Eskimonikas håp

Næmmen, så utrolig hyggelig å titte innom og se at du er 12 uker med et nurk i magen!!!!

Gratulerer så mye :)))

Skjønner du skal på ul denne uken, håper det blir en positiv og beroligende opplevelse.

Masse lykke til med babyruging!
tusen takk. Satser på at alt fortsetter å gå som det skal denne gangen.
Hvordan går det med deg?
 
Gratulerer med 12 uker ! Det er en morro milepæl. Når skal du på ul?
 
Gratulerer med 12 uker ! Det er en morro milepæl. Når skal du på ul?
Tusen takk.

tja, har aldri vært så opptatt av den 12-ukeren sånn sett. UL og utvikling underveis er liksom viktigere og gir "de samme" oddsene tidligere.
Imorgen. Håper inderlig alt står bra til og er som det skal...
 
Masse lykke til imorgen ❤️

Ang metformin fikk jeg beskjed om å slutte ved positiv test. Både av fastlegen og gynekolog som skrev resepten. Men om de er oppdatert på ny forskning eller ei (vil dog tro fastlegen er det da hun akkurat har spesialisert seg i kvinnesykdommer) vet jeg ikke.
 
Masse lykke til imorgen ❤️

Ang metformin fikk jeg beskjed om å slutte ved positiv test. Både av fastlegen og gynekolog som skrev resepten. Men om de er oppdatert på ny forskning eller ei (vil dog tro fastlegen er det da hun akkurat har spesialisert seg i kvinnesykdommer) vet jeg ikke.
Tusen takk.
gynekologen som sa jeg skulle ha metformin sa jeg skulle gå på det "ihvertfall til etablert svangerskap". Var fastlegen som skrev ut resepten og jeg tror ikke han har peiling...
Gynekologen som har tatt over praksisen ville ikke ta stilling til det, men jeg rakk ikke si at det var gyn som hadde sagt jeg skulle gå på det selv om det var fastlegen som skrev ut resepten.
Får se om jeg husker spørre imorgen.
 
Tusen takk.
gynekologen som sa jeg skulle ha metformin sa jeg skulle gå på det "ihvertfall til etablert svangerskap". Var fastlegen som skrev ut resepten og jeg tror ikke han har peiling...
Gynekologen som har tatt over praksisen ville ikke ta stilling til det, men jeg rakk ikke si at det var gyn som hadde sagt jeg skulle gå på det selv om det var fastlegen som skrev ut resepten.
Får se om jeg husker spørre imorgen.

Eventuelt kan du jo alltids ringe de som stod bak pregmet og ytre din nysgjerrighet ;)
 
Eventuelt kan du jo alltids ringe de som stod bak pregmet og ytre din nysgjerrighet ;)
De skal komme ut med resultater ila 2018 leste jeg, men samtidig skulle de visst kommet med noen i høst og ifølge fb-siden...
 
Tusen takk.

tja, har aldri vært så opptatt av den 12-ukeren sånn sett. UL og utvikling underveis er liksom viktigere og gir "de samme" oddsene tidligere.
Imorgen. Håper inderlig alt står bra til og er som det skal...
Det er helt sant da :happy:
Krysser fingrene for at alt er fint og dere får se en minibaby :happy: Når har du time ?
 
Det er helt sant da :happy:
Krysser fingrene for at alt er fint og dere får se en minibaby :happy: Når har du time ?
Tusen takk.
Ganske tidlig på formiddagen heldigvis. Så rekker ikke grue meg og forhåpentligvis rekker de ikke bli så veldig forsinket heller. Men kan ikke love oppdatering før utpå kvelden
 
Tusen takk.
Ganske tidlig på formiddagen heldigvis. Så rekker ikke grue meg og forhåpentligvis rekker de ikke bli så veldig forsinket heller. Men kan ikke love oppdatering før utpå kvelden

Har du time i dag? :D
 
imorgen
Gruer meg sinnsykt så godt det bare er en natt til. Livredd for at det skal være noe galt eller noe

Ååååh, da kommer jeg til å følge nøye med her i morgen :D
 
Spennende med UL! [emoji7]
 
Tusen takk.
Ganske tidlig på formiddagen heldigvis. Så rekker ikke grue meg og forhåpentligvis rekker de ikke bli så veldig forsinket heller. Men kan ikke love oppdatering før utpå kvelden
Det er fælt med timer sent på dagen! :happy: gleder meg til oppdatering, uansett når det blir :Heartred
 
Back
Topp