Eskimonikas håp

Herlig. Du kan fort ende med å mase utålmodig. Du kjenner jo meg...

Ja, akkurat nå litt for spennende

Tusen takk.
Den kommer jo. bare håper det blir positivt

Haha, ja. Kommer nok til å trippe til du endelig oppdaterer :P
 
Lykke til i dag :)
 
Spent på oppdatering :)
 
Sååå spent ❤️❤️❤️❤️
 
Kommer med ordentlig oppdatering ikveld, men alt så fint ut og vi fikk gode tall.
Var jordmor og ikke lege. Hun mente at om jeg ikke var fornøyd med de tallene var det ingen vits i å gjøre undersøkelsen
 
Kommer med ordentlig oppdatering ikveld, men alt så fint ut og vi fikk gode tall.
Var jordmor og ikke lege. Hun mente at om jeg ikke var fornøyd med de tallene var det ingen vits i å gjøre undersøkelsen

Godt å høre at alt står bra til [emoji173]️
Må si jeg er nysgjerrig på oppdateringen pga jeg forsto ikke helt den siste delen.
 
Godt alt var fint, men kjipt om det var en litt snerpete jordmor om du opprinnelig ønsket en lege..
 
Godt å høre at alt står bra til [emoji173]️
Må si jeg er nysgjerrig på oppdateringen pga jeg forsto ikke helt den siste delen.
Fosterdiagnostikk er jo for å få en risikoanalyse (tall) ift kromosomfeil (de vanligste) og tallene var så bra mente hun at om jeg ikke var fornøyd med det var alt bortkastet
 
Godt alt var fint, men kjipt om det var en litt snerpete jordmor om du opprinnelig ønsket en lege..
Ja, hun var helt ok, men ventet jo en lege...
Også følte jeg at apparatet ikke var så bra, føltes litt som at gynekologen jeg har gått til har bedre apparat..
Også fikk jeg heller ikke OUL hos lege som jeg trodde jeg skulle, men får en ekstra UL med lege litt etter OUL for å se på hjertet ordentlig. Gav ikke mye mening for meg, men ekstra UL er ekstra UL!
 
Back
Topp