Får dere ofte blomster av deres kjære?

To ganger på 7 år.

To, tre ganger i løpet av 5 år. Fikk blomster av mamma etter at jeg fødte, men ikke av han!

Min kjære er veldig flink der :) Fikk blomster på rommet da jeg hadde født, får på bursdager, valentines, til påske og sånn ellers når han merker jeg trenger litt oppmuntring ;) Så blir ca en gang i måned :)

Får kanskje 2 ganger i året. Maks. :p elsker blomster, så syns det er synd det ikke skjer oftere. Men han vil visst ikke "bruke det opp". :rolleyes:

Hm, det er heller sjeldent. Men så fins ikke jeg romantiske da, ikke så glad i blomster heller. Eller, jeg liker blomster men de dør bare :-P

Sjeldent :-P Da vil jeg heller ha en sjokolade i stedet ;-) For da jeg alltid dreper de stakkars blomstene x)

Sjelden. Men kjekt når det skjer.

Eg har aldri fått men eg bryr meg heller ikke... Eg trenge ikke blomster eller gaver for å vite at han elsker meg og setter stor pris på meg :-)

Mannen min kommer _ALDRI_ hjem med blomster.
De siste 10-15 årene har jeg kanskje fått blomster 3-4 ganger og 2 av gangene er det eldstemann som har sagt til pappaen at kanskje de skal kjøpe blomster til mamma.
Fikk ikke engang blomster etter jeg hadde født barna...

Sjokket var derfor stort når han kom hjem med en stor fantastisk bukket i dag, han kom på vi har bryllupsdag i dag :)

Hvor ofte får dere blomster
Gratulerer med bryllupsdagen! ❤

I starten fikk jeg hele tiden. Nå hadde jeg fått sjokk om han hadde gitt meg blomster utenom bursdag eller morsdag :p

To ganger på tre år :-) men han kommer ofte hjem med sjokolade da :)

Å så koselig at du fikk blomster i dag da :) Ja, faktisk så er mannen min utrolig flink til å kjøpe blomster jevnlig :) Men han var også den første av alle kjærestene jeg har hatt som har gitt meg blomster. De andre har vært helt elendige på det :)

Får nesten ukentlig. Han liker å kjøpe med roser hjem til helga begynner. Og er det noe litt spesielt så har jeg fått buketter på 100-150 roser :) elsker friske blomster i leiligheten, og har en samboer som elsker å kjøpe det med til meg :)

Får til valentines :)

Back
Topp