Nettea90
Forelsket i forumet
Har lurt han med allerede jeghaha... Er på CD15 idag. Ingen tvil om at EL er nå, eller like rundt hjørnet. Sikkerlige EL smerter denne gangen, som jeg skjeldent har til vanlig.. Alle tester positive igår og idag.
Jippi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lurt han med allerede jeghaha... Er på CD15 idag. Ingen tvil om at EL er nå, eller like rundt hjørnet. Sikkerlige EL smerter denne gangen, som jeg skjeldent har til vanlig.. Alle tester positive igår og idag.
Jippi![]()
![]()
Så godt at spiren satt til slutt da.Krysser fingrene for at spiren på nytt sitter hos dere.
![]()
Må bare fortsette å prøveog håpe på at en dag så klaffer deg. og gjør det ikke det så finnes det jo annen hjelp man kan få
![]()
Jaa, gubben sa ... Nå er det bare å kjøre påhaha... Å at han var sikker på at denne gangen ble det noe
håper han har rett da
![]()
Skal du til gyn for å ta blodprøve denne gang også? Er på CD 12. Ferdig med dobbel dose Letrozol lørdagen, så det blir spennende å se.
Krysser alt jeg har for derenå er det virkelig deres tur.
Skal du til gyn for å ta blodprøve denne gang også?
Her har TR kommet for fult. Første mens etter aborten så håper bare ikke det varer så lenge. Livredd for at det kan klusse med hele programmet jeg har fåttmen begynner ikke på primolut før 24 februar så forhåpentligvis har tr forsvunnet innen da
![]()
Da var jeg igang, 5mg femar cd 4-9, skal inn på oppfølgings ul onsdag 8 feb, da får jeg vite om det blir eggløsningsprøyte eller om det går uten det.![]()
Lykke tilsikkert bare noen dager til EL da. Jeg fikk den tidligere av dobbel dose
![]()
Wiii så braBlinkende smilefjes idag Og gyn sjekk i morgen
Wiii så brablir spennende og høre hva Gyn sier da.. Ønsker deg masse lykke til og håper det blir klaff nå <3
Takk Egget var ca 16mm så skal inn igjen på fredag for å se da og. Det skal bli ca 20mm
Da skal du begynne med primolut på bursdagen til jenta mimå bety lykke det vettu :* Skjønner godt du er skeptisk.. Bare prøv å tenk positivt nå.. Nå er det ikke lenge igjen til mars <3
Skal inn til blodprøve på fredag ja (CD19), bruker egentlig dra CD20, men siden d faller på en helg så drar jeg før helga også siden jeg er rimelig sikker på at eggløsning har værtIdag ble strimlene mine negative og digital testen også negativ, men monitoren sier jeg har maksimal idag også.. Så vi får vell legge inn aksjer ikveld og i morgen også, så har vi iallefall gjort det vi kan denne syklusen og litt til egentlig føler jeg... Ble litt mye nå syns jeg .. haha
![]()
Det MÅ jo bare bety lykke jadu har helt rett. Ukene flyr heldigvis av gårde
virker som blødningen begynner å gi seg og. Jeg er alltid så redd for at jeg skal blø i flere uker, slik jeg gjorde før.
Krysser alt jeg har for at det blir full klaff for dere nå. Det fortjener dere virkeligOg ingenting å si på innsatsen i hvert fall
![]()
Nei det er ingenting å si på innsatsen iallefallMen blir superforvirra av el-tester,monitor osv osv
Fikk jo positiv digital + billigstrimmel CD14, MAX på monitor CD15 og 16. CD15/16 var digital el-test negativ og strimmel også negativ (helt blank) men idag kommer det streker på eggløsningstesten igjen (strimmel) og føler litt sånn eggløsnings-smerter igjen :O ifølge womanlog skulle el egentlig være i morgen da..men tenker testene ikke hadde blitt positive dersom eggløsning ikke var da ?
har du opplevd det ?
Ja skjønner godt du blir stresset! så rart de ble positive igjen. Hva sier monitoren? Jeg fikk positive tester i sommer på letrozol, den gangen de ikke fungerte. Så testene er jo ikke helt til å stole på, men vil tro at monitoren er sikrere?![]()
etter to dager med max på monitoren på CD15 CD16 og etter det tester man ikke mer med monitoren
5/6 DPO idag.. Og har sikkerlige smerter nedentil, stikker i magen, blødd neseblod, og økt utflod.. Sååå jeg håååååper dette er tegn på noe positivtHvor tidlig testet du positivt på G-test ? har lyst å teste i morgen jeg.. men er jo aaaalt for tidlig, selv med tidligtestene mine som har følsomhet på 10
![]()
Det måå jo bare være tegn på noe janeseblod var tegn hos meg og! var mye som skjedde den uken jeg fikk positiv test så trodde det bare var psyken som slo meg ut, men skjønte etter testen hvorfor jeg plutselig blødde neseblod, svimlet i trapper osv
jeg fikk svaaak positiv rundt 9 dpo. Skjønner godt du vil teste nå, men kanskje best å vente litt?
![]()