Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Kjære dagbok, min tid hos deg er nok forbi❤️
Herregud som tiden flyr!! Jeg husker jeg kom inn hit i januar 2016! Nygift, og hadde vært på utredning og vi hadde fått beskjed om at prøverør var det som måtte til for at vi skulle få ønskebarnet vårt! Jeg var så glad for å endelig få hjelp, så optimistisk! Nå kom det jo til å bli baby på oss! Lite visste jeg (heldigvis) om hvordan vår vei kom til å bli! Prøverør er det tyngste jeg noen gang har vært igjennom! Jeg taklet det fysiske bra med hormoner og slikt, men den psykiske delen var verst! Men så var det dette forumet! Og alle de fine, sterke og modige damene her inne! Som alle gikk igjennom det samme! Alle forsto! Alle heiet og backet opp! Jeg er så evig takknemlig! Jeg tror faktisk jeg aldri hadde klart meg uten dere! Så TUSEN takk til alle sammen! Dere er så sterke, så modige❤️

I november 2018 fikk vi vår ønske skatt, vårt kjære ICSI mirakel! Og i mars i år fikk vi vår andre lille skatt, som vi overraskende lagde helt på egenhånd! Idag er lille et helt halvt år!❤️ Det er så sykt hvor fort tiden flyr!! Hverdagen er ekstremt hektisk med to så små, men hjertet mitt bobler over av kjærlighet og stolthet over mine to små fantastiske gutter! Jeg har mer enn nok å holde fingrene i, og tiden på forumet er minimal! Så jeg velger å legge bort denne dagboken, min prøvetid er et avsluttet kapittel! Men jeg har fått venner for livet gjennom dette forumet, det er jeg sikker på! Og jeg kommer sikkert til å sniklese litt rundt her:D

Og til dere som fortsatt prøver, gi aldri opp! Uansett hvor tungt det er, så blir det deres tur! Og jeg lover, det er så verdt det!❤️

Takk for meg❤️
 
Fikk tårer i øynene av å lese siste avsnittet der :Heartred:Heartred Du er god:Heartred Virkelig god :Heartred

Kos deg masse fremover og nyt tiden med gutta dine :Heartred:Heartred
 
❤️❤️❤️
 
Åhh, tårene spruter ❤
Tenk at det er 3 år siden (!) vi gikk igjennom forsøk sammen, og så fikk vi begge endelig ønskebarna i både 2018 og 2020, og en komplett familie. Rett og slett veldig rørende ❤
Aldri mer prøverør!
 
❤️
 
Takk for at du valgte å dele din historie her på forumet! Det har vært spennende og motiverende å følge deg :Heartred Og takk for alle gode råd og tilbakemeldinger underveis. Jeg forstår at det føles riktig å sette punktum nå, nå som barnedrømmen er oppfylt! Jeg føler det litt på samme måten, selv om jeg aldri har hatt noen dagbok her inne. Men har endelig fått mine to ønskebarn jeg også. Masse lykke til videre sammen med guttene dine! Og som du sier, gi aldri opp barnedrømmen. Måtte alle være like heldige som oss!
 
❤️❤️❤️
 
Back
Topp