Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Aha, skjønner![emoji5] er en TFK joggster adventure!
Neida, er med en god bag! Den var relativt lik i størrelse som city elite! [emoji5]

I dette tilbudet var det sportsdelen, bag, ekstra solskjerm og en stellesekk/stelleveske som egentlig koster 999,- [emoji5]

For et helt fantastisk tilbud! Tror jammen jeg hadde slått til hvis jeg hadde sett det også. :-) (I hvert fall om det var etter kommende fredag, siden jeg ikke tør å tro helt at det går bra før 12+0). :-) Så gøy det med være å ha vogn! Blir mer virkelig sikkert jo mer man har til den lille. Du får kose deg med trilling i stua! :-)
 
Vi hadde TFK til gutten vår, super vogn:-)
 
For et helt fantastisk tilbud! Tror jammen jeg hadde slått til hvis jeg hadde sett det også. :-) (I hvert fall om det var etter kommende fredag, siden jeg ikke tør å tro helt at det går bra før 12+0). :-) Så gøy det med være å ha vogn! Blir mer virkelig sikkert jo mer man har til den lille. Du får kose deg med trilling i stua! :-)

Skjønner tankegangen din godt! Hadde ikke kjøpt før uke 12 jeg heller, er noe spesielt med den grensa[emoji7] snart er du der du også[emoji173]️[emoji173]️
 
Så fin vogn! Herlig å gjøre sånne kupp [emoji2][emoji2]
 
Gøy med vognkjøp :D Vi kjøpte også vogn denne uken!
 
Supergøy!! Så dere også hadde kjøpt!! Bogaboo fox?? Utrolig stas[emoji7]

Ja, det ble den til slutt [emoji7]

Tenk at våre små nurk skal ligge i vognene [emoji7][emoji173]️
 
Ja, det ble den til slutt [emoji7]

Tenk at våre små nurk skal ligge i vognene [emoji7][emoji173]️

Helt sykt å tenke på[emoji173]️ eendeliig[emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer med kjøp av vogn. Synes det er fryktelig skummelt å ha bestilt allerede jeg, føler meg ikke trygg i det hele tatt....
Kjekt med godt tilbud når dere er sikre på at det er den dere skal ha
 
Gratulerer med kjøp av vogn. Synes det er fryktelig skummelt å ha bestilt allerede jeg, føler meg ikke trygg i det hele tatt....
Kjekt med godt tilbud når dere er sikre på at det er den dere skal ha

Enig i at det er ganske skummelt, men jeg tror ikke jeg kommer til å bli helt trygg før baby er ute uansett jeg[emoji20] går bedre enn det gjorde i starten, og håper det blir enda bedre når jeg begynner å kjenne liv!!!

Veldig greit med tilbud!! Hvilke har du bestilt?
 
Enig i at det er ganske skummelt, men jeg tror ikke jeg kommer til å bli helt trygg før baby er ute uansett jeg[emoji20] går bedre enn det gjorde i starten, og håper det blir enda bedre når jeg begynner å kjenne liv!!!

Veldig greit med tilbud!! Hvilke har du bestilt?
Så bra!
jeg blir ikke lenger like stresset av ikke å kjenne så mye liv i perioder. Tror bare min liker å ligge med ryggen ut mot det punktet jeg kjenner lettest. Til gjengjeld kan jeg innimellom kjenne pulsen i hendene mine om h*n ligger riktig.

Vi fikk 10% ved innmelding i den der Babyshop-klubben så fikk litt rabatt på vogna da. Endte på Fox. Gleder meg til å teste, synes Bugaboo er så fine. vi har vært i veldig mange butikker nå for å se og kjenne på ulike vogner så føler vi ihvertfall har sett på det mest av det som er der ute selv om vi kanskje var litt forutinntatte.
 
Hehe, typisk at h*n ligger slik da[emoji12] her er jeg spent på om livmor fortsatt ligger foran! Håper den har flyttet seg bak!!

Fox er veldig fin! Så den igår! Synes bugaboo-vognene er veldig fine, men er litt små hjul ifht her vi bor!
 
Hehe, typisk at h*n ligger slik da[emoji12] her er jeg spent på om livmor fortsatt ligger foran! Håper den har flyttet seg bak!!

Fox er veldig fin! Så den igår! Synes bugaboo-vognene er veldig fine, men er litt små hjul ifht her vi bor!
Har tidligere møtt på en som jobber for Bugaboo og han hadde brukt Cameleon (uten vinterhjul) til sine barn, på Grønland!
Jeg tenker at om det funker så bør de kunne brukes omtrent overalt...

Når har du UL igjen?
 
Såpass ja! Har bare snakka med fler som bor her, og det som er gjengangeren er å ha gode, store hjul og en lett vogn[emoji12][emoji12]

Neste UL er om to uker, 7. Mai! Føles som en evighet til[emoji23][emoji23]
 
Såpass ja! Har bare snakka med fler som bor her, og det som er gjengangeren er å ha gode, store hjul og en lett vogn[emoji12][emoji12]

Neste UL er om to uker, 7. Mai! Føles som en evighet til[emoji23][emoji23]
Kjenner igjen følelsen av å vente og veeenteee på ultralyd:hungover::hilarious: Men plutselig er dagen der:joyful:
 
Kjenner igjen følelsen av å vente og veeenteee på ultralyd:hungover::hilarious: Men plutselig er dagen der:joyful:

Jeg håper tida går fort!! Heldigvis litt som skjer fra og med fredag og ut neste uke! Og da er vi jo plutselig på 7.mai[emoji7]
 
Back
Topp