Får vi det til? (Ja! Det gjør vi!!) Gravid med nr.2 ❤️

Håper det er uskyldig. Man kan blø lett selv om man er gravid siden slimhinnene er skjøre. Hadde selv flere blødninger med friskt blod med begge mine jenter både tidlig og et stykke ut i svangerskapene, og det gikk heldigvis bra. Det som trygget meg var å dra til legen å ta HCG blodprøver med to dagers mellomrom for å sjekke stigning. Når vi så at HCG nivået økte roet jeg meg ned og kunne slappe mer av. Krysser fingrene for deg :Heartpink
Takk for fin og beroligende melding ❤️ hadde en del blødninger med datteren min selv og det gikk jo supert, men samtidig så har jeg mistet så mange nå og. Så det kan bety begge deler for meg. Må bare smøre meg med tålmodighet og se hvordan det går ❤️ håper det bare er pga skjøre slimhinner og blodfortynnende ☺️ og at gyn har tid til å ta meg inn for å måle hCG i nær fremtid
 
Har spottet veldig lett rosa resten av dagen, men når jeg satte progesteronen nå så hadde det stoppet helt og var heller ingenting på fingeren etterpå :smiley-bounce022:love017
Krysser fingrene for deg!! :Heartred Skal du ta en test for å se at det stiger eller holder du deg til å leve strutselivet?
 
Håper det er helt uskyldig! :Heartred Jeg hadde småblødninger/rosa med datter fordi jeg gikk på progesteronstøtte, som gir skjøre og lettblødende slimhinner, samt blodfortynnende. Hadde allikevel 2 ultralyd bare på grunn av det for å se at alt var bra, men det ga seg før uke 9, husker jeg. Og etter 12 uker slutta jeg jo med støttemedisiner, så da kom det i alle fall ikke noe.

Leste at det var veldig vanlig med småblødninger eller blod i utfloden når man går på progesteron.
 
Håper det er helt uskyldig! :Heartred Jeg hadde småblødninger/rosa med datter fordi jeg gikk på progesteronstøtte, som gir skjøre og lettblødende slimhinner, samt blodfortynnende. Hadde allikevel 2 ultralyd bare på grunn av det for å se at alt var bra, men det ga seg før uke 9, husker jeg. Og etter 12 uker slutta jeg jo med støttemedisiner, så da kom det i alle fall ikke noe.

Leste at det var veldig vanlig med småblødninger eller blod i utfloden når man går på progesteron.
Takk ❤️ det hjelper veldig å høre! Håper det er dette som er tilfellet her også, det gir jo mening... Begynt å små spotte litt rosa igjen nå men er fortsatt veldig lite. Prøver å ta det med ro i dag for å ikke provosere noe mer, også får vi se om/når gyn vil ta meg inn. Får nok flere tidlige UL vil jeg tro
 
Da har jeg snakket med gyn, skal inn til sjekk lørdag morgen og da måler hun også hCG på meg ☺️

Det er også bursdagen min den uka her, som tilfeldigvis er samme dagen som termin med MA'en. Så håper jeg får tidenes bursdagsgave og at dette går fint ❤️
Krysser alt for at det går bra ❤️❤️
 
4+3

Fikk denne i dag! :wav

1000043021.jpg


(Og jukset litt med en EL-test som jeg så jeg fortsatt hadde liggende :hilarious: :hilarious:)
1000043035.jpg
 
Dette SKAL være terminspire altså ❤️❤️❤️ hurra!
 
Da gikk det jo veien da kjære deg❤️ gratulerer igjen ❤️
 
Back
Topp