Får dere ofte blomster av deres kjære?

Har fått blomster én gang hos han. Liker ikke å få blomster, er så stress når jeg glemmer de av også dør de og jeg må kaste de

Nope! Fått 1 gang, etter å ha vert veldig lei meg i en uke fordi han ikke kjøpte blomster til valentin, eneste eg ville/ønsket meg den dagen ;-) så får heller kjøpe det sjølv!
Og han veit eg blir utruleg glad for blomster! Meir glad for blomster eb gaver egentlig!

Samme greien her..

Nei veldig sjeldent. Han er egentlig ikke av den romantiske typen, men av og til når han får det for seg at han vil gjøre noe fint for meg, så slår han virkelig på stortrommen :)

Etter vi flyttet sammen for 3 år siden har jeg fått blomster 8-10 ganger. Trenger ikke være en annledning, bare at han sier han elsker meg.

Ja senest idag fikk jeg 10roser, etter å ha vært på UL og MRI idag 35+2

Nei. Men får på bryllupsdagen stort sett ;) og ved andre enkelt anledninger :)
Setter stor pris på det da han først glimter til :D

Jeg har fått blomst en gang i forholdet vårt :p vært sammen i et og et halvt år da. Fikk når jeg var gravid :)

Har fått et par ganger, men helt ærlig er jeg ikke sånn WOOOH blomster jente... Grunen er for jeg IKKE har grønne fingrer haha alt dør rundt meg, kun stakkars orkidene har holdt ut :p
Han overrasker meg mer med å lage mat, bake, kjøpe klær/snop/flaxlodd eller en tur vekk. :)

Jeg får blomster sjeldent, men har fått på bryllupsdagene da. Bortsett fra den siste, da kom jeg han i forkjøpet :p 4 års bryllupsdag = blomsterbryllup, så da tenkte jeg han liksågodt kunne få blomster. Selv om det likevel er jeg som setter mest pris på dem ;)
Har vel hendt et par ganger at han har overrasket meg med blomster, men det begynner å bli et par år siden :p

Nope, får kanskje 1-2 ganger i året fordi han føler seg pliktig de gangene, og jeg har blitt lei av å kjøpe blomster til meg selv og hjemmet så jeg kjøpte meg falske roser på eBay som holder lengre! Haha

Nei, men han hadde nok gjort det om jeg faktisk likte å få blomster :) Han er veldig omtenksom og kjærlig, men blomster er ingen av oss særlig begeistret for.

Vil ikke ha blomster, og det respekterer han. Kjøper meg heller noe jeg vil ha en gang i blant enn blomster. I går hadde han feks ordnet meg time til frisøren, så sa han "jeg kunne jo godt kjøpt deg blomster, både billigere og mindre tidkrevende, men det vil du jo ikke ha og du har sagt mange ganger at du vil gå til frisøren"

Back
Topp