Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Tusen takk alle sammen ❤️ ja, ser ut som det var min tur nå til å få en runde med omgangssyken... Har ikke gitt seg enda, spyr som en gris og er helt utkjørt her. Men glad det kom nå og ikke ved eggløsning! Mannen og jeg har vært helt slått ut begge to, så hadde blitt lite aksjer da :hilarious: snupp ble sendt til besteforeldrene sine og ser heldigvis ut som at hun har gått klar ❤️
Å det er det verste!! Jeg ligger syk minst en uke etter en sånn omgang. God bedring :Heartred
 
Å det er det verste!! Jeg ligger syk minst en uke etter en sånn omgang. God bedring :Heartred
Det blir nok noe sånt her og er jeg redd for, akkurat nå jobber jeg hardt bare for å klare å beholde det jeg drikker, spise er bare å glemme. Skulle ønske ihvertfall paraceten holdt seg nede :hungover: tusen takk fina ❤️
 
Så godt at blodprøvene er tatt! Og kan jo virke som om kroppen din har jobbet godt denne syklusen - og da er jo alt preppet og klart for gullegget!! :joyful: Jeg krysser fingrene!!
Tusen takk!! ❤️ Ja det virker lovende, kroppen trengte kanskje en pause. Men godt jeg rakk å ta blodprøvene før jeg ble dårlig nå, så satser vi på bedring før EL. Dette MÅ bare gå :smiley-angelic001:angelic:
 
Så kjekt at prøvene er tatt! Veldig spennende å høre hva resultatet blir, håper du får noen svar og at alt er klart for en liten spire nå :Heartred
Godt jeg rakk å ta de før jeg ble dårlig si, helt vilt at jeg var i fin form da vi tok de også bare få timer etterpå SÅ dårlig. Veldig spent på resultatet ja!! Håper det kommer fort. Og så MÅ bare spiren sitte denne pp :smiley-angelic001❤️
 
Hååååper det!! :love017 hvordan går det med deg i juli? ☺️
Joda, foreløpig ser det ut til at spiren sitter :love017 Begynte å blø «i kveld» med forrige spire, men jeg fikk denne streken testen i dag, så satser på at det ikke skjer denne gangen :Heartred Blir spennende å følge med på neste eggløsnings-thriller!
IMG_1840.jpeg
 
Skjønner godt den tanken! Vil ikke det skal være noe galt, men samtidig kjekt hvis du kan få hjelp ❤️

Ja, da er det best å vente til etterpå. Håper svarene på prøvene er inne til da ❤️

Så bra du får progesteronstøtte! Jeg har også skyhøye forventninger til både deg og meg denne gang! :hilarious: det kan bli et stort fall, men jeg kan ikke hjelpe det! Håper bare svaret leverer til forventingene :happy093.:love017
Ja det er lissom noe med det ❤️

Haha ja nå får vi se når det blir da, når jeg ligger her helt nede for telling, klarer knapt røre meg her så blir ikke noe tur til gynekologen med det første :hilarious::smiley-ashamed004 blir mer tid for prøvesvarene til å bli klare da hehe ❤️

Ja hun snakket om å sette meg på både progesteronstøtte og blodfortynnende neste gang, forhåpentligvis er det det som skal til ☺️
Åh de ER så høye de! Mer enn skyhøye! Verdensromhøye!! :hilarious: nei, nå er det faktisk vår tur!! Dette skal gå bra! ☺️❤️❤️❤️
 
Godt jeg rakk å ta de før jeg ble dårlig si, helt vilt at jeg var i fin form da vi tok de også bare få timer etterpå SÅ dårlig. Veldig spent på resultatet ja!! Håper det kommer fort. Og så MÅ bare spiren sitte denne pp :smiley-angelic001❤️
Ja, shit! Det var virkelig maks flaks! :Heartred Håper sån på dine vegne :Heartred
 
Joda, foreløpig ser det ut til at spiren sitter :love017 Begynte å blø «i kveld» med forrige spire, men jeg fikk denne streken testen i dag, så satser på at det ikke skjer denne gangen :Heartred Blir spennende å følge med på neste eggløsnings-thriller!Vis vedlegget 418863
Oj se den da! Så fin og sterk! :love017 åh, en litt vond milepæl i kveld da... Men med den der så synes jeg det ser veldig lovende ut! Krysser fingrene for at den sitter helt til mål denne gangen ❤️☺️ hihi ja! Snart setter jeg i gang med thriller-produksjonen her inne :hilarious::p CD5 i dag, tenkte å begynne CD10 ☺️
 
Godt jeg rakk å ta de før jeg ble dårlig si, helt vilt at jeg var i fin form da vi tok de også bare få timer etterpå SÅ dårlig. Veldig spent på resultatet ja!! Håper det kommer fort. Og så MÅ bare spiren sitte denne pp :smiley-angelic001❤️
Jeg var ute og gikk halloween med ungene fra 17.30-19.00. Kl 22 kom første oppkast. Jeg begynte å bli uggen i 21tiden, men var lenge siden jeg hadde spist,så tenkte det var det :p

