Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Venter her også ... Tempen svinger bare enn så lenge :shifty: Er så utålmodig!
 
Venter her også ... Tempen svinger bare enn så lenge :shifty: Er så utålmodig!
Jeg også!! Tålmodigheten er snart slutt her nå :hilarious: den er 1 uke forsinket i dag.. føler jeg blir litt smårar av å gå sånn og vente. Håper den kommer snart hos oss begge to :smiley-angelic001 eller at mensen kommer så jeg kan starte på nytt, siden jeg uansett ikke får lov å prøve på denne eggløsningen
 
Tok denne nå på kvelden for å sjekke, med et lite håp om at den plutselig hadde skutt i været :hilarious: holdt meg fra sånn klokka 14 til nå, men nei... 0.12 viser den :facepalm: jaja... :laughing002
PXL_20231018_185208511.jpg
 
Tok denne nå på kvelden for å sjekke, med et lite håp om at den plutselig hadde skutt i været :hilarious: holdt meg fra sånn klokka 14 til nå, men nei... 0.12 viser den :facepalm: jaja... :laughing002
Vis vedlegget 417258
Uff, frustrerende når det blir slik :( jeg holdt på å gå på veggene da min kropp tullet på samme viset forrige syklus.... :p
 
Uff, frustrerende når det blir slik :( jeg holdt på å gå på veggene da min kropp tullet på samme viset forrige syklus.... :p
Så frustrerende og! føler jeg driver og freaker ut over hele forumet :facepalm: :hilarious: så ut som denne syklusen gikk det bedre for deg da?? ☺️❤️
 
CD24

Premom driver og foreslår nye dager for el hele tiden, den er like forvirret som meg :hilarious: fortsatt ingen stigning i dag, 0.13. Ingen slim og livmortappen sa meg nix og nada...

men når jeg ser den grafen her nå så ser det virkelig ut som kroppen har prøvd men ikke fått det til...? Håper nesten bare TR kommer snart så jeg får tatt de blodprøvene og startet på nytt på den syklusen hvor vi får legge aksjer igjen ☺️

PXL_20231019_053930594.jpg
Screenshot_20231019-074746~2.png
 
Last edited:
CD25

Her fortsetter "SA-thrilleren" - blir det eggløsning denne runden? Nå har den steget litt igjen, 0.23 fra 0.13 i går. Og synes å kjenne at livmortappen var ganske høy i dag. Blir spennende! ☺️ :smiley-angelic001
PXL_20231020_055816467.MP.jpg
 
Håper det betyr at noe er på gang :smiley-angelic001 :Heartred
 
Tenker å ta en test til i ettermiddag og en i kveld så får vi se ☺️
 
Ååå krysser fingrene xxxx! på cd 25 er det på tide med el, altså :arghh:

Har du testet mer?
 
Æææ nå tror jeg det skjer ting her! Easy@home var på 0.46 og babyplan 0.44 :eek: :hilarious: og beklager TMI, men hadde så mye strekkbart el-slim at jeg måtte tørke meg FØR jeg kunne ta prøven... altså, denne syklusen er så rar!! :hilarious: sjekket også tappen, den var ÅPEN :smiley-angelic001:gen014

PXL_20231020_184417005.jpg


Testen fra tidligere i dag var på 0.22, kl.14 ca.

PXL_20231020_115746784.MP.jpg


Gleder meg til å teste i morgen tidlig!! ☺️ og se hva som skjer med tempen!
 
Back
Topp