Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

CD21

0.14 i dag :inpain:
PXL_20231016_054323969.jpg
 
Enig! ❤️ Håper like sterkt hvert morgen, nå begynner jeg å lure på om den i det hele tatt har tenkt til å komme denne syklusen? :hilarious:
Venting i dpo-land er ingenting sammenlignet med venting på el :banghead:
Krysser fingrene for at det blir veldig snart!! :Heartred
 
Venting i dpo-land er ingenting sammenlignet med venting på el :banghead:
Krysser fingrene for at det blir veldig snart!! :Heartred
Ikke sant... I dpo land kan man ihvertfall bare slippe skuldrene ned og det som skjer det skjer, nå føler jeg et stress for å finne el og for om jeg går glipp av den, om den i det hele tatt kommer, og at syklusen blir lengre, denne skulle jo være kort og hoppes over... Ja.. du kjenner jo veldig godt til følelsen... Takk for håpingen ❤️☺️ godt med litt støtte!
 
Se hva jeg så i dag da vi var ute en tur med snuppelupp! En regnbue!! :love017

Jeg er ikke egentlig sånn at jeg tror på tegn og sånne ting, men nå er jeg så lei av at det ikke går vår vei og synes det begynner å bli ganske tøft å bære ene tingen etter den andre, at nå er alle omen og tegn hjertelig velkomne :hilarious: så DETTE det tar jeg som et tegn på at neste baby, det er en regnbuebaby, og det betyr at den klarer seg hele veien!! :joyful::love017:angelic::smiley-angelic001

Den må jo bare det, har jo tilogmed fått sin første bamse som står her og venter på den ☺️❤️

PXL_20231016_162517284~2.jpg
 
Er frustrert men går fint, takk ❤️ hvordan går det med deg? ☺️
Så bra det går greit! Takk som spør :love017 Jeg lever livets glade dager for øyeblikket. Ingen forventning om at noe skal skje her i gården før om noen dager, og det er jo godt og,litt pause påenmåte.
 
Så bra det går greit! Takk som spør :love017 Jeg lever livets glade dager for øyeblikket. Ingen forventning om at noe skal skje her i gården før om noen dager, og det er jo godt og,litt pause påenmåte.
Det høres unektelig deilig ut! :hilarious:
 
Så bra det går greit! Takk som spør :love017 Jeg lever livets glade dager for øyeblikket. Ingen forventning om at noe skal skje her i gården før om noen dager, og det er jo godt og,litt pause påenmåte.
Det høres fantastisk ut, litt sjelefred mellom slaga hihi, godt å høre :love017
 
Back
Topp