Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Grattis med 15 uker!! :D
Det er så stas at det endelig ble klaff for dere også! Nå er det liksom ikke så mange igjen av de som hang på assistert sammen med meg som ikke har klart det enda, og det er jo gledelig [emoji173]️

Ha en super helg med magen [emoji173]️

Takk vennen[emoji173]️

Veldig gledelig at mange travere endelig har lyktes[emoji173]️

God helg til deg også! Nå er vi på hotell utenfor Oslo! Skal sette mannen på bussen til Malmø imorra tidlig, han skal en uke til Bornholm for å fiske laks! Så kjører jeg videre for en uke i Skien! Blir digg med det herlige været som er meldt[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️
 
Takk vennen[emoji173]️

Veldig gledelig at mange travere endelig har lyktes[emoji173]️

God helg til deg også! Nå er vi på hotell utenfor Oslo! Skal sette mannen på bussen til Malmø imorra tidlig, han skal en uke til Bornholm for å fiske laks! Så kjører jeg videre for en uke i Skien! Blir digg med det herlige været som er meldt[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️

Det høres virkelig ikke feil ut!
Livet smiler :D
 
Gratulerer med 15 uker [emoji4]
 
Hurra for 15 uker [emoji177]

God helg [emoji5]
 
Gratulerer med 15 uker [emoji4]

Til deg også vennen[emoji173]️

Håper du får god oppfølging fremover og føler deg bedre etterhvert[emoji173]️
 
Husmorferie hjemme hos mor og far[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️ Telemark i mai altså, noe annet enn Østerdalen[emoji295]️[emoji295]️[emoji173]️[emoji173]️

Image1525525778.678949.jpg
 
Jeg er «litt skuffa» også! Sjeldent jeg er hjemme på denne tiden av året! På onsdag hadde jeg bursdag.. fikk sms av både mamma og pappa med gratulasjon! Når jeg kommer hit idag så har de ikke spurt om jeg hadde en fin dag, ikke spurt om jeg ønsker meg noe/ikke fått noe gave, ikke spurt om jeg ønsker noe feiring av noe slag! Er dette litt rart, eller er det bare jeg som er hormonell og som synes dette er litt leit?[emoji20] kjenner jeg blir litt skuffa jeg altså[emoji20][emoji20]
 
Jeg er «litt skuffa» også! Sjeldent jeg er hjemme på denne tiden av året! På onsdag hadde jeg bursdag.. fikk sms av både mamma og pappa med gratulasjon! Når jeg kommer hit idag så har de ikke spurt om jeg hadde en fin dag, ikke spurt om jeg ønsker meg noe/ikke fått noe gave, ikke spurt om jeg ønsker noe feiring av noe slag! Er dette litt rart, eller er det bare jeg som er hormonell og som synes dette er litt leit?[emoji20] kjenner jeg blir litt skuffa jeg altså[emoji20][emoji20]

Gratulerer så mye med 15 uker! [emoji1]

Synes ikke du er hormonell eller urimelig- det er jo foreldrene dine! Hørtes veldig spesielt ut at de ikke ønsker å feire deg eller i det minste gi deg en gave!
Nå har jeg opplevd det samme selv med min far/ stemor. Veldig vondt, føler med deg [emoji173]
 
Gratulerer så mye med 15 uker! [emoji1]

Synes ikke du er hormonell eller urimelig- det er jo foreldrene dine! Hørtes veldig spesielt ut at de ikke ønsker å feire deg eller i det minste gi deg en gave!
Nå har jeg opplevd det samme selv med min far/ stemor. Veldig vondt, føler med deg [emoji173]

Takk for det[emoji173]️

Føler det er veldig spesielt! Og vondt[emoji20] men mamma er veldig egoistisk! Hu har sagt til meg flere ganger at det er ille at vi må gjennom prøverør, for det gjør det så vanskelig for hu å bli mormor[emoji849][emoji849] og jeg har klikka mer enn en gang for å si det sånn!! Hu har bursdag på onsdag til uken, og da er jeg jo hjemme! Får jo ikke veldig lyst til å ordne til noe for hu, slik jeg har tenkt! Eller så skal jeg bare gjøre det, for å sette et eksempel![emoji85]
 
Gratulerer med dagen på etterskudd!

Kan ikke se for meg at det var trivelig nei. Si det til dem! Spør om ikke dere kan ta en bedre middag for å feire litt på etterskudd eller spør om dere skal bake litt bursdagskake! Kanskje de tar hintet ;)

Klem ❤️
 
Gratulerer med dagen på etterskudd!

