Ett sterkt ønske om nummer 3 ❤

Cd 28 11 dpo

Sto opp i dag for å teste kl halv 8.. la testen rett tilbake i emballasjen å gikk å la meg.. hadde så hodepine :p
mannen låg å maste så etter 5 min. dro jeg meg opp av senga for å se på testen å den lyste positiv :D
håper så inderlig at den ikke er falsk positiv å at den fortsatt lyser positivt på tirsdag :D
 
Woho, så gøy!! Du får ikke en sånn strek uten å ha HCG i kroppen altså. Gratulerer! :D
 
CD 28 12 dpo :)

I går hadde vi feiring av mannen i huset :) jeg klarte å holde at jeg er GRAVID skjult ved å drikke alkoholfri vin som var tømt over i andre flasker :p

Men ut på kvelden i rundt 11 tiden begynte noen av "venninnene" mine (de er ikke direkte venninner men mere enn bekjent ) å være frekk med meg..
Jeg virker tydeligvis ikke full nok for de så da gikk di like greit løs på meg: hvorfor er du så prippen, kom igjenn drikk nå mere da... Før var du alltid så blid å morsom å nå er du bare sur å grinete (fantes ikke verken sur eller grinete på hele kvelden )..om ikke du drikker mer å blir full nå så drar vi...du er så jævlig kontroll frik, livredd for å drikke i tilfelle huset blir rasert..

Seriøst.. jeg vet at jenter kan være stygge men herregud altså! jeg trakk meg tilbake på ett rom å gråt i 30 min :/
etter jeg var færdi med det så gikk jeg bort til den som var værst å ba henne om å vennligst dra! det er greit å si si mening men di behandler meg ikke som dritt i mitt eget hjem :(

huff ja det var litt utblåsning om gårs dagen som egentlig skulle være en lykkelig dag!

MEN i dag kjenner jeg på lykken å det er så ubeskrivelig deilig å vite at vi endeli skal få vårt 3 barn ❤
Kvalmen blir bare værre å værre, oppe tre ganger i natt å tisset å er trøtt som bare det (kunne sikker sovet i flere døgn i strekk :p)
Ømme (tunge) bryster begynne å melde seg å har vært litt snufsete i dag :)
Ny test i morgen å håper den er enda sterkere :D

må også få ringt legen i morgen da allergi medisinene jeg går på ikke skal brukes av gravide så må få byttet de ;)

nå er det natta på meg :D
 
Så trist at de var så slemme. Godt du satt de på plass!!!

Hva sa mannen im nyheten?:). Deilig med symptomer da:). Håper lille spire klorer seg fast:)
 
CD 29 13 dpo

Sterkere test i dag :D
I natt drømte jeg at jeg var gravid med eneggede tvillinger gutter :O
Har ei venninne som har tvillinger å da hun var gravid så tidlig som meg hadde hun også samme symptomene...tidlig kvalme, tidlig oppe på toalettet om natten å sterk test tidlig :eek:

blir litt nervøs men tipper det bare er en der inne å at jeg reagerer litt ekstra på hormonene ;)


Litt forskjellig lys på bildene da men mener at den i dag er sterkere ;)
 

Vedlegg

  • 1414998864590.jpg
    1414998864590.jpg
    65,8 KB · Visninger: 28
Last edited:
Den er klart sterkere:). Det er fremar spira si det:). Så spennende:).
 
Skulle ønske jeg kunne få det i stede for pergo:)
Gynekologen jeg ble henvist til av legen nektet å gi meg noe som helst for å hjelpe eggløsning men med en gang jeg gikk til privat så fikk jeg å da satt den på første forsøk :)
har du prøvd privat Gyn?
 
Gynekologen jeg ble henvist til av legen nektet å gi meg noe som helst for å hjelpe eggløsning men med en gang jeg gikk til privat så fikk jeg å da satt den på første forsøk :)
har du prøvd privat Gyn?
Jeg får hos privat Gyn og hun hadde ikke hørt om dette. Så hun ville ikke gi meg det, men skulle prøve å undersøke, ikke hørt noe. Men skal til Ullevål i des kanskje de gir meg det:). Lov å håpe:)
 
Back
Topp