her! Må bestille fler nå da :p

Det er lov å bruke mye tester når el kommer på cd 28(!!!) Altså :shy: :hilarious:
 
CD28

Eggløsningsdag! Endelig!! Hurra!!! :happy093

I dag sank nivåene igjen, 0.82 på morgenen. så toppen var i går, da regner jeg EL i dag. SÅ deilig å ha det overstått, at den endelig kom, og med en sånn stigning! Ble litt gøy til slutt da allikevel hihi ☺️
Vis vedlegget 417562Vis vedlegget 417563Vis vedlegget 417564
Tempen har jeg ikke fått til å ta helt til samme tidspunkt osv men legger den ved, spennende å se allikevel ☺️
Vis vedlegget 417565
også en ting til, som jeg synes er litt flaut, har søren meg klart å bruke 48 tester i løpet av denne syklusen o_O:facepalm::hilarious: jeg som lissom bare skulle teste litt casual et par dager rundt El for å finne den... Blir dyrt det her! Må bestille fler nå da :p
Hurra! :love017 Rekker du juli-gruppen på neste eggløsning tror du? Brukte sykt mange tester selv!:laughing002
 
Hurra! :love017 Rekker du juli-gruppen på neste eggløsning tror du? Brukte sykt mange tester selv!:laughing002
Jeg håper det!! Hvis el kommer til vanlig tid så havner jeg nok et sted midt imellom sen juli/tidlig august, så henger nok da i begge gruppene. Og hvis jeg føder tidlig som med datteren min blir det kanskje juli ☺️

haha godt å høre ❤️ så boksen i dag som hadde 50 tester, og at det var bare 2 igjen og tenke "herregud er det mulig" :hilarious:
 
Kjempehopp!! Dette er gøy! ☺️❤️ ble du gravid på den pp i august? Får nesten vondt inni meg av å ikke få lov å prøve på denne, kroppen føles skikkelig klar, som om dette er et godt egg (selvom man jo ikke kan vite det da)
Ja, vi prøvde noen mnd uten å se etter el, men var først på den pp i august at jeg ble gravid. Men det endte ikke så bra da. Nå sitter jeg igjen som et spørsmålstegn og bare venter på å få sette igang igjen ja… Off, ja, jeg også har bare lyst å hoppe i det, men tenker å høre på legen som anbefalte å vente til første mens. Føles som en evighet å vente da, så forstår deg godt.
 
Ja, vi prøvde noen mnd uten å se etter el, men var først på den pp i august at jeg ble gravid. Men det endte ikke så bra da. Nå sitter jeg igjen som et spørsmålstegn og bare venter på å få sette igang igjen ja… Off, ja, jeg også har bare lyst å hoppe i det, men tenker å høre på legen som anbefalte å vente til første mens. Føles som en evighet å vente da, så forstår deg godt.
Huff, det er så fortvilende og vondt når det ikke går bra. Ihvertfall når man som regel ikke får noe svar på hvorfor det ikke gikk... ❤️ vi mistet jo og gikk igjennom en lang prosess med utskrapning osv i juli, og da måtte jeg hoppe over en syklus og det føltes så evig langt å vente. Så ble vi gravide igjen på neste pp men mistet den også, så føles frustrerende at jeg igjen må hoppe over én til og at den i tillegg blir så lang. Vil bare bli gravid nå og at det går bra! Håper din blir kort nå og at dere snart kan starte opp igjen ☺️ kanskje vi kommer sammen i neste termingruppe også da?
 
Huff, det er så fortvilende og vondt når det ikke går bra. Ihvertfall når man som regel ikke får noe svar på hvorfor det ikke gikk... ❤️ vi mistet jo og gikk igjennom en lang prosess med utskrapning osv i juli, og da måtte jeg hoppe over en syklus og det føltes så evig langt å vente. Så ble vi gravide igjen på neste pp men mistet den også, så føles frustrerende at jeg igjen må hoppe over én til og at den i tillegg blir så lang. Vil bare bli gravid nå og at det går bra! Håper din blir kort nå og at dere snart kan starte opp igjen ☺️ kanskje vi kommer sammen i neste termingruppe også da?
Off, jeg kan ikke engang se for meg hvordan reisen deres må ha føltes nei! Du er god som holder ut! :Heartred Ja, det hadde vært så koselig å møtes på nytt forum, og forhåpentligvis fått blitt der løpet ut:Heartred
 
Hvor kjøper du disse el testene? Ser flere bruker både dem og gravidtestene. Jeg finner de på premom, men det kommer vel toll og mva hvis jeg kjøper der? :confused005
 
Off, jeg kan ikke engang se for meg hvordan reisen deres må ha føltes nei! Du er god som holder ut! :Heartred Ja, det hadde vært så koselig å møtes på nytt forum, og forhåpentligvis fått blitt der løpet ut:Heartred
Takk for gode ord ❤️ Ja!!! Forhåpentligvis får vi bli der løpet ut begge to ☺️❤️
 
Hvor kjøper du disse el testene? Ser flere bruker både dem og gravidtestene. Jeg finner de på premom, men det kommer vel toll og mva hvis jeg kjøper der? :confused005
Jeg kjøper de fra Amazon, men bor jo i Spania så vil tro at til Norge må man betale toll og mva derfra også... Men tror @Tia også bruker de? Vet ikke hvor hun kjøper de fra?
 
Jeg kjøper de fra Amazon, men bor jo i Spania så vil tro at til Norge må man betale toll og mva derfra også... Men tror @Tia også bruker de? Vet ikke hvor hun kjøper de fra?
Har og kjøpt gjennom amazon. Tror de behandler tollen for deg, så det er en del av totalprisen, @Cowgirl :) Shipping koster litt da. Men jeg syns egentlig ikke prisen ble så ille. Ca 300kr totalt for 50 tester. Og de selger større pakker med 100stk og da blir prisen per test enda mindre.
 
Har og kjøpt gjennom amazon. Tror de behandler tollen for deg, så det er en del av totalprisen, @Cowgirl :) Shipping koster litt da. Men jeg syns egentlig ikke prisen ble så ille. Ca 300kr totalt for 50 tester. Og de selger større pakker med 100stk og da blir prisen per test enda mindre.
Jeg svei av en sånn 50pack nå denne syklusen :hilarious:
 
I dag så jeg en dobbel regnbue på vei hjem!! Det synes ikke så godt på bildet, men det er en litt svakere til høyre der. Nesten som på en graviditetstest, streksyn :hilarious: nei, men seriøst, jeg har ikke sett én eneste regnbue i hele år, og nå ser jeg de plutselig hele tiden? Først en forrige uke og nå denne. Dette MÅ bare bety at neste er regnbuebaby (det har jeg bestemt haha) :smiley-bounce022:smiley-angelic001:love2
1000035156.jpg
 
Last edited:
Jeg kjøper de fra Amazon, men bor jo i Spania så vil tro at til Norge må man betale toll og mva derfra også... Men tror @Tia også bruker de? Vet ikke hvor hun kjøper de fra?
Har og kjøpt gjennom amazon. Tror de behandler tollen for deg, så det er en del av totalprisen, @Cowgirl :) Shipping koster litt da. Men jeg syns egentlig ikke prisen ble så ille. Ca 300kr totalt for 50 tester. Og de selger større pakker med 100stk og da blir prisen per test enda mindre.
Takk, da skal jeg sjekke ut det :love017
 
I dag så jeg en dobbel regnbue på vei hjem!! Det synes ikke så godt på bildet, men det er en litt svakere til høyre der. Nesten som på en graviditetstest, streksyn :hilarious: nei, men seriøst, jeg har ikke sett én eneste regnbue i hele år, og nå ser jeg de plutselig hele tiden? Denne MÅ bare bety at neste er regnbuebaby (det har jeg bestemt haha) :smiley-bounce022:smiley-angelic001:love2
Vis vedlegget 417647
Kanskje et tegn på tvillinger? Hehehe ❤️ Krysser fingrene for i hvert fall én regnbuebaby
 
Back
Topp