Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Æææ nå tror jeg det skjer ting her! Easy@home var på 0.46 og babyplan 0.44 :eek: :hilarious: og beklager TMI, men hadde så mye strekkbart el-slim at jeg måtte tørke meg FØR jeg kunne ta prøven... altså, denne syklusen er så rar!! :hilarious: sjekket også tappen, den var ÅPEN :smiley-angelic001:gen014

Vis vedlegget 417434

Testen fra tidligere i dag var på 0.22, kl.14 ca.

Vis vedlegget 417435

Gleder meg til å teste i morgen tidlig!! ☺️ og se hva som skjer med tempen!

Endelig!!!
 
Fantastisk!! NÅ må det skje! Heier på egget :happy093.:happy093.:D
 
Æææ nå tror jeg det skjer ting her! Easy@home var på 0.46 og babyplan 0.44 :eek: :hilarious: og beklager TMI, men hadde så mye strekkbart el-slim at jeg måtte tørke meg FØR jeg kunne ta prøven... altså, denne syklusen er så rar!! :hilarious: sjekket også tappen, den var ÅPEN :smiley-angelic001:gen014

Vis vedlegget 417434

Testen fra tidligere i dag var på 0.22, kl.14 ca.

Vis vedlegget 417435

Gleder meg til å teste i morgen tidlig!! ☺️ og se hva som skjer med tempen!
NÅ skjer det!!!!
:wav
 
CD26

Forventet skikkelig høye tester i dag, men nå lurer jeg på om kroppen bare har lurt meg igjen? For i dag var de falt til 0.37... Og tempen har droppa. Jaja, vi får se hva som skjer da... :rolleyes::meh:
PXL_20231021_064354678.jpg
Screenshot_20231021-084755.png
Screenshot_20231021-084826.png
 
Men du pleier å ha korte lh-topper?
Jeg beholder håpet! Min temp pleier ofte å droppe på dagen for el! Superspent på tempen din i morgen!! :smiley-angelic001
Ja, pleier å ha superlave verdier hele syklusen og så dagen før el pleier den å hoppe opp til 0.30-0.40 tallet før toppen skyter til værs dagen etter og synker samme dag. Sånn som på bildet. Tenkt tanken at jeg kan ha gått glipp av toppen, men allikevel ikke, for testet jo klokka 14 i går og.. det er vel bare kluss etter SA. Håper det er som du sier at den kan komme i morgen ☺️
Screenshot_20231021-100836.png
 
Ja, pleier å ha superlave verdier hele syklusen og så dagen før el pleier den å hoppe opp til 0.30-0.40 tallet før toppen skyter til værs dagen etter og synker samme dag. Sånn som på bildet. Tenkt tanken at jeg kan ha gått glipp av toppen, men allikevel ikke, for testet jo klokka 14 i går og.. det er vel bare kluss etter SA. Håper det er som du sier at den kan komme i morgen ☺️
Vis vedlegget 417463
Lilly pleier å ha overraskende mye rett når det gjelder min syklus :hilarious:
 
Herreguud, ENDELIG!
 
Haha du må forutsi den neste syklusen min også for det ser ut som du faktisk har rett!! :excited001 :love017:hilarious::happy093

Se her da!!!!! 1.04 nå! :eek::woot: og masse strekkbart el-slim ☺️
Vis vedlegget 417487Vis vedlegget 417488
Haha, er det mulig?! :hilarious: "hvis man lurer på noe, spør Lilly" :hilarious:
Hurra, endelig!!
Jeg fikk også el på cd27 forrige mnd, testet fra cd 10, så gikk omtrent hele lageret mitt av eltester da :p
 
Haha, er det mulig?! :hilarious: "hvis man lurer på noe, spør Lilly" :hilarious:
Hurra, endelig!!
Jeg fikk også el på cd27 forrige mnd, testet fra cd 10, så gikk omtrent hele lageret mitt av eltester da :p
Hun burde begynne å jobbe som fruktbarhets-orakel :hilarious: :hilarious: det er faktisk helt vilt komisk at hun sa det, også sa du det pleier å stemme, også stemte det!!

Jaaa endelig!! Så godt å endelig kunne slippe ned skuldrene ☺️❤️ og legge ned testene :hilarious: du hadde på samme dag ja? Ja man svir av en del tester når man venter så lenge, jeg begynte på CD11 og har jo etterhvert testet både 2, 3 og til slutt nå 4 ganger om dagen :hilarious: vet ikke hvor mange tester jeg har svidd av men det er mange! :p
 
Jeg må bare offisielt beklage til alle for sytingen min de siste dagene her inne :hilarious:❤️ følte jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn her med den ventingen... Nå føles det godt at testen endelig slo ut, jeg kan slippe ned skuldrene og bare vente på mensen nå. Mitt lugne logiske selv er tilbake, endelig :p

CD3 skal vi ta blodprøvene for utredningen, det blir spennende, aner ikke når vi får svar på de men godt å få det gjort. Og om de kommer tilbake uten utslag på noe så vet vi ihvertfall med mer sikkerhet at alt er i orden. Også håper jeg neste pp at eggløsningen ikke lar vente på seg fullt så lenge ☺️❤️
 
Back
Topp