Ett sterkt ønske om nummer 3 ❤

Jeg får hos privat Gyn og hun hadde ikke hørt om dette. Så hun ville ikke gi meg det, men skulle prøve å undersøke, ikke hørt noe. Men skal til Ullevål i des kanskje de gir meg det:). Lov å håpe:)
Krysser alt som kan krysses for deg :) håper såå at du kommer etter snart :D
 
14 dpo

Da var det legetime i dag ;) må inn på grunn av at allergi medisin min som jeg bruker til daglig ikke skal brukes av gravide så må inn å se om jeg man få bytta de ;)
er bare en uke siden jeg var hos fastlegen min å hun var da sååå spent på om jeg ble gravid denne gangen (har en helt fantastisk fastlegen som er så omsorgsfull å behjelpelig) :)
gleder meg til å fortelle den gode nyheten ;)

testen i dag kan man vell mildt sakt si at er sterkere enn i går :p
 

Vedlegg

  • 1415085721256.jpg
    1415085721256.jpg
    55 KB · Visninger: 29
Fantastisk! :D
 
Svangerskapet 4 + 3
Legetime gikk kjempe bra å jeg har fått time til tidlig UL 5 desember som da også blir min første kontroll :D

Blir spennende å se om det er en eller om det er 2 stk som gjømmer seg i magen :p
Blir kos uansett ;)

Termin 13 juli :)
 
Last edited:
4 + 3 ;)
Legetime gikk kjempe bra å jeg har fått time til tidlig UL 5 desember som da også blir min første kontroll :D

Blir spennende å se om det er en eller om det er 2 stk som gjømmer seg i magen :p
Blir kos uansett ;)

Termin 13 juli :)
Så fantastisk:).
 
svangerskapet 4 + 4

I natt våkna jeg med at jeg hadde fått utruli ømme bryster og veldig sensitive nipler :eek:

rart det der men er så glad for alle symptomer jeg får nå :D

• kvalme
• ofte på toalettet
• ømme bryster
• sensitive/såre nipler
• murring nede i magen
• meget god luktesans (synd at det gjør at jeg mister matlysten da men :p )
• trøtt som en dupp, sover hele dagen :p
• stikking i underlivet

Måtte ta en siste digital test i dag (hadde to liggende hjemme )
2-3 :D
 

Vedlegg

  • 1415169557035.jpg
    1415169557035.jpg
    48,1 KB · Visninger: 26
Last edited:
Svangerskapet 4+6
klarer liksom ikke helt å legge fra meg g-testene :p
selv om jeg absolutt er gravid (ingen tvil :p) kansje jeg har litt vanskelig for å tro det etter så lang tid ned prøving :p

har tre tester igjenn i skapet av billigstrimmel så blir sikkert å ta de tre åsså før jeg gir meg :p

I dag kom følelsen i magen på at jeg er gravid:D

Kvalmen har dempet seg men regner med den kommer for fult om en uke eller to :p tviler på at jeg slipper unna den denne gang :p
 

Vedlegg

  • 1415348227911.jpg
    1415348227911.jpg
    14,8 KB · Visninger: 26
Last edited:
Så gøy å se de sterke testene dine :)
Tester hver dag nå jeg og for å se stigningen...hehe :D
 
Så gøy å se de sterke testene dine :)
Tester hver dag nå jeg og for å se stigningen...hehe :D
Ja men det er jo gøy når de stiger omså bare litt ;)
jeg skal teste ennå tre ganger,klarer ikke la de siste testene ligg i skapet :p blir heller bare å føle at de er bortkastet så hvorfor ikke bruke de :p
så gøy at vi havnet i juli i lag :D blir spennende å følge deg å de andre på juli :)
 
Ja men det er jo gøy når de stiger omså bare litt ;)
jeg skal teste ennå tre ganger,klarer ikke la de siste testene ligg i skapet :p blir heller bare å føle at de er bortkastet så hvorfor ikke bruke de :p
så gøy at vi havnet i juli i lag :D blir spennende å følge deg å de andre på juli :)

Det er kjempegøy å se stigningen. Tror jeg har 10 tester igjen eller noe jeg :eek: hehe
Kjøpte jo en hel haug med både det og EL tester, så kanskje jeg rett og slett bare "truet" spira til å feste seg??? Haha

Kjempegøy med Juli ja:)
Det blir spennende å se hvem som følger etter. Har på følelsen at det skjer litt neste uke og :)
 
Det er kjempegøy å se stigningen. Tror jeg har 10 tester igjen eller noe jeg :eek: hehe
Kjøpte jo en hel haug med både det og EL tester, så kanskje jeg rett og slett bare "truet" spira til å feste seg??? Haha

Kjempegøy med Juli ja:)
Det blir spennende å se hvem som følger etter. Har på følelsen at det skjer litt neste uke og :)
Kjøpte også en helg haug med
g-tester å e-tester :p har snart brukt opp alle g-testene men har ennå maaange e-tester igjenn :p
Hehe ja kansje det var alle testene som skremte spira til å feste seg ;)
 
Svangerskapet 5+2

I går på farsdagen fortalte vi det til våre foreldre :D
Mamma å pappa er nede på besøk fra Tromsø å vi innviterte svigers på pinnekjøtt middag å hadde laget servietter å lagt på fatet der det sto: Gratulerer du skal bli bestemor igjenn! kommer i juli 2015 :D ( lagde forskjellig til de forskjellige :p)
De ble kjempe glad å mamma fikk tårer i øynene!
De alle sa at dette fortjente vi virkelig etter over 1 år med prøving å medisiner, gynekologer, sykehus å leger :D

Kjenner at jeg har roet meg litt med tanke på bekymringer i forhold til SA :)
Så nå bare gleder vi oss stort til å fortelle "resten av verden" det på nyttårsaften :D

Å så må jeg jo bare si at jeg ELSKER SYMPTOMENE MINE (selv om de er plagsomme til tider :p)
 
Last edited:
Ja å så tok jeg aller siste test i går :p
 

Vedlegg

  • 1415604501416.jpg
    1415604501416.jpg
    15,6 KB · Visninger: 22
Back
Topp