CD 18 1 DPO Formen e ikke helt på topp.. Myyye murring i magen å rygg :/ Våkna opp i dag med tett nese å trøtt å sliten, litt kvalm som kommer å går :/ bare håper ikke influensaen kommer nå.. har alt for mye å gjøre de nermeste dagene Ble desverre ikke lagt inn aksjer i går da jeg er tørrere enn ørkenen skjønner ikke helt hva dette kommer av? :/ bekymrer meg jo for at dette vil ha mye å si for om vi blir gravide eller ikke.. :/ Blir blodprøver på tirsdag for å sjekke at Letrozol har gjort jobben sin
Dpo land er spennende. Jeg er også kvalm, sliten og tett i nesa. Jeg er ofte kvalm i Dpo land, mye hormoner. Men brygger nok på en forskjølese, men det er bedre enn omgangssyke.
Har så veldig med murringer i magen nå at er helt sliten har ikke hatt det slik noen andre mnd, men ser det som positivt da eggløsningssmertene er også mere smertefull den her gangen med letrozol :/
CD 19 2 DPO Har veldig mye strekk i magen å spesielt når jeg strekker meg og når jeg ligger på yndlingsmåten min i sengen (som jeg ikke kan ligge i nå ) Får strekk når jeg nyser, hoster eller beveger meg litt for fort Ømme bryster å brystvorter som jeg alltid får ca to uke før mensen er ennå ikke kommet Hater å vente så håper tiden får fort.. Har en testdate på ikm dagen 4 november så skal prøve deg jeg kan å holde meg
CD 20 3 DPO I helga er vi reist opp på hytta å skal kose oss med familien Svigersøster å hennes mann å to barn er også her i helga, så hele helga blir det masse baby kos på meg Har ei lita tantejenta på 3 mnd som er mest hos meg å har tante kos de bor noen timer unna så er ikke så alt for ofte man får møtes :/ Håper dpo kan gå litt fort nå
CD 22 5 DPO Våknet i natt av en halv kraftig stikke smerte i livmoren.. veldig veldig ubehagelig å har resten av natten og fram til nå på morgenen vært veldig øm å murrer nede i magen :/ Huff at ikke tiden kan gå raskere Inn til legen om 2 dager for å ta blodprøve så får se hva hun sier om eggløsning I dag reiser vi hjem fra hytta å er i grunn greit for vil heller være hjemme i min egen seng med slik murring :/
Jeg også hatt en del stikking og ubehag i matt og på morran i dag, håper det er pos. Nå er det bare 9 dager til testing❤️❤️. Heia oss❤️❤️
CD 23 6 DPO Alle som kjenner meg vet at min store lidenskap er å rydde å vaske (jepp vet jeg er gal), men i dag når jeg hadde holdt på i under 10 min så ble jeg så kvalm at jeg måtte stoppe opp.. svetter også som en gris! Jeg har aldri, aldri stoppet i vasking før å vertfall ikke pga at kroppen er i dårlig form (har faktisk vasket huset men feber å spysjuke, galskap jeg vet ) Men i dag sa kroppen stopp å jeg måtte ta meg en pause.. Hva i alle dager er dette for noe tull da ? Huff må jo bare prøve videre, huset ser ikke ut (i mine øyne vell å merke )
CD 24 7 DPO Legetime kl halv 10 i dag for å ta blodprøver å sjekke om egget har løsnet Gru/gleder meg Er veldig øm i nedre del av magen og det føles ut som tr skal komme når som helst.. :/ Regner med det blir testing på lørdag, er da 11 dpo
CD 25 8 DPO Kvalmen er til å bli gal av.. murringe i magen er til å bli gal av...føles ut som mensen skal komme når som helst..:/ Håper bare dette er gode tegn.. vet at det ikke er influensa venter på tlf fra legen nå om jeg har hatt eggløsning så får jeg bare vente til lørdag med å teste
Kvalm kvalm å atter kvalm... er Kvalm uansett om jeg spiser eller lar være å spise...hjelper litt med salt mat som salte kjeks å slikt men ikke i lengden håper så inderlig at det er noe som spirer å gror