Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Så gøy med vogn! Da blir det plutselig så mye mer virkelig ❤️ Nå gleder jeg meg til å følge dine fotspor og bli gravid ;)
 
Så gøy med vogn! Da blir det plutselig så mye mer virkelig [emoji173]️ Nå gleder jeg meg til å følge dine fotspor og bli gravid ;)

Blir veldig mye mer virkelig[emoji7][emoji7]

Nå er det din tur til å komme etter[emoji173]️[emoji173]️
 
2. Trimester [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Image1524803988.586464.jpg
 
Hurra :D
 
Gratulerer! :) Ser forresten at appene opererer med start av andre trimester senere enn f.eks. Helse-Norge-siden som har andre trimester fra uke 12. Litt rart at de skriver forskjellig.

Ja, det er litt rart! Veit ikke hva lege og jordmor går utifra? Jeg har ikke lest noe på helsenorge før nå! Har «Preglife» og «gravid og barn» appene, og der starta begge på andre trimester idag!
 
Hipp hurra for andre trimester!!! :D
 
Ja, det er litt rart! Veit ikke hva lege og jordmor går utifra? Jeg har ikke lest noe på helsenorge før nå! Har «Preglife» og «gravid og barn» appene, og der starta begge på andre trimester idag!

Nei, ikke jeg heller, men tenkte at Helse-Norge representerte det «offisielle» synet i Norge. Håper det, for jeg vil også være i andre trimester. :)
 
Last edited:
Nei, ikke jeg heller, men tenkte at Helse-Norge representerte det «offisielle» synet i Norge. Håper det, gir jeg vil også være i andre trimester. :)

Det er du snart[emoji173]️[emoji173]️
 
Er så kjekt og se at dere har lykkes ❤️
Og den fine baby magen da :joyful:
Nyt resten av tiden :joyful:
 
Gratulerer med 14 uker
 
Tenk at du har kommet til andre trimester alt [emoji7] Gratulerer så mye [emoji173]
 
Hurra for 2 trimester!
 
Back
Topp