Den omgangen der er helt forferdelig. Og min samboer tenkte dagen etter at jeg fungerer som vanlig :hilarious: kunne tro etter en natt med oppkast, diare og lite søvn:hilarious:
 
Jeg var ute og gikk halloween med ungene fra 17.30-19.00. Kl 22 kom første oppkast. Jeg begynte å bli uggen i 21tiden, men var lenge siden jeg hadde spist,så tenkte det var det :p

Den omgangen der er helt forferdelig. Og min samboer tenkte dagen etter at jeg fungerer som vanlig :hilarious: kunne tro etter en natt med oppkast, diare og lite søvn:hilarious:
Det er heftig! Litt av et supervirus som kan slå oss ut så fort fra ett øyeblikk til det neste... o_O sant! Er jo det man tenker, jeg tenkte jeg bare var litt kvalm og uggen pga jeg fastet for å ta blodprøvene. Så feil kan man ta hehe :p

Haha ja kunne tro! Man blir jo helt kjørt, får jo ikke hvilt ett sekund engang. Nå har jeg endelig fått tatt en sånn medisin som stopper oppkastet og fått i meg litt cola og en paracet, så nå orker jeg ihvertfall å se litt på mobilen. Men det har altså vært så heftig at jeg har fått bloduttredelser på halsen og rundt øynene... Jeg er lettere sjokkert. Samboeren din gikk klar han eller?
 
Håper sånn for deg denne prøveperioden!! ❤️ Kjekt å ha tatt de blodprøvene, men mindre kjekt at du nå er syk stakkars! Håper det blir kortvarig :love017 Klem til deg!
 
Det er heftig! Litt av et supervirus som kan slå oss ut så fort fra ett øyeblikk til det neste... o_O sant! Er jo det man tenker, jeg tenkte jeg bare var litt kvalm og uggen pga jeg fastet for å ta blodprøvene. Så feil kan man ta hehe :p

Haha ja kunne tro! Man blir jo helt kjørt, får jo ikke hvilt ett sekund engang. Nå har jeg endelig fått tatt en sånn medisin som stopper oppkastet og fått i meg litt cola og en paracet, så nå orker jeg ihvertfall å se litt på mobilen. Men det har altså vært så heftig at jeg har fått bloduttredelser på halsen og rundt øynene... Jeg er lettere sjokkert. Samboeren din gikk klar han eller?
Nei, han begynte tirsdag ettermiddag. Han kaster aldri opp da, han blir bare kjempekvalm og uvel. Han la seg da jeg og ungene kom hjem i 19tiden. Så her er det kun minsten som har styrt unna :wacky:
Jeg gråt flere ganger ila natta. Nettopp vært nede og spydd/gått på do, dratt seg opp i senga og lukker øynene. Halvsover i 10min før man kjenner at man må dra seg ut av senga og ned på badet igjen...
Grusom syke,håper du kommer deg raskt :Heartred
 
Håper sånn for deg denne prøveperioden!! ❤️ Kjekt å ha tatt de blodprøvene, men mindre kjekt at du nå er syk stakkars! Håper det blir kortvarig :love017 Klem til deg!
Tusen takk fine du ❤️ hihi ja forhåpentligvis går det fort over og gleder meg veldig til å sette igang snart igjen med prøving ☺️ hvordan går det med deg? :love017
 
Nei, han begynte tirsdag ettermiddag. Han kaster aldri opp da, han blir bare kjempekvalm og uvel. Han la seg da jeg og ungene kom hjem i 19tiden. Så her er det kun minsten som har styrt unna :wacky:
Jeg gråt flere ganger ila natta. Nettopp vært nede og spydd/gått på do, dratt seg opp i senga og lukker øynene. Halvsover i 10min før man kjenner at man må dra seg ut av senga og ned på badet igjen...
Grusom syke,håper du kommer deg raskt :Heartred
Holdt på å si så "heldig" han er... Ikke noe digg å være dårlig men den flyinga på do er utmattende, som du sier 10 min halvsovende på senga og så opp igjen, selvom kroppen skjelver av utmattelse og alt man vil er sove. Nei huff, godt dere er bedre også satser vi på at jeg kommer meg snart også ❤️ og godt minsten styrte unna! Det har hun heldigvis gjort her også
 
Holdt på å si så "heldig" han er... Ikke noe digg å være dårlig men den flyinga på do er utmattende, som du sier 10 min halvsovende på senga og så opp igjen, selvom kroppen skjelver av utmattelse og alt man vil er sove. Nei huff, godt dere er bedre også satser vi på at jeg kommer meg snart også ❤️ og godt minsten styrte unna! Det har hun heldigvis gjort her også
Helt grusomt med den flyvningen og aldri få fred til å faktisk sove :grumpy:
 
Tusen takk fine du ❤️ hihi ja forhåpentligvis går det fort over og gleder meg veldig til å sette igang snart igjen med prøving ☺️ hvordan går det med deg? :love017
Det går bra med meg! Formen er ikke helt på topp, men ellers bra - skal absolutt ikke klage ❤️
 
Back
Topp