Erfaring med Letrozol?

Så godt at spiren satt til slutt da. :) Krysser fingrene for at spiren på nytt sitter hos dere. :)

Må bare fortsette å prøve :D og håpe på at en dag så klaffer deg. og gjør det ikke det så finnes det jo annen hjelp man kan få :D

Er på CD 12. Ferdig med dobbel dose Letrozol lørdagen, så det blir spennende å se.

Må bare fortsette å prøve :D og håpe på at en dag så klaffer deg. og gjør det ikke det så finnes det jo annen hjelp man kan få :D

Det er helt sant. :) gleder meg til fortsettelsen og se hva som skjer.

Jaa, gubben sa ... Nå er det bare å kjøre på :p haha... Å at han var sikker på at denne gangen ble det noe :p håper han har rett da :D

Krysser alt jeg har for dere :D nå er det virkelig deres tur. :Heartred Skal du til gyn for å ta blodprøve denne gang også? :)

Her har TR kommet for fult. Første mens etter aborten så håper bare ikke det varer så lenge. Livredd for at det kan klusse med hele programmet jeg har fått :( men begynner ikke på primolut før 24 februar så forhåpentligvis har tr forsvunnet innen da :p

Da var jeg igang, 5mg femar cd 4-9, skal inn på oppfølgings ul onsdag 8 feb, da får jeg vite om det blir eggløsningsprøyte eller om det går uten det. :)

Krysser alt jeg har for dere :D nå er det virkelig deres tur. :Heartred Skal du til gyn for å ta blodprøve denne gang også? :)

Her har TR kommet for fult. Første mens etter aborten så håper bare ikke det varer så lenge. Livredd for at det kan klusse med hele programmet jeg har fått :( men begynner ikke på primolut før 24 februar så forhåpentligvis har tr forsvunnet innen da :p

Da skal du begynne med primolut på bursdagen til jenta mi :D må bety lykke det vettu :* Skjønner godt du er skeptisk.. Bare prøv å tenk positivt nå.. Nå er det ikke lenge igjen til mars <3
Skal inn til blodprøve på fredag ja (CD19), bruker egentlig dra CD20, men siden d faller på en helg så drar jeg før helga også siden jeg er rimelig sikker på at eggløsning har vært :) Idag ble strimlene mine negative og digital testen også negativ, men monitoren sier jeg har maksimal idag også.. Så vi får vell legge inn aksjer ikveld og i morgen også, så har vi iallefall gjort det vi kan denne syklusen og litt til egentlig føler jeg... Ble litt mye nå syns jeg .. haha :P

Da var jeg igang, 5mg femar cd 4-9, skal inn på oppfølgings ul onsdag 8 feb, da får jeg vite om det blir eggløsningsprøyte eller om det går uten det. :)

Lykke til :) Håper du slipper sprøyta og det holder med tabelettene :)

Takk Egget var ca 16mm så skal inn igjen på fredag for å se da og. Det skal bli ca 20mm

Så bra gyn følger deg så godt opp :) jeg har aldri vært inne for å sjekke eggene. Tar bare blodprøve på dag 20 annenhver syklus for å sjekke om eggløsning har vært. Skal inn på fredag å ta blodprøve å regner med gyn ringer meg mandag/tirsdag :)

Da skal du begynne med primolut på bursdagen til jenta mi :D må bety lykke det vettu :* Skjønner godt du er skeptisk.. Bare prøv å tenk positivt nå.. Nå er det ikke lenge igjen til mars <3
Skal inn til blodprøve på fredag ja (CD19), bruker egentlig dra CD20, men siden d faller på en helg så drar jeg før helga også siden jeg er rimelig sikker på at eggløsning har vært :) Idag ble strimlene mine negative og digital testen også negativ, men monitoren sier jeg har maksimal idag også.. Så vi får vell legge inn aksjer ikveld og i morgen også, så har vi iallefall gjort det vi kan denne syklusen og litt til egentlig føler jeg... Ble litt mye nå syns jeg .. haha :p

Det MÅ jo bare bety lykke ja :D du har helt rett. Ukene flyr heldigvis av gårde :) virker som blødningen begynner å gi seg og. Jeg er alltid så redd for at jeg skal blø i flere uker, slik jeg gjorde før. :p

Krysser alt jeg har for at det blir full klaff for dere nå. Det fortjener dere virkelig :) Og ingenting å si på innsatsen i hvert fall :p

Det MÅ jo bare bety lykke ja :D du har helt rett. Ukene flyr heldigvis av gårde :) virker som blødningen begynner å gi seg og. Jeg er alltid så redd for at jeg skal blø i flere uker, slik jeg gjorde før. :p

Krysser alt jeg har for at det blir full klaff for dere nå. Det fortjener dere virkelig :) Og ingenting å si på innsatsen i hvert fall :p

Nei det er ingenting å si på innsatsen iallefall :p Men blir superforvirra av el-tester,monitor osv osv :p Fikk jo positiv digital + billigstrimmel CD14, MAX på monitor CD15 og 16. CD15/16 var digital el-test negativ og strimmel også negativ (helt blank) men