Får vi det til? (Ja! Det gjør vi!!) Gravid med nr.2 ❤️

Hurra, så moro med så fin stigning. Dette mååå være en terminspire - heia heia :love017
 
Gratulerer med fine positive tester :D
Hurra!! Åh, nå ble jeg glad!! :love7 GRATULERER med så fin økning!!:Heartpink
Så fin stigning!! Hurra og gratulerer :love017
Hurra for super fin økning :excited001:Heartred
Hurra, så moro med så fin stigning. Dette mååå være en terminspire - heia heia :love017
Tuuuuuusen takk alle sammen!!! :love7 :hug003 :love7

Jeg er så lettet nå over å ha sett en så fin stigning! Kjenner at ideen av at dette kanskje går fint begynner å synke inn, og kjenner gleden banke varmt inni brystet ❤️☺️ hadde kanskje babyen jeg fikk i den spanske julekringla rett i at i år blir det baby? :hilarious::hilarious: Har en god følelse nå, dette håper jeg går bra ❤️ heretter blir det strutsestil etter @Lilly! eksempel :joyful: (bortsett fra to digitale for å se 2-3 og 3+).

Tok dette bildet nå, av alle morgentestene tørre ☺️
1000042872.jpg
 
Gratulerer så mye, fine du! :Heartred SÅ utrolig glad på dine vegne! Nå skal dette gå bra!!! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Så forvirrende med forskjellige utregninger :hilarious: Synes det er ille nok å holde styr på det vi har her til lands. Du er god:joyful:
Men etter norsk EL-termin er det en mnd mellom terminene våre, så herlig:love017❤️
Haha ja jeg kommer helt sikkert til å gå i surr! :hilarious: åååå DET er koselig da! Så hærlig!!! :love017❤️ tenk om den sitter hele veien nå og at det var de pp hvor ingen av oss egentlig skulle prøve at det gikk :hilarious:
 
Håper det! ❤️❤️ Typisk, akkurat den dagen jeg begynner å tenke at dette kan gå.. :oops: høy puls igjen... Forhåpentligvis er det bare pga blodfortynnende :nailbiting:
Ja, krysser fingrene altså! Jeg hadde jo selv en blødning 4+5! Kommer det fortsatt?❤️
 
Det er så skremmende, håper det går like bra med meg som med deg ❤️ nei, det har roet seg for nå virker det som, kom bare litt rosa og en brun slintre nå (sorry tmi :hilarious: )

Det jo bra! Da håper jeg det stopper heelt opp ❤️❤️ når blir neste test? :love017
 
Det jo bra! Da håper jeg det stopper heelt opp ❤️❤️ når blir neste test? :love017
Gjør ingenting med tmi her:hilarious::love017
Håper for deg❤️
Haha så bra! :laughing002:love017Nå har det roet seg betraktelig, bare litt lett rosa spotting igjen. Tydeligvis at kroppen min liker å lage sånne her thrillere "er hun gravid? Eller er hun ikke det?" :hilarious: håååper det går bra ❤️ neste test blir vel neste uke kanskje, hvis jeg skal se 2-3?
 
Og DER kom det også plutselig blod på papiret... Ferskt rødt blod, flere tørk. Jaja, får se hvordan dette går :inpain::depressed::facepalm:
Håper det er uskyldig. Man kan blø lett selv om man er gravid siden slimhinnene er skjøre. Hadde selv flere blødninger med friskt blod med begge mine jenter både tidlig og et stykke ut i svangerskapene, og det gikk heldigvis bra. Det som trygget meg var å dra til legen å ta HCG blodprøver med to dagers mellomrom for å sjekke stigning. Når vi så at HCG nivået økte roet jeg meg ned og kunne slappe mer av. Krysser fingrene for deg :Heartpink
 
Back
Topp