Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Så bra! :joyful: Tenker at det er et veldig godt tegn - kanskje kroppen er i balanse igjen og nå er klar for gullegget:Heartred

(Og jeg skjønner deg så godt, man vil jo også bare få starte på CD1 :hilarious:)
Krysser fingre og tær for det!! :joyful::love7 har en god følelse denne pp, som om kroppen er litt mer tilbake til sitt gamle seg. ☺️
 
Å ja, kanskje kroppen trenger en liten dytt og når den først har funnet en fin tralt så husker den den. Ikke dumt det isåfall.

Hihi, ja det hadde vært litt morro ja :) Skulle du ta blodprøver og slikt denne syklusen?
Ja kanskje det? Håper det er sånn, det hadde vært genialt!

Ja, jeg skal ta blodprøver 3 dager etter mensen har startet, så nå må TR komme så ikke vi havner inni helga her med blodprøvene :p:hilarious:
 
Last edited:
Ja kanskje det? Håper det er sånn, det hadde vært genialt!

Ja, jeg skal ta blodprøver 3 dager etter mensen har startet, så nå må TR komme så ikke vi havner inni helga her med blodprøvene :p:hilarious:
Oioi, får du tatt de å en lørdag?
 
CD1

Endelig!

Trodde den var på vei i går men hadde bare litt lys lys rosa på papiret hele dagen. Måtte nesten myse for å se det :hilarious: (absurd å lete etter mensen som om man leter etter to streker på en test, føler jeg har blitt smårar her, sjekker med håp hver gang jeg går på do, og går på do oftere bare for å sjekke :hilarious:). Men, i dag morges var det litt mer blod på papiret, så håper og tror det betyr at i dag kommer den i gang da. ☺️ Er kjemperart dette, pleier å komme som en foss men nå er det bare tull... INGENTING har vært som det pleier denne syklusen. Om TR kommer i dag så er jo lutealfasen plutselig på 12 dager, det er jo en seier over de 8-9 dagene den har ligget på det siste året. Det må være pga progesteronet jeg tok forrige syklus, kan ikke skjønne hva annet det kan være... Håper det er et tegn på at kroppen er tilbake i rute etter alle mistene og at neste har bedre sjanser for å sitte hele veien. Skal gjøre alt jeg kan for å produsere gullegget, så her blir det vitamintilskudd, hjemmelagde nøttebarer til frokost, en spinat-brokkoli-bær-smoothie, og et egg hver dag, i tillegg til å generelt spise sunt. Jeg er ikke alltid like flink til å få i meg mat, så håper at ved å ha laget gode løsninger nå som er lett tilgjengelige så får kroppen de beste forutsetningene for å slippe et godt egg denne runden ☺️

Etter 38 dagers syklus så er jeg veldig klar for å starte på nytt. Den har føltes eeeevig-lang iom at den måtte hoppes over, men nå er den endelig over, da blir det blodprøver på mandag og så håper jeg EL kommer til mer vanlig tid denne pp'en. :smiley-angelic001:gen014

1000035721.png
 
Så bra :) Da fikk du en ok engdebpå lutealfasen da? :D
Edit: så du hadde lagt ut post. Hurra for 12 dager lutealfase!
Ja!! Hurra!!! Veldig fornøyd med det, 4 dager ekstra for egget å feste seg på :happy093 :gen014:joyful: nesten normal lutealfase det!
 
Endelig kom tr og du starter med blanke ark :D veldig gøy at lutealfasen ble på 12 dager, håper den holder seg slik så spiren kan grave seg fast, satser på gullegget denne gang :love017
 
Endelig kom tr og du starter med blanke ark :D veldig gøy at lutealfasen ble på 12 dager, håper den holder seg slik så spiren kan grave seg fast, satser på gullegget denne gang :love017
Jaaaa!! Takk!! ❤️ Dette må jo bare love godt, selvom det ble lenger å vente så er jeg veldig fornøyd med lenger LF :joyful: nå kan gullegget bare komme :love7 håper din kommer snart også! ☺️❤️
 
Endelig! Dette lover jo bra? :DMen bra den ikke kom da du hadde lys bukse. Var sjeleglad for å ha hatt på mørk bukse begge de siste gangene. :hilarious:
 
Endelig! Dette lover jo bra? :DMen bra den ikke kom da du hadde lys bukse. Var sjeleglad for å ha hatt på mørk bukse begge de siste gangene. :hilarious:
Enda godt den ikke kom med lys bukse på, så for meg sånn flashback til ungdomsskolen da jeg skulle hente i barnehagen, OM det hadde gått igjennom da lissom :hilarious: haha berømmer deg for et smartere valg enn meg!! :p

lover godt ja!! Kjempespent på å se hvordan EL blir denne syklusen og resultatet på prøvene. :nailbiting::gen014:joyful:
 
Enda godt den ikke kom med lys bukse på, så for meg sånn flashback til ungdomsskolen da jeg skulle hente i barnehagen, OM det hadde gått igjennom da lissom :hilarious: haha berømmer deg for et smartere valg enn meg!! :p

lover godt ja!! Kjempespent på å se hvordan EL blir denne syklusen og resultatet på prøvene. :nailbiting::gen014:joyful:
Visste ikke hvilket smileansikt jeg skulle velge, men tok den som passet best til ungdomsskolens opplevelser. xD

Heier på normal syklus og fine prøver!
 
Back
Topp