Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Ville bare si gratulerer!!!
Vis vedlegget 322444 7+2 uker
Så heldigvis gikk alt bra og jeg fikk et lite glimt av et bankende hjerte. I dag var jeg på TUL og fikk både se og høre hjertelyden. Det var helt magisk! Og alt så bra ut med den lille. Så til tross for mye påkjenning for kroppen den siste uken så har den lille gullklumpen i magen hatt det bra. Nå kan jeg snart begynne å tro på at jeg er gravid.
Det var litt dramatisk når det stod på og jeg var livredd for å miste. Og det var utrolig å vite at alt gikk bra med babyen tross alt. Det er vist en bivirkning av overstimulering som kan skje ved IVF, skjer mest sannsynligvis ikke med andre.Wow! For en utrolig dramatisk opplevelse du har vært gjennom, men så bra at de kunne operere og fikse den at det gikk utover spiren din!
Har aldri hørt om vridd eggstokk før visste ikke at sånt var mulig!
Men så bra at det gikk bra til slutt og at du fikk se bankende hjerte
Tusen takk!! Ja det var litt galskap når det stod på, men veldig godt jeg ble så godt ivaretatt.For det første: Gratulerer med graviditet!!
For det andre: Wow, for en reise, og for en dag dette siste innlegget handlet om! Shit, jeg følte jeg leste en spenningsroman her, haha! Godt å høre at de klarte å finne årsaken og fikse det relativt fort, og at lille bebis har det bra i magen! God bedring og lykke til videre.
Ja veldig glad for at de kunne fikse det og at jeg ikke mistet hele eggstokken. Og veldig kjekt å se at det faktisk var liv inni der!Huff for en opplevelse!! Godt å høre at de kunne rette opp torkveringen, og at du bare slapp unna med skrekken og smertene. Er vel fint å få bekreftet en fin liten reke på riktig plass i magen da
Tusen takk!!For en historie! Så glad for å lese at de tok godt vare på deg og ordnet opp i eggstokken. Men, hallo! Gratulerer med lille spiren! Så godt å lese Masse god bedring.
Det går heldigvis bedre. Veldig forståelig, og var absolutt ikke meningen å skremme noen. Tror ikke det er så vanlig, så vil ikke du skal bekymre deg. Er 10+2 i dag så nærmer meg uke 12. Heldigvis! Håper også vi kan nyte litt mer framover.Hvordan går det med deg og den lille nå? Jeg visste rett og slett ikke hva jeg skulle skrive etter dine siste innlegg, man blir jo helt ordløs hva enkelte må igjen for å få lov å få mamma drømmen oppfylt.
Ble skikkelig skremt av opplevelse dine! Håper inderlig dere nå kan få lov og bare nyte! Nå har du kommet et godt stykke på vei?
Er du helt bra igjen etter overstimulering og operasjonene?
Det er veldig godt å lese det går bedre! Har virkelig hatt så vondt av deg og samtidig så utrolig glad for at du ble gravid på første IVF forsøk, det gir meg masse håp! Leste det nye innlegget nå.. uff det er jammen mye du skal igjennom! Håper snart du vil kunne få lov og nyte mer! Gleder meg til å se en 12 ukers oppdatering! Alle de beste ønsker for deg og den lille! følger spent med og håper tiden fremover vil bli lettereDet går heldigvis bedre. Veldig forståelig, og var absolutt ikke meningen å skremme noen. Tror ikke det er så vanlig, så vil ikke du skal bekymre deg. Er 10+2 i dag så nærmer meg uke 12. Heldigvis! Håper også vi kan nyte litt mer framover.
Åh! Gratulerer så mye med vellykket ul og for en fantastisk opplevelse å se babyen sprelle og vinke!12 uker
Tenk jeg er 12 uker! Det er helt urolig!
Forrige uke var jeg mye kvalm, spydde ikke om morgenen, men ble ekstra kvalm på kvelden. Litt som om morgenkvalmen ble byttet med kveldskvalme. Denne uken har det snudd tilbake igjen til morgenkvalme, håper kanskje snart det begynner å gi seg.
Ellers har jeg vært mye redd. Redd for at det ikke skal være noe liv, at jeg gikk en MA i møte. Ikke noe særlig grunn for at jeg var redd, jeg kunne ikke sette ord på det. Jeg er jo kvalm, men har ikke antydning til ømme bryst, føler heller ikke de har vokst noe..kanskje det var et dårlig tegn. Jeg var redd for at det stoppet opp i uke 9 og at det nå kun var kroppen som innbilte seg at jeg var gravid. Redd for at selv etter alt kroppen måtte gjennom så måtte vi starte helt forfra, et nytt fersk forsøk, med ny fare for overstimulering og vridde eggstokker. Og når kunne jeg forvente å få prøve igjen? Det er jo ikke akkurat som om alt er åpent...
Så de siste nettene har jeg sovet dårlig, livredd for å se på ultralyden at det ikke var noe liv.
I dag var dagen vi for første gang fikk se vårt lille barn. For forrige gang liknet det kun på en bamsemums, men i dag fikk vi se at det faktisk er en baby og ikke en fisk. Det var helt utrolig å få se en liten knøtt som sprellet og vinket til oss Mammahjerte smeltet! Nå håper jeg skuldrene kan senkes og gleden kan få bruse frem, mens jeg hviler i håpet om at det nå er vår tur til å treffe vår kjære skatt!
Vis vedlegget 325273