Eskimonikas håp

Så utrolig fantastisk at du nå er 12 fullgåtte uker! Endelig andre trimester. :) Gratulerer!

Lykke til med ultralyden i slutten av uka!
 
Hurra for 12+0
 
Nå blir det spennende med ultralyd :Heartred
Er her og heier på deg selv om jeg ikke er flink å skrive :bunny
Stor klem:happy093
 
Åå, gratulerer så mye med 12 uker! :joyful: Herlig :Heartred
 
12 uker?? Hvor har tiden blitt av? Gratulerer så mye ❤️❤️
Gratulerer så mye :)
Hurra for 12 uker!! [emoji1]
Tenk...12 uker[emoji7] Hipp Hipp[emoji322]
Gratulerer med 12 uker :Heartred
Hurra for 12 uker!
Gratulerer med 12uker[emoji7] [emoji323]
Tusen takk
 
Så utrolig fantastisk at du nå er 12 fullgåtte uker! Endelig andre trimester. :) Gratulerer!

Lykke til med ultralyden i slutten av uka!
Tusen takk.
Ja, den er litt skummel den. Håper jeg klarer slappe litt mer av etter den sjekken, men vi får se.
 
Nå blir det spennende med ultralyd :Heartred
Er her og heier på deg selv om jeg ikke er flink å skrive :bunny
Stor klem:happy093
Tusen takk, tiger-min

Kos du følger med da, ikke alltid man har tid eller vet hva man skal skrive heller.
Håper du tar vare på deg selv oppi alt. Hvordan gikk eksamen?
 
12+0
tok siste progesteron igår....
Vet ikke hvor lenge jeg skal gå på metformin, får se om jeg finner en lege som vil ta en avgjørelse på det... Noen som vet hvordan det har vært med den forskningen som har vært gjort i Norge de siste årene?

Måtte lytte en økt i formiddag. Var veldig høye lyder ift tidligere gitt. Ikke at jeg fikk høre så voldsomt på selve hjertet, men bevegelser var det nok av. Veldig artig når jeg kan høre det samtidig som jeg kjenner det. Lot meg selvfølgelig kjenne litt da, men ikke tidligere på dagen.
 
Herrefred, hvor fort tiden går! Gratulerer med 12 uker og aktiv liten en i magen! Så deilig at alt går fint!! [emoji173]️
 
Gratulerer, får håpe 2.trimester blir fantastisk :)
 
Jeg var med i PregMet2 studien, nå vet jeg ikke om jeg gikk på metformin eller bare placebo (tror d siste[emoji28]), men gikk på d helt frem til fødsel[emoji4]
 
Næmmen, så utrolig hyggelig å titte innom og se at du er 12 uker med et nurk i magen!!!!

Gratulerer så mye :)))

Skjønner du skal på ul denne uken, håper det blir en positiv og beroligende opplevelse.

Masse lykke til med babyruging!
 
Herrefred, hvor fort tiden går! Gratulerer med 12 uker og aktiv liten en i magen! Så deilig at alt går fint!! [emoji173]️
Tusen takk.
Ja, det var voldsomt til aktivitet når jeg lytta, stusset over at jeg kjente så lite av det liksom. Men greit når h*n gir litt respons og "trygghet".
 
Gratulerer, får håpe 2.trimester blir fantastisk :)
Tusen takk

Er forberedt på at energinivået ikke stiger selv om det påstås at det skal det. Tar en dag av gangen
 
Jeg var med i PregMet2 studien, nå vet jeg ikke om jeg gikk på metformin eller bare placebo (tror d siste[emoji28]), men gikk på d helt frem til fødsel[emoji4]
Takk.
Da var det vel sikkert sånn uansett at man skulle gå på det helt frem tenker jeg. Får høre hva disse legene sier etter hvert.
 
Back
Topp