Får vi det til? (Ja! Det gjør vi!!) Gravid med nr.2 ❤️

Tusen hjertelig takk alle sammen!! :love7
Jeg er SÅÅÅÅÅÅ glad akkurat nå! :excited001:joyful:
Dette er kjempelovende og jeg begynner å ha trua på at dette faktisk kan gå!! Med datteren min fikk jeg 2-3 til ca samme tidspunkt så dette vil jeg si er en god stigning for min kropp. Gleder meg til å måle hCG på lørdag!!! :happy093:excited001:dance018:dance011:cool05
 
Herlig! Gratulerer så masse :love7 Dette skal gå veien nå ❤️
 
Hurra!
 
Åh så flott test da :love017 Herlighet, du er graviiid:excited001Kjempeglad og letta på dine vegne nå❤️
Dette er terminspira skal du se❤️❤️❤️
 
4+5
I dag har jeg vært hos gynekologen min, hun er altså bare så hyggelig! ❤️

Hun sjekket hCG på meg, 590 mIU/ml :gen014 og tok ultralyd, kunne ikke se fosteranlegget enda men så en tykk fin slimhinne og veldig fine ovarier. Ikke noe mere synlig blødning. Skal tilbake på onsdag for å måle hCG på nytt og ny UL, da trodde hun kanskje vi kunne se fostersekken :woot::love017

1000043198.jpg
 
For en nydelig måling! Altså dette MÅ jo være terminspire altså ❤️❤️ og for en fantastisk gynekolog! Så godt du går hos henne ❤️
 
For en nydelig måling! Altså dette MÅ jo være terminspire altså ❤️❤️ og for en fantastisk gynekolog! Så godt du går hos henne ❤️
Jeg håper virkelig det!! Kjenner jeg veksler veldig mellom å ha en god følelse og at dette kommer til å gå veien, til plutselig ikke å ha troa i det hele tatt. Spent på onsdag ❤️ Ja hun er helt unik! Veldig glad for at jeg fant henne ❤️ :love017 Tok med norsk sjokolade, lakris og julemarsipan til henne fra Norge da, hun ble veldig glad hihi ☺️
 
Jeg håper virkelig det!! Kjenner jeg veksler veldig mellom å ha en god følelse og at dette kommer til å gå veien, til plutselig ikke å ha troa i det hele tatt. Spent på onsdag ❤️ Ja hun er helt unik! Veldig glad for at jeg fant henne ❤️ :love017 Tok med norsk sjokolade, lakris og julemarsipan til henne fra Norge da, hun ble veldig glad hihi ☺️

Ja, skjønner jeg godt... er lism en del av pakka etter å mistet som en ikke kommer utenom tror jeg :( men jeg skal krysse alt jeg kan også.får du be den lille spira bli, vokse og gro med STRENG beskjed ❤️❤️
Blir veldig spennende å se til onsdag ❤️
Åhh, det var jo veldig snilt av deg da :D
 
Back
Topp