Ett sterkt ønske om nummer 3 ❤

CD 7
Siste dag med Letrozol (femar) i dag:) Har ikke kjent noe forskjell ennå men satser på at man kanskje kjenner noe når eggløsning endelig kommer ;)
I går startet vi å legge inn aksjer ;) å på torsdag er det kontroll med ul!

I morgen starter jeg med eggløsningstestene, er bare litt usikker på når på dagen det er best å ta de :p får undersøke litt :p
 
CD 8
Første eggløsningstest ble tatt i dag å selvfølgelig negativ men da har jeg ett utgangspunkt :p
 

Vedlegg

  • 1413126650249.jpg
    1413126650249.jpg
    9,7 KB · Visninger: 25
Lykke til! Håper det klaffer for deg denne syklusen :)
 
CD 9
Ny eggløsningstest er tatt å tror jammen den er sterkere? :O
Eller ser jeg syner kansje :p
Øverste fra i dag å nederste fra i går..
 

Vedlegg

  • 1413196314126.jpg
    1413196314126.jpg
    45 KB · Visninger: 25
CD 11
Spent på dagens test om noen timer...i går va det ikke noe forandring men har en del "murringer" i rygg å mage...
Ser sååå fram til gyn time i morgen, da får man se om femar virker :D
 
Ny test tatt å tror den er sterkere men ser sånt så dårlig :p
 

Vedlegg

  • 1413377021436.jpg
    1413377021436.jpg
    56 KB · Visninger: 21
CD 12
Gyn timen i dag gikk kjempe greit :)
Ett stort egg såg hun å regna eggløsning om ca 3-4 dager :D
Syns det er helt utrulig at kroppen for en gang skyld følger tab å ikke gjore som den ville selv :)
 
Testen i går var det ikke noe forandring på men på kvelden fikk jeg veldig vondt i venstre side ( mener det var eggleder) samme øm/stikkninger som den dagen da gyn så på ul at den hadde prøvd seg på eggløsning...pluss at jeg var kvalm akkurat da det pågikk :p
å i dag er jeg øm på venstre side (der gyn så det store egget :D)
Skal tro om det er noe på gang eller? :p
prøver på ny test i dag men er ikke så enkelt når man er på hytta :p
 
Endelii mere økning på El test :D er så gøy å se når jeg aldri har hatt en anelse stigning på El tester selv om jeg har testet hver dag i 30 å 40 dager :p :O

Har en goo del murringer å stikkinger i venstre side å litt midt på magen... var en del kvalm i går kveld å litt ut på formiddagen i dag..
Håper egget slipper ;)
 

Vedlegg

  • 1413731195680.jpg
    1413731195680.jpg
    46,9 KB · Visninger: 24
CD 16
I dag ble jammen meg eggløsningstesten endeli positiv :D
ikke hatt en eneste positiv eggløsningstest siden vi startet å prøve for over 1 år siden (å jeg har testet hver mnd) :D
Håper så inderlig at spiren sitter denne gang å at Letrozol gjor underet ❤
 

Vedlegg

  • 1413809174208.jpg
    1413809174208.jpg
    51,2 KB · Visninger: 24
Negativ test i dag, Dpo i morgen :D
Gleder meg til å teste om 14 dager ca etter en liten spire ❤

Skal prøve å legge inn aksjer ennå i dag men kjenner litt at det blir tungt da manne er "mettet" og jeg har så mye murringer i nedre del av magen :/ men skal prøve å få mannen på gli!

Kjenner at jeg er mere positiv den her runden men er redd for å være for optimistisk så gjør det jeg kan for å dempe det litt...
Etter 13 mnd så er lengselen etter ett barn til så stor å begynner å bli ganske sårt :(
alle venninnen mine å familie har akkurat fått barn nå eller er gravid, prøver det jeg kan å være gla på deres vegne men når jeg er alene hjemme så kan tårene komme..

har vært å hentet hjem baby tøyet fra de andre to (som har vært hos foreldre mine i troms) å ser ofte på de å drømmer...

Håper såå inderlig at lille spire kan sitte den her gangen å at Letrozol har hjulpet :)
 

Vedlegg

  • 1413888404654.jpg
    1413888404654.jpg
    36,2 KB · Visninger: 19
Back
Topp