Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Wow! Også så tydelig positiv den ble og da! :hello2 Hihi veldig artig at Lilly hadde så rett :D
Deilig å få det bekreftet, skjønner så godt at det har vært frustrerende. Vi alle mister det litt innimellom i denne prosessen :Heartred Så får vi håpe gullegget slipper neste måned :smiley-angelic001
 
Ingenting å beklage for! Dette er din dagbok i alle oppturer og nedturer det medbringer, å få el på cd27 fører 100% med seg frustrasjoner :shy: hvert fall når en bare venter på å få det overstått for å få tatt blodprøvene etter hvert ❤️ blir veldig spennende med utredning, blir godt å vite uansett utfall, men håper selvfølgelig ikke at det blir noen funn❤️
 
Hun burde begynne å jobbe som fruktbarhets-orakel :hilarious: :hilarious: det er faktisk helt vilt komisk at hun sa det, også sa du det pleier å stemme, også stemte det!!

Jaaa endelig!! Så godt å endelig kunne slippe ned skuldrene ☺️❤️ og legge ned testene :hilarious: du hadde på samme dag ja? Ja man svir av en del tester når man venter så lenge, jeg begynte på CD11 og har jo etterhvert testet både 2, 3 og til slutt nå 4 ganger om dagen :hilarious: vet ikke hvor mange tester jeg har svidd av men det er mange! :p
Det var ganske komisk,ja! :hilarious:
Ja, jeg begynte å få positive tester cd24 (ikke så positive som jeg pleier å få, så ventet på sterkere) og så veldig sterke cd25+26. Og så stupte temp cd27 og gikk oppover fra da slik at krysset kom. Men den pp føltes ut som den ikke skulle ta slutt :bag: så jeg kjenner til følelsen du har sittet med den siste tiden :bag:
 
For en EL-thriller dette har vært :hilarious: :nailbiting:
Digg at toppen endelig kom! Skjønner godt frustrasjonen. Venting på EL er enda mere treigt enn dagene i DPO-land :bag:
 
CD27
I dag er den på 1.27! :eek: :woot: jeg tror nesten aldri jeg har fått så sterke tester jeg, når den nå først kom så kom den skikkelig si :hilarious::woot:
PXL_20231022_045213553.jpg

Screenshot_20231022-083324.png
 
Wow! Også så tydelig positiv den ble og da! :hello2 Hihi veldig artig at Lilly hadde så rett :D
Deilig å få det bekreftet, skjønner så godt at det har vært frustrerende. Vi alle mister det litt innimellom i denne prosessen :Heartred Så får vi håpe gullegget slipper neste måned :smiley-angelic001
Haha ja sant?? Helt utrolig! Kanskje vekttapet har hatt noe med det å gjøre? :joyful: ;) ikke hatt så sterke tester siden i januar eller noe tror jeg... Ja det var veldig morsomt, traff så veldig og gjorde hun :hilarious:

ja det er litt av en berg og dalbane dette å være prøver. Takk for gode ord, det hjelper ☺️❤️

Det må bare bli gullegg og regnbuebarn neste gang! :smiley-angelic001Nå driver jeg å forhandler med mannen min for at han også kan spise litt sunnere og ta vitaminer tilskudd, så svømmerne er tipp topp neste pp :hilarious:
 
Ingenting å beklage for! Dette er din dagbok i alle oppturer og nedturer det medbringer, å få el på cd27 fører 100% med seg frustrasjoner :shy: hvert fall når en bare venter på å få det overstått for å få tatt blodprøvene etter hvert ❤️ blir veldig spennende med utredning, blir godt å vite uansett utfall, men håper selvfølgelig ikke at det blir noen funn❤️
Det er lissom noe med det ja... å gå å vente på noe som ikke kommer, og som jeg bare vil ha overstått. Takk for fine ord, har følt meg helt gal her en periode så hjelper å høre at jeg ikke er alene ☺️❤️ blir veldig spennende! Håper ikke det blir noen funn nei, eller hvis det blir det at det er noe som lett kan fikses. ❤️ hvordan går det med deg? Har du startet på støttemedisinene enda?
 