Kan ikke se for meg at det var trivelig nei. Si det til dem! Spør om ikke dere kan ta en bedre middag for å feire litt på etterskudd eller spør om dere skal bake litt bursdagskake! Kanskje de tar hintet ;)

Klem [emoji173]️

Tusen takk[emoji173]️

Får se hva jeg gjør!! Ikke morsomt hvertfall! Er da ikke såå gammel, ble jo «bare» 32 år[emoji23][emoji23]
 
Gratulerer med dagen som var :) Så leit at ikke familien feirer deg når du først er hjemme :( Skjønner at det sårer, hormonell eller ei. Kan du legge «skylden» på hormonene og si at du er lei deg, og spør hvorfor de ikke har ordnet noe til deg når du først er hjemme?
Er dette første gang de ikke har gitt bursdagsgave?
 
Takk for det[emoji173]️

Føler det er veldig spesielt! Og vondt[emoji20] men mamma er veldig egoistisk! Hu har sagt til meg flere ganger at det er ille at vi må gjennom prøverør, for det gjør det så vanskelig for hu å bli mormor[emoji849][emoji849] og jeg har klikka mer enn en gang for å si det sånn!! Hu har bursdag på onsdag til uken, og da er jeg jo hjemme! Får jo ikke veldig lyst til å ordne til noe for hu, slik jeg har tenkt! Eller så skal jeg bare gjøre det, for å sette et eksempel![emoji85]

Huff, så vondt når ens egne foreldre oppfører seg slikt [emoji17] Som om det ikke er tøft nok å måtte gjennomgå ivf...
Jeg ville gjort ett poeng ut av å ordne til en fin bursdag for henne, kanskje hun får ett snev av dårlig samvittighet da [emoji6]
 
Gratulerer med dagen som var :) Så leit at ikke familien feirer deg når du først er hjemme :( Skjønner at det sårer, hormonell eller ei. Kan du legge «skylden» på hormonene og si at du er lei deg, og spør hvorfor de ikke har ordnet noe til deg når du først er hjemme?
Er dette første gang de ikke har gitt bursdagsgave?

Takk for det[emoji5][emoji5]

Jeg tror jeg må spørre etterhvert! Jeg begynte å tenke på det istad, og jeg er faktisk ikke sikker på om jeg bruker å få! Spurte søstra mi, og hun sier at hun ikke har fått på flere år! Hukommelsen min er ikke heelt på nett om dagen!!
 
Huff, så vondt når ens egne foreldre oppfører seg slikt [emoji17] Som om det ikke er tøft nok å måtte gjennomgå ivf...
Jeg ville gjort ett poeng ut av å ordne til en fin bursdag for henne, kanskje hun får ett snev av dårlig samvittighet da [emoji6]

Nettopp!! Er jo shit-tøft i seg selv med ivf! De var på besøk hos oss når jeg mista i juni, og da ble mamma igjen noen dager etter jeg kom hjem fra sykehuset! Og da fikk jeg følelsen av at var for hennes del, og ikke min! Jeg måtte trøste hu! «Hun ble ikke mormor denne gangen heller»!! Tatt det opp med henne flere ganger, men det går ikke inn! Hu går bare rett i forsvar og blir sint! Sender meg bilde av hu sammen med babyer når hun har vært rundt om på besøk, og sendt meg bilder av babyklær hun har strikka til andre! Så det mangler noen antenner, og jeg prøver jo å ikke ta meg nær av det!

Kanskje jeg skal lage deeet kalaset til hu!! Mamma og pappa feira 60-årsdagene sine i høst, og da hadde vi ordna skikkelig opplegg med gøy ting og tale! Og så spleisa vi og lillesøster/svoger på et ganske stort bidrag til sydentur til dem! Så de får jo av oss[emoji20][emoji20]
 
Gratulerer med dagen på etterskudd :Heartred

Skjønner godt at du ble skuffet, det hadde jeg også blitt. Går det an å prate med de? Håper det ordner seg :Heartred
 
Gratulerer med dagen på etterskudd :Heartred

Skjønner godt at du ble skuffet, det hadde jeg også blitt. Går det an å prate med de? Håper det ordner seg :Heartred

Tusen takk[emoji173]️

Bør vel snakke med dem, men av erfaring så er min mor meget vanskelig å ta opp ting med! Så det blir bare et ork egentlig!
 
Back
Topp