Eskimonikas håp

Så flott at ultralyden gikk bra. [emoji173] Men søren og med den nuben da, jeg var så klar for å gjette på kjønn. :knegg: Har enda ikke ramlet inn noen klar magefølelse på deg heller.

Men, det viktigste er jo at ting ser flott ut, og det gjør de jo!
Jeg irriterer meg skikkelig over den nuben som ikke ville vise seg frem altså. Var sååååå klar for å kunne gjette og teste ut den teorien så var nedtur. Fikk bare med bilde av hodet og så nytter ikke prøve å lete en gang. men prøvde å være obs på det på skjermen hele tiden.
Jeg veksler hele tiden hva jeg tror, pappaen tror gutt...
 
Ble såå utrolig glad når jeg leste at alt står bra til!
Jeg må si meg enig med legen. Du kjenner best din egen kropp og du har hatt stålkontroll på EL. Den saken vinner du klokkeklart!
:)
 
Tallene ble regnet ut av dataprogrammet etterpå ja. poenget hennes var vel at tallene var så gode at om jeg likevel ikke følte meg tryggere med dem så kunne vi bare droppet hele undersøkelsen. Både fordi den ikke ville hjulpet og fordi det da måtte vært en invasiv prøve for å få et sikkert svar og ikke bare en risiko.
Nei, hun virket ikke egentlig usikker på noe. Babyen var ikke veldig samarbeidsvillig så slet litt for å være sikker på å få sett neseben, men da hentet hun en annen for å se. Var greit sånn sett.

Ja daaa skjønner jeg! Er jo uansett greit å få tatt en titt, så blir man jo litt mer rolig hvis det ser greit ut. Noen garanti har man jo aldri uansett, så da ville jo de fleste ultralyder vært bortkasta hvis man skal se på det på den måten :p
 
Ble såå utrolig glad når jeg leste at alt står bra til!
Jeg må si meg enig med legen. Du kjenner best din egen kropp og du har hatt stålkontroll på EL. Den saken vinner du klokkeklart!
:)
Tusen takk
Vi får se da.
Prøver forberede meg på å bli flyttet frem og heller akseptere noen dager over sånn at jeg kan gå frem til min termin... Vi får se. Får håpe jeg får den legen jeg ønsker og da ordner det meste seg
 
Ja daaa skjønner jeg! Er jo uansett greit å få tatt en titt, så blir man jo litt mer rolig hvis det ser greit ut. Noen garanti har man jo aldri uansett, så da ville jo de fleste ultralyder vært bortkasta hvis man skal se på det på den måten :p
Ikke sant. Vet jo at det ikke er noen garanti, men greit å vite at alt ser bra ut såvidt vi har klart å se. Og det var jo godt å få sett ryggraden selv også, ingen veldig tydelige avvik liksom
 
Tusen takk
Vi får se da.
Prøver forberede meg på å bli flyttet frem og heller akseptere noen dager over sånn at jeg kan gå frem til min termin... Vi får se. Får håpe jeg får den legen jeg ønsker og da ordner det meste seg

Krysser fingrene for det :Heartred:Heartpink:Heartblue
 
Skulle ikke dere ha den sjekken pga risiko for arvelighet? Vet ikke om JM kan gjøre så mye med det, men kan vel sjekke opp med sykehuset igjen ihvertfall tenker jeg.
Vet de har bedre utstyr enn det apparatet jeg var bort i igår, men ble litt fristet til å gå til gyn igjen...

Jo, samboer har jo hjertefeil. Skal diskutere det med jordmor når jeg skal dit :)
 
Jo, samboer har jo hjertefeil. Skal diskutere det med jordmor når jeg skal dit :)
Gjør det.
Håper det ordner seg så dere slipper ha det stresset over dere
 
Jeg har sluttet å få varsler fra dagboka di igjen, irriterende altså. Men gratulerer så mye med vellykket UL forrige uke! Hvordan er følelsen din nå? Greier du å slappe mer av?

Og gratulerer med 13 fullgåtte uker ❤️
 
Ser forresten at jeg har glemt å gjette kjønn, men jeg tror at du blir med i gutteklubben ❤️
 
Jeg får bare varsler av og til, og det gjelder alle tråder jeg følger ...

Tror også du er med i gutteklubben! :D Så da blir det sikkert jente, for jeg pleier aldri å gjette rett. :knegg:
 
Jeg har sluttet å få varsler fra dagboka di igjen, irriterende altså. Men gratulerer så mye med vellykket UL forrige uke! Hvordan er følelsen din nå? Greier du å slappe mer av?

Og gratulerer med 13 fullgåtte uker ❤️
tusen takk.

veksler litt. Var greit før helga, men i helga har babyen vært veldig så bedagelig. Pappaen mener HAN bare ligner på han, jeg blir jo engstelig.
Lytta i morges og fikk hørt hjertet, men ingen bevegelse, selv ikke den ene gangen jeg kjente noe. vet det sansynligvis bare var en soveperiode, men med tanke på hvor lite jeg har kjent i helga er ikke akkurat nervene under kontroll. Kikket liksom på klokka når jeg kjente noe...
Blir sikkert bedre når jeg bare får øst ut bekymringene mine tenker jeg. Vurderer å bestille UL neste uke, får se utover i uka hvordan det går. Første kontroll imorgen...
 
Gratulerer med å ha kommet til svangerskapsuke 12! Nå begynner det vel å nærme seg ny ultralyd også.
Jeg fant ikke igjen antall hjerteslag fra alle ultralydene mine, men her er noen:
7+2: 136
12+3: 160
15+2: 148
Og hos legen i går ble det målt til mellom 135 og 140.
12+3 etter EL var hjerterytmen på min 162
 
Gratulerer med ny uke :)
 
KJØNN:

NUB-theory: - ikke mulig å se
Ramzi-theory: gutt
Gender maker (ebay):
Kinesisk fødselskart: gutt
Magefølelse:
Pappaens magefølelse: gutt
Mageform:
Form/kvalme: gutt
Hjertelyd (<140 =gutt, >140 = jente): jente pr 13+0
OUL:



Tippeliste:
Daydream: gutt
Tigerbaby: jente
lillyzilly: gutt
MiniMe80: jente
Amorfamilia: jente
Alvea: gutt
moxie: gutt
Ilia: gutt
Bukett: gutt
Mon25: jente
VictoriaH: gutt
Skvirevippen: gutt
Alle gode ting er 3?❤: gutt
Snippsnappsnuppa: gutt - jente etter fosterdiagnostikk
Fregnefanten: gutt
Lenja86: jente
Bobla: gutt
 
Jeg får bare varsler av og til, og det gjelder alle tråder jeg følger ...

Tror også du er med i gutteklubben! :D Så da blir det sikkert jente, for jeg pleier aldri å gjette rett. :knegg:
Jeg har også sånn vekslende med varsler og så får jeg dårlig samvittighet når jeg plutselig kommer på eller kommer over en dagbok jeg ikke har vært i på en stund pga det.
Skal jeg sette deg opp på gutt eller jente da?
 
Back
Topp