Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Tenk at du har kommet til andre trimester alt [emoji7] Gratulerer så mye [emoji173]

Ja, tenk det[emoji7] helt villt!! Takk[emoji7]
Håper alt står bra til med deg og lille[emoji173]️
 
Ja, tenk det[emoji7] helt villt!! Takk[emoji7]
Håper alt står bra til med deg og lille[emoji173]️
Vi har det kjempefint begge to - bare å glede seg, permisjonslivet er travelt men også fantastisk [emoji1]
 
Vi har det kjempefint begge to - bare å glede seg, permisjonslivet er travelt men også fantastisk [emoji1]

Så godt å høre[emoji173]️

Jeg gleder meg enormt[emoji7][emoji7]
 
Gratulerer med 2. trimester [emoji173]️[emoji4]
 
2. Trimester, tenk det! Gratulerer :D[emoji173]️
 
Hurra for andre trimester!
Og hurra for vogn :D
Jeg har en greie for vogner :p
Mannen er også fra nord-Østerdalen, så vogn som fungerer på massive mengder snø er et must :)
 
Hurra for andre trimester!
Og hurra for vogn :D
Jeg har en greie for vogner :p
Mannen er også fra nord-Østerdalen, så vogn som fungerer på massive mengder snø er et must :)

Hurra[emoji7][emoji7]

Veldig greit å ha vogn i hus ja!! Viktig med solide dekk når man skal trille her oppe på vinteren! Har jo vinter halve året[emoji23][emoji23]
 
Hurra[emoji7][emoji7]

Veldig greit å ha vogn i hus ja!! Viktig med solide dekk når man skal trille her oppe på vinteren! Har jo vinter halve året[emoji23][emoji23]
Veldig mye vinter i Østerdalen :p
Og ekstremkulde :p

Jeg tror kanskje vi lander på emmaljunga nxt90f, den burde dekke alle våre behov.
Men vi må vel gjerne vente til det faktisk er en baby der før (jeg:shy:) tar helt av og skaffer vogn :hilarious:
 
Veldig mye vinter i Østerdalen :p
Og ekstremkulde :p

Jeg tror kanskje vi lander på emmaljunga nxt90f, den burde dekke alle våre behov.
Men vi må vel gjerne vente til det faktisk er en baby der før (jeg:shy:) tar helt av og skaffer vogn :hilarious:

Ja uff, spesielt i vinter så har det vært utrolig kaldt!! Håper ikke det blir slik neste vinter! Da blir det mye innetid på meg og lille[emoji849][emoji849]

Lurt å vente til det er en baby før man kjøper ja! Men vi hadde også bestemt oss før[emoji12][emoji12]
 
Ja uff, spesielt i vinter så har det vært utrolig kaldt!! Håper ikke det blir slik neste vinter! Da blir det mye innetid på meg og lille[emoji849][emoji849]

Lurt å vente til det er en baby før man kjøper ja! Men vi hadde også bestemt oss før[emoji12][emoji12]
Syns svigermor stadig la ut bilder med -30, det blir for drøyt for min del :p
Men ungene i Østerdalen er ute uansett de, selv de små, så kanskje de er av et mer isolerende materiale enn meg :p

Jeg har store planer om å vinne vogn her jeg, det hadde vært ganske trivelig :D
 
Syns svigermor stadig la ut bilder med -30, det blir for drøyt for min del :p
Men ungene i Østerdalen er ute uansett de, selv de små, så kanskje de er av et mer isolerende materiale enn meg :p

Jeg har store planer om å vinne vogn her jeg, det hadde vært ganske trivelig :D

Det er sant! Ute er de uansett[emoji23][emoji23] men jeg er fra Skien, så sliter fortsatt litt med å bli vandt til kulda[emoji12][emoji12]

Håper du vinner vogn!! Det betyr lykke å vinne fra den lista!! Jeg vant bilstol i Topp 100 desember og ble gravid på forsøket vi starta på i januar! Flere som har opplevd det samme her inne[emoji7][emoji7]
 
Det er sant! Ute er de uansett[emoji23][emoji23] men jeg er fra Skien, så sliter fortsatt litt med å bli vandt til kulda[emoji12][emoji12]

Håper du vinner vogn!! Det betyr lykke å vinne fra den lista!! Jeg vant bilstol i Topp 100 desember og ble gravid på forsøket vi starta på i januar! Flere som har opplevd det samme her inne[emoji7][emoji7]
Åh, da er det jo bare å krysse fingrene litt ekstra sånn at det blir både vogn og baby :D
Trenger jo ikke være vogn heller, det er jo mye fint på lista :)
 
IMG_3546.jpg


Nå begynner tida å gå gitt!![emoji173]️[emoji173]️

4. TUL om 3 dager
Jordmortime om 12 dager
OUL om 24 dager
 
Vis vedlegget 256440

Nå begynner tida å gå gitt!![emoji173]️[emoji173]️

4. TUL om 3 dager
Jordmortime om 12 dager
OUL om 24 dager

Grattis med 15 uker!! :D
Det er så stas at det endelig ble klaff for dere også! Nå er det liksom ikke så mange igjen av de som hang på assistert sammen med meg som ikke har klart det enda, og det er jo gledelig ❤️

Ha en super helg med magen ❤️
 
Gratulerer med ny fullgått uke! :D
 
Hurra for 15 uker [emoji7][emoji7][emoji7]

Nå går det raskt framover her[emoji173] Og ikke så lenge til 4 tul og oul[emoji7][emoji16]

Vis vedlegget 256440

Nå begynner tida å gå gitt!![emoji173]️[emoji173]️

4. TUL om 3 dager
Jordmortime om 12 dager
OUL om 24 dager
 
Gratulerer med 15 uker
 
Back
Topp