Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Takk for det[emoji5][emoji5]

Jeg tror jeg må spørre etterhvert! Jeg begynte å tenke på det istad, og jeg er faktisk ikke sikker på om jeg bruker å få! Spurte søstra mi, og hun sier at hun ikke har fått på flere år! Hukommelsen min er ikke heelt på nett om dagen!!
Håper dere får til en koselig middag med kake for å feire både deg og mor ihvertfall da :) Så leit å høre at hun har «stjelt» all oppmerksomheten når det er dere som har slitt med å bli gravid. Godt du er gravid nå, goklem til deg ❤️
 
Håper dere får til en koselig middag med kake for å feire både deg og mor ihvertfall da :) Så leit å høre at hun har «stjelt» all oppmerksomheten når det er dere som har slitt med å bli gravid. Godt du er gravid nå, goklem til deg [emoji173]️

Får satse på det![emoji5][emoji5]

Ja, veldig godt! Hu skal være med på UL på mandag! Kanskje hu får litt annet perspektiv da[emoji5]
 
Tusen takk[emoji173]️

Får se hva jeg gjør!! Ikke morsomt hvertfall! Er da ikke såå gammel, ble jo «bare» 32 år[emoji23][emoji23]

Alderen skal ikke ha noe å si, man er jo barna fordetom!!!

Min mor kan være litt som din innimellom dog kanskje ikke fullt så ‘mye’ som du beskriver her. Vet hvor sårt det er når man trenger litt trøst og oppmerksomhet selv, men blir møtt av noen som kun ser seg selv og sitt...
Jeg tipper at det ikke er bevisst og vondt ment fra noen av dem men at de kanskje mangler litt selvinnsikt?

Gleder meg til å høre fra UL din på mandag!!! :D
 
Alderen skal ikke ha noe å si, man er jo barna fordetom!!!

Min mor kan være litt som din innimellom dog kanskje ikke fullt så ‘mye’ som du beskriver her. Vet hvor sårt det er når man trenger litt trøst og oppmerksomhet selv, men blir møtt av noen som kun ser seg selv og sitt...
Jeg tipper at det ikke er bevisst og vondt ment fra noen av dem men at de kanskje mangler litt selvinnsikt?

Gleder meg til å høre fra UL din på mandag!!! :D

Er nok som du sier, stor mangel på selvinnsikt her hvertfall! Håper hvertfall ikke det er bevisst!![emoji85][emoji85]

Er sykt spent på UL! Litt for lenge siden nå kjenner jeg, skuldrene begynner å komme litt oppunder øra igjen! Men heldigvis ikke like ille som før!![emoji12][emoji12]

Ang der jeg skal på UL.. er det parkering i nærheten? Liiite kjent i Tønsberg, men med GPS så finner jeg jo frem overalt[emoji23] kom meg jo av E18, inn til busstasjonen i Oslo og ut igjen på E18 idag[emoji23][emoji23]
 
Er nok som du sier, stor mangel på selvinnsikt her hvertfall! Håper hvertfall ikke det er bevisst!![emoji85][emoji85]

Er sykt spent på UL! Litt for lenge siden nå kjenner jeg, skuldrene begynner å komme litt oppunder øra igjen! Men heldigvis ikke like ille som før!![emoji12][emoji12]

Ang der jeg skal på UL.. er det parkering i nærheten? Liiite kjent i Tønsberg, men med GPS så finner jeg jo frem overalt[emoji23] kom meg jo av E18, inn til busstasjonen i Oslo og ut igjen på E18 idag[emoji23][emoji23]

Kvinnedoktoren? Parkering i gatene utenfor med parkeringsautomat. ;)
 
Takk[emoji7][emoji7] dit jeg skal ja[emoji1303][emoji1303]

Masse parkering rundt i gatene der, foran inngangsdøren deres og. :) Og også noen parkeringsplasser i området.
 
Masse parkering rundt i gatene der, foran inngangsdøren deres og. :) Og også noen parkeringsplasser i området.

