Får dere ofte blomster av deres kjære?

Han var veldig flink med det vårt første år sammen, var vel fordi han var nyforelsket regner jeg med :p Fikk ofte en nydelig liten rose med noe fint surret rundt den, på en helt vanlig mandag, og ble ofte overrasket. Tenkte at jeg hadde virkelig funnet meg en drøm av en gentleman!

De siste fire årene har jeg ikke fått en dritt, så den siden av han døde visst med forelskelsen :p

Har fått det et par ganger i løpet av 2,5 år. Men jeg er ikke så glad i blomster :p

Ja, det får jeg. God er han. 1 gang i måneden kanskje

Ja får det av og til. Koselig med blomster :)

Han kom med roser den dagen vi fant ut at jeg var gravid :-D da var han i sjokk, men tydelig veldig glad da, men har ikke skjedd igjen nei.. :-P kanskje ved neste positive test?

Har skjedd en gang i ny og ned, ikke vært år men.

Gubben kommer med blomster ny og ned;);

Gubben kommer som regel med blomster på store dager :) kan ikke klage, hender jeg får blomster uten at det er noe også :)

Har fått blomster kanskje 4 ganger på 6år og de to siste gangene er nylig. Kjøpte nye vaser og da begynte jeg å få blomster:p

6-7 ganger i året kanskje, ikke noe mer :p Han er flinkere på gaver. Jeg får ofte ting som han har kjøpt uten at jeg visste det :) Fikk DW-klokke i går f.eks :)

Nja, ikke noe annet enn på spesielle dager. Bursdag, morsdag. Men det gjør ingenting. :)

Back
Topp