Det var ganske komisk,ja! :hilarious:
Ja, jeg begynte å få positive tester cd24 (ikke så positive som jeg pleier å få, så ventet på sterkere) og så veldig sterke cd25+26. Og så stupte temp cd27 og gikk oppover fra da slik at krysset kom. Men den pp føltes ut som den ikke skulle ta slutt :bag: så jeg kjenner til følelsen du har sittet med den siste tiden :bag:
Huff, det er så frustrerende! Jeg kjenner jeg blir stresset på vegne av deg i fortiden når jeg leser om hvordan det var ❤️:hilarious: Godt den kom til slutt! Håper jeg også får kryss i FF, i dag sank tempen enda mer så håper jeg den begynner å stige i morgen eller de neste dagene da ☺️
 
For en EL-thriller dette har vært :hilarious: :nailbiting:
Digg at toppen endelig kom! Skjønner godt frustrasjonen. Venting på EL er enda mere treigt enn dagene i DPO-land :bag:
Ikke sant? :hilarious: kroppen min liker visst å gjøre det spennende. For en drama queen :p SÅ godt at den endelig kom, er nok neglebiting for denne gang kjenner jeg... Ja, synes at venting på EL er så tregt og mer stressende, også tenker jeg at jeg ikke må stresse for da kanskje det påvirker, selvom jeg vet at mange eksperter sier at det ikke påvirker. Men så faller jeg i google-fellen også blir jeg bare enda mer stressa:hilarious: for et opplegg! Nå er det "fri" helt frem til neste EL heldigvis ☺️❤️
 
Trur jeg skifter kallenavn til orakelet eller noe i den dur :smiley-angelic003:hilarious:

Men altså HURRA!!! :joyful::joyful::joyful:
Nå kan du bare lene deg tilbake og telle ned til ny syklus begynner og dere kan prøve igjen!! :Heartred
Det tror jeg du må! Med den åpne armer smilyen med i navnet :hilarious: kanskje du kan gjøre big business på disse evnene dine? :hilarious:

Jaaaa!!! Hurra! Endelig!! Nå skal jeg bare nyte gode dager sammen med datteren, og mannen min, også prøve å tenke på noe annet frem til vi kan prøve igjen ❤️ sitter med en god følelse for neste pp! :smiley-angelic001:love017
 
Det er lissom noe med det ja... å gå å vente på noe som ikke kommer, og som jeg bare vil ha overstått. Takk for fine ord, har følt meg helt gal her en periode så hjelper å høre at jeg ikke er alene ☺️❤️ blir veldig spennende! Håper ikke det blir noen funn nei, eller hvis det blir det at det er noe som lett kan fikses. ❤️ hvordan går det med deg? Har du startet på støttemedisinene enda?

Ja, det er noe med det ❤️ og en blir smårar av venting, vil jo i utgangspunktet ikke hoppe over el, og da vil en hvert fall ikke at det skal det skal dra deg ut! Forumet er et godt sted å dele og lufte seg ❤️
Det går fint! Krysser fingrene for at vi er heldigere denne gangen, men blir spennende å se på neste ul :shy: ja, starta med engang jeg fikk resepten :)
 
Last edited:
Ja, det er noe med det ❤️ og en blir smprsr av venting, vil jo i utgangspunktet ikke hoppe over el, og da vil en hvert fall ikke at det skal det skal dra deg ut! Forumet er et godt sted å dele og lufte seg ❤️
Det går fint! Krysser fingrene for at vi er heldigere denne gangen, men blir spennende å se på neste ul :shy: ja, starta med engang jeg fikk resepten :)
Er det ❤️☺️ godt å høre at det går fint! Var så koselig å se siste ul. Krysser fingrene for at neste blir like fin :love017 åja, så bra! Fått noen bivirkninger av de eller går det greit? Håper det er de som skal til nå for at dette går veien ❤️
 
Er det ❤️☺️ godt å høre at det går fint! Var så koselig å se siste ul. Krysser fingrene for at neste blir like fin :love017 åja, så bra! Fått noen bivirkninger av de eller går det greit? Håper det er de som skal til nå for at dette går veien ❤️

Ja, får bare krysse det som krysses kan :shy:
Ingen bivirkninger, annet en at det blir litt mer utflod med stikkpillene:hilarious:
 
Testet nå for å se at nivåene sank, men her stiger det fortsatt??! :eek: 1.47 nå... se så sterk!!! Det har jeg aldri fått før!

Det her er bare så utafor normalen alt sammen for meg, jeg skjønner ingenting :hilarious: blir vel el i morgen da? Hvis den peaker i natt :confused013

PXL_20231022_180408209.jpg

Screenshot_20231022-201551~2.png
Screenshot_20231022-201605.png
 
Ser ut som samme typ stigning jeg fikk i august, fy søren for et hopp :happy: :Heartred
Kjempehopp!! Dette er gøy! ☺️❤️ ble du gravid på den pp i august? Får nesten vondt inni meg av å ikke få lov å prøve på denne, kroppen føles skikkelig klar, som om dette er et godt egg (selvom man jo ikke kan vite det da)
 
Back
Topp