Da ordner det seg nok[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]
 
Gratulerer med dagen som var[emoji324][emoji4]
Forstår veldig godt at du blir lei deg. Man vil jo bli feiret litt selv om man er voksen.
Vondt med foreldre som kun ser sin egen side og som er litt ufølsomme [emoji22] Min far er akkurat lik...
tror det rett og slett er manglende empati og ikke noe vondt ment, men sårer uansett .

Uansett masse lykke til på UL[emoji4]
God klem til deg[emoji173]️
 
Gratulerer med dagen som var[emoji324][emoji4]
Forstår veldig godt at du blir lei deg. Man vil jo bli feiret litt selv om man er voksen.
Vondt med foreldre som kun ser sin egen side og som er litt ufølsomme [emoji22] Min far er akkurat lik...
tror det rett og slett er manglende empati og ikke noe vondt ment, men sårer uansett .

Uansett masse lykke til på UL[emoji4]
God klem til deg[emoji173]️

Takk for det[emoji7][emoji7]

Håper ikke det er gjort med overlegg hvertfall! Såret blir man!!

Takk, veldig spent på UL[emoji7]

Klem
 
Er nok som du sier, stor mangel på selvinnsikt her hvertfall! Håper hvertfall ikke det er bevisst!![emoji85][emoji85]

Er sykt spent på UL! Litt for lenge siden nå kjenner jeg, skuldrene begynner å komme litt oppunder øra igjen! Men heldigvis ikke like ille som før!![emoji12][emoji12]

Ang der jeg skal på UL.. er det parkering i nærheten? Liiite kjent i Tønsberg, men med GPS så finner jeg jo frem overalt[emoji23] kom meg jo av E18, inn til busstasjonen i Oslo og ut igjen på E18 idag[emoji23][emoji23]

Det er gateparkering der og i gaten ved siden av. Veldig press i helgene men på mandag finner dere sikkert plass uten problem :)
Automatene er kompatible med EasyPark-app også hvis du bruker den ;)

Nå skal skuldrene bli jekket ned vettu :D
Spennende også om han ser kjønn også. Du har vel fått indikasjon på jente tidligere, men gøy å se om Dr. er enig nå også :D
 
Det er gateparkering der og i gaten ved siden av. Veldig press i helgene men på mandag finner dere sikkert plass uten problem :)
Automatene er kompatible med EasyPark-app også hvis du bruker den ;)

Nå skal skuldrene bli jekket ned vettu :D
Spennende også om han ser kjønn også. Du har vel fått indikasjon på jente tidligere, men gøy å se om Dr. er enig nå også :D

Superdupert, finner nok frem! Og den appen har jeg![emoji5][emoji5]

Veeldig spent på om det «fortsatt» er jente[emoji23][emoji23][emoji179][emoji179] bestevenninna mi er gravid med termin 3 uker før meg, og hu fikk beskjed om jente på OUL igår! Så hadde jo vært veldig koselig om det er jente her også! Selvom det ikke har noe å si[emoji173]️[emoji173]️
 
Superdupert, finner nok frem! Og den appen har jeg![emoji5][emoji5]

Veeldig spent på om det «fortsatt» er jente[emoji23][emoji23][emoji179][emoji179] bestevenninna mi er gravid med termin 3 uker før meg, og hu fikk beskjed om jente på OUL igår! Så hadde jo vært veldig koselig om det er jente her også! Selvom det ikke har noe å si[emoji173]️[emoji173]️

Så stas at dere skal ha baby samtidig! :dummy::dummy1:
De får garantert masse glede av hverandre! ❤️

Min beste venninne fikk en jente for to uker siden og det syns vi også er stor stas! Liten venninne til vår S :cat:
 
Nettopp!! Er jo shit-tøft i seg selv med ivf! De var på besøk hos oss når jeg mista i juni, og da ble mamma igjen noen dager etter jeg kom hjem fra sykehuset! Og da fikk jeg følelsen av at var for hennes del, og ikke min! Jeg måtte trøste hu! «Hun ble ikke mormor denne gangen heller»!! Tatt det opp med henne flere ganger, men det går ikke inn! Hu går bare rett i forsvar og blir sint! Sender meg bilde av hu sammen med babyer når hun har vært rundt om på besøk, og sendt meg bilder av babyklær hun har strikka til andre! Så det mangler noen antenner, og jeg prøver jo å ikke ta meg nær av det!

