Ett sterkt ønske om nummer 3 ❤

CD 18 1 DPO

Formen e ikke helt på topp..
Myyye murring i magen å rygg :/
Våkna opp i dag med tett nese å trøtt å sliten, litt kvalm som kommer å går :/
bare håper ikke influensaen kommer nå.. har alt for mye å gjøre de nermeste dagene :(

Ble desverre ikke lagt inn aksjer i går da jeg er tørrere enn ørkenen :p
skjønner ikke helt hva dette kommer av? :/ bekymrer meg jo for at dette vil ha mye å si for om vi blir gravide eller ikke.. :/

Blir blodprøver på tirsdag for å sjekke at Letrozol har gjort jobben sin ;)
 
Last edited:
Dpo land er spennende:). Jeg er også kvalm, sliten og tett i nesa:). Jeg er ofte kvalm i Dpo land, mye hormoner:). Men brygger nok på en forskjølese, men det er bedre enn omgangssyke:).
 
Dpo land er spennende:). Jeg er også kvalm, sliten og tett i nesa:). Jeg er ofte kvalm i Dpo land, mye hormoner:). Men brygger nok på en forskjølese, men det er bedre enn omgangssyke:).
Har så veldig med murringer i magen nå at er helt sliten :p
har ikke hatt det slik noen andre mnd, men ser det som positivt da ;)
eggløsningssmertene er også mere smertefull den her gangen med letrozol :/
 
CD 19 2 DPO

Har veldig mye strekk i magen å spesielt når jeg strekker meg og når jeg ligger på yndlingsmåten min i sengen (som jeg ikke kan ligge i nå :eek: )
Får strekk når jeg nyser, hoster eller beveger meg litt for fort :eek:

Ømme bryster å brystvorter som jeg alltid får ca to uke før mensen er ennå ikke kommet :p

Hater å vente så håper tiden får fort..
Har en testdate på ikm dagen 4 november så skal prøve deg jeg kan å holde meg ;)
 
Last edited:
CD 20 3 DPO

I helga er vi reist opp på hytta å skal kose oss med familien :)
Svigersøster å hennes mann å to barn er også her i helga, så hele helga blir det masse baby kos på meg :D
Har ei lita tantejenta på 3 mnd som er mest hos meg å har tante kos :)
de bor noen timer unna så er ikke så alt for ofte man får møtes :/

Håper dpo kan gå litt fort nå :D
 
CD 22 5 DPO

Våknet i natt av en halv kraftig stikke smerte i livmoren.. veldig veldig ubehagelig å har resten av natten og fram til nå på morgenen vært veldig øm å murrer nede i magen :/

Huff at ikke tiden kan gå raskere :p
Inn til legen om 2 dager for å ta blodprøve så får se hva hun sier om eggløsning :p

I dag reiser vi hjem fra hytta å er i grunn greit for vil heller være hjemme i min egen seng med slik murring :/
 
Jeg også hatt en del stikking og ubehag i matt og på morran i dag:D, håper det er pos:). Nå er det bare 9 dager til testing❤️❤️. Heia oss❤️❤️
 
Oi så spennende da :D
Vi får krysse fingrene for det ;)

å så det gledes til den 4 :D
 
CD 23 6 DPO

Alle som kjenner meg vet at min store lidenskap er å rydde å vaske (jepp vet jeg er gal), men i dag når jeg hadde holdt på i under 10 min så ble jeg så kvalm at jeg måtte stoppe opp.. svetter også som en gris! Jeg har aldri, aldri stoppet i vasking før å vertfall ikke pga at kroppen er i dårlig form (har faktisk vasket huset men feber å spysjuke, galskap jeg vet :p)
Men i dag sa kroppen stopp å jeg måtte ta meg en pause..
Hva i alle dager er dette for noe tull da :p ?
Huff må jo bare prøve videre, huset ser ikke ut (i mine øyne vell å merke :p)
 
Last edited:
CD 24 7 DPO

Legetime kl halv 10 i dag for å ta blodprøver å sjekke om egget har løsnet :)
Gru/gleder meg :p
Er veldig øm i nedre del av magen og det føles ut som tr skal komme når som helst.. :/

Regner med det blir testing på lørdag, er da 11 dpo ;)
 
CD 25 8 DPO

Kvalmen er til å bli gal av.. murringe i magen er til å bli gal av...føles ut som mensen skal komme når som helst..:/
Håper bare dette er gode tegn..
vet at det ikke er influensa :p

venter på tlf fra legen nå om jeg har hatt eggløsning så får jeg bare vente til lørdag med å teste ;)
 
Kvalm kvalm å atter kvalm...
er Kvalm uansett om jeg spiser eller lar være å spise...hjelper litt med salt mat som salte kjeks å slikt men ikke i lengden :p
håper så inderlig at det er noe som spirer å gror ;)
 
Back
Topp