Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Har mye murringer nå, hatt det de siste dagene egentlig, og øm, som om mensen er på vei. Fikk pittelitt blod på papiret nå men synes det er rart om den kommer allerede da jeg jo bare er 3dpo... Er jo CD30 så sånn sett så pleier den jo å komme nå men trodde den ble utsatt pga EL. Snodig! :bored: gjør meg ingenting om den kommer nå, bare synes det er litt rart...
 
Hmm, ja, det hørtes veldig tidlig ut. Kanskje det bare er slimhinnene som blør litt?
 
Ja mest sannsynlig er det noe sånt. Mensen nå er jo helt tullete :hilarious:
Har også fått blodspor på helt merkelige tidspunkter etter graviditeter og MA. Kan ikke huske å ha hatt det før. Sikkert normalt som absolutt ALT annet er. :p
 
CD30 og 3DPO

I dag fikk jeg kryss i FF! Da ser det ut som jeg faktisk er 3 dpo og ikke 2 sånn som jeg hadde regnet ☺️ tok siste test denne syklusen, og den var nede igjen på 0.15 så da sier jeg meg fornøyd med det
Vis vedlegget 417752Vis vedlegget 417753
Se der, der fikk du det bekreftet at egget slipper dagen etter positiv test :D 3 dpo, fantastisk!
 
Hvordan går det? :Heartred Snart inn i ny runde hvor det blir prøving? :D
Hei! Det går bra! ❤️ Vært sykt hektisk helg her, men ja, går og venter på TR, sannsynligvis kommer hun på tirsdag. Har snakket med gyn så da skal jeg inn og ta blodprøvene 3 dager etter TRstart. Og så skal jeg inn på time hos gyn mandagen uka etter, for å snakke om planen videre sånn jeg forsto det og ta livmorhalsprøve i samme slengen. Gleder meg til ny syklus nå og å komme igang med prøving igjen :gen014 :D håper EL kommer litt tidligere denne runden :smiley-angelic001:love2
 
Hei! Det går bra! ❤️ Vært sykt hektisk helg her, men ja, går og venter på TR, sannsynligvis kommer hun på tirsdag. Har snakket med gyn så da skal jeg inn og ta blodprøvene 3 dager etter TRstart. Og så skal jeg inn på time hos gyn mandagen uka etter, for å snakke om planen videre sånn jeg forsto det og ta livmorhalsprøve i samme slengen. Gleder meg til ny syklus nå og å komme igang med prøving igjen :gen014 :D håper EL kommer litt tidligere denne runden :smiley-angelic001:love2
Så godt å ha en tydelig plan da! :D Og da er jo ny syklus rett rundt hjørnet, spent på å høre resultater fra prøvene, håper dere får noen gode svar :smiley-angelic001
 
Så godt å ha en tydelig plan da! :D Og da er jo ny syklus rett rundt hjørnet, spent på å høre resultater fra prøvene, håper dere får noen gode svar :smiley-angelic001
Ja det føles godt å endelig ha en plan og vite litt mer hva som skjer ☺️ takk!! Håper jeg og! ❤️☺️ Har allerede begynt å få mensmurringer så spent på om den kommer i morgen eller tirsdag, håper også den drøyer for i morgen er jeg 8 dpo og det er en veldig kort lutealfase :hilarious:
 
Mye murringer her i dag, tror dette er første gangen jeg faktisk gleder meg til og går og håper på at mensen kommer snart... :p

På den annen side har jeg tatt på meg lys olabukse i dag, det var lurt :hilarious:
Haha kjenner meg igjen, gleder meg over menssmerter og håper jeg ser blod hver gang jeg er på do :hilarious: men, jeg tok på svart bukse, da :hilarious::hilarious:
 
Fortsatt ikkenoe blod her... Venter i spenning! :happy6
 
Last edited:
CD37, 10DPO

Denne syklusen her slutter ikke å overraske! På en måte er jeg fornøyd med å ha kommet til 10DPO, for første gang i hele år (uten progesteronstøtte denne gangen). Pleier alltid bare være 8-9 dager. Det betyr jo lenger lutealfase og mer tid for et fremtidig egg til å feste seg. :gen014

Men samtidig så vil jeg bare ha mensen nå og starte neste syklus! :hilarious: Dios mío... :wacky:
 
Hurra for lengre lutealfase :Heartred Men skjønner veldig godt at du er lei og vil komme igang igjen. Forhåpentligvis ny syklus straks da :D
 
Hurra for lengre lutealfase :Heartred Men skjønner veldig godt at du er lei og vil komme igang igjen. Forhåpentligvis ny syklus straks da :D
Jaaa hipp hipp hurra!! Jeg lurer på om den kanskje har blitt lengre pga jeg har brukt progesteron de siste syklusene? Mener å ha lest et sted at hos noen så har kroppen lissom klart å komme tilbake i riktig syklus ved litt tilskudd av det en periode. :bookworm: interresant! Men håper den kommer i dag hehe, som @Cowgirl påpekte, hadde vært moro om CD1 var den 1. i måneden :p:gen014
 
CD37, 10DPO

Denne syklusen her slutter ikke å overraske! På en måte er jeg fornøyd med å ha kommet til 10DPO, for første gang i hele år (uten progesteronstøtte denne gangen). Pleier alltid bare være 8-9 dager. Det betyr jo lenger lutealfase og mer tid for et fremtidig egg til å feste seg. :gen014

Men samtidig så vil jeg bare ha mensen nå og starte neste syklus! :hilarious: Dios mío... :wacky:
Så bra! :joyful: Tenker at det er et veldig godt tegn - kanskje kroppen er i balanse igjen og nå er klar for gullegget:Heartred

(Og jeg skjønner deg så godt, man vil jo også bare få starte på CD1 :hilarious:)
 
Jaaa hipp hipp hurra!! Jeg lurer på om den kanskje har blitt lengre pga jeg har brukt progesteron de siste syklusene? Mener å ha lest et sted at hos noen så har kroppen lissom klart å komme tilbake i riktig syklus ved litt tilskudd av det en periode. :bookworm: interresant! Men håper den kommer i dag hehe, som @Cowgirl påpekte, hadde vært moro om CD1 var den 1. i måneden :p:gen014
Å ja, kanskje kroppen trenger en liten dytt og når den først har funnet en fin tralt så husker den den. Ikke dumt det isåfall.

Hihi, ja det hadde vært litt morro ja :) Skulle du ta blodprøver og slikt denne syklusen?
 
Back
Topp