Herlighet så glad jeg ble nå! Nå tror jeg virkelig det er deres tur!!Vis vedlegget 320585
I går kjøpte jeg tidligtester på Rema 1000, og tok en test hjemme hos en venninne. Klarte ikke å vente. Det kom en svak strek, men den er vist nok positiv. Jeg har ingen erfaring med positiv test så forventet litt sterkere strek kanskje, men ble beroliget av noen assistert befrukting jenter at testen var positiv.
Det var veldig rart. Jeg begynte selvfølgelig å grine, samme gjorde venninna mi. Jeg ringte mannen som var på jobb, har var glad, men litt mer avventende siden det enda var tidlig. Jeg hadde aldri sett for meg å faktisk få en positiv test så tidlig, var nesten sikker på at det var for tidlig å slå ut, var 12 dpo i går, men testdag er jo ikke før onsdag. Tok en ny test i dag morges, men den var litt svakere. Fikk først litt panikk, men fikk beskjed av de flotte assistert jentene mine at det kunne variere og det var best å ta annenhver dag hvis jeg skulle sammenligne test, og tas til ca samme tid. Så blir nok heller en digital på meg i morgen, håper den slår ut, selv om jeg er litt redd det er for tidlig.
Bildet er av den første testen som jeg tok i går
Gratulerer SÅ MYE med positiv test!!