Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her kjøper mannen blomster til seg selv;-)
Det hender at jeg kjøper til han også. Jeg må helt ærlig si at jeg bryr meg ikke så voldsomt og det vet han. Han styrer og steller med blomstene både inne og ute. På sommeren lager han flotte buketter fra hagen nesten hver dag.
God sjokolade derimot kommer han med en gang innimellom:-D
Stort sett 1 gang i året - og da som regel på bursdagen min. Men det hender han slår til andre dager også - skal sies at det er særs sjeldent
Har ikke noe voldsomt behov for blomster jeg da, vil heller at han kommer hjem med noe fra matbutikken som jeg liker ekstra godt - og det er han veldig flink til
Mannen kjøpte blomster i forrige uke må vel være 4. eller 5. gang på 7,5 år. Utrolig irriterende at han kjøper når jeg er allergisk. Hvordan han glemmer dette hvert 2.år er utrolig Hyggelig tanke da
Mannen var veldig flink til å kjøpe blomster de første 4 årene. Nå, etter 8 år, får jeg blomster en eller to ganger i året. Han er allikevel flink til å kjøpe andre ting til meg, som for eksempel klær fra sportsbutikken. Ofte så kommer han hjem med sjokolade eller yndlingsisen min