Kanskje jeg skal lage deeet kalaset til hu!! Mamma og pappa feira 60-årsdagene sine i høst, og da hadde vi ordna skikkelig opplegg med gøy ting og tale! Og så spleisa vi og lillesøster/svoger på et ganske stort bidrag til sydentur til dem! Så de får jo av oss[emoji20][emoji20]

Hun høres veldig lik ut som min mor - passe selvsentrert [emoji852] Så utrolig vondt at hun ikke kunne være en støtte for deg når du fikk igjennom aborten din - jeg blir helt paff. Men mor min hadde nok oppført seg tilsvarende, dessverre.
Det som er mest synd er at de ikke ser det selv.
Håper oppholdet ditt hos dem blir fint, og at du får slapt av litt.

Og gratulerer så mye med dagen som var [emoji5]
 
Så stas at dere skal ha baby samtidig! :dummy::dummy1:
De får garantert masse glede av hverandre! [emoji173]️

Min beste venninne fikk en jente for to uker siden og det syns vi også er stor stas! Liten venninne til vår S :cat:

Det er såå stas!! Vi ble kjent på «fødeavdelingen», eller det vil si at mødrene våre ble kjent der! Det er 6 dager mellom oss! Så det er helt utrolig at vi skal ha baby så tett også[emoji5]

S og den lille jenta blir nok perlevenner[emoji173]️[emoji173]️
 
Hun høres veldig lik ut som min mor - passe selvsentrert [emoji852] Så utrolig vondt at hun ikke kunne være en støtte for deg når du fikk igjennom aborten din - jeg blir helt paff. Men mor min hadde nok oppført seg tilsvarende, dessverre.
Det som er mest synd er at de ikke ser det selv.
Håper oppholdet ditt hos dem blir fint, og at du får slapt av litt.

Og gratulerer så mye med dagen som var [emoji5]

Helt enig!! Veldig synd at de ikke ser det selv! Mamma la ut en status på facebook igår om at hun var på trening, så mannen min skrev på tull at hun måtte jo hjem å lage kake til jeg kom! Hun svarte tidligere ikveld at jeg ikke har godt av kake[emoji849][emoji849] fint at alle leser det liksom[emoji85][emoji85]så på onsdag skal hu få kake!!![emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Takk skal du ha[emoji7][emoji7]
 
Det er såå stas!! Vi ble kjent på «fødeavdelingen», eller det vil si at mødrene våre ble kjent der! Det er 6 dager mellom oss! Så det er helt utrolig at vi skal ha baby så tett også[emoji5]

S og den lille jenta blir nok perlevenner[emoji173]️[emoji173]️

Så gøy! Rart hvordan tilfeldigheter utspiller seg noen ganger :D

Her har jeg min barselvenninne (3 dager mellom oss) i nabohuset etter at vi opprinnelig mistet kontakten for 20 år siden da familien min flyttet bort. Vi kjøpte begge tomt og bygde her uten å vite om hverandre. Så stas å få kontakt igjen etter så mange år :D
 
Helt enig!! Veldig synd at de ikke ser det selv! Mamma la ut en status på facebook igår om at hun var på trening, så mannen min skrev på tull at hun måtte jo hjem å lage kake til jeg kom! Hun svarte tidligere ikveld at jeg ikke har godt av kake[emoji849][emoji849] fint at alle leser det liksom[emoji85][emoji85]så på onsdag skal hu få kake!!![emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Takk skal du ha[emoji7][emoji7]

Åh herregud, seriøst?? Jeg hadde klikka i vinkel!
 
Åh herregud, seriøst?? Jeg hadde klikka i vinkel!

Oh yes!! Så da vet folk det hvertfall![emoji85][emoji85] ikke er jeg spesielt overvektig, og jeg har bare gått opp 1 kg hittil! Så litt kake hadde gått fint[emoji85][emoji85]
 
Back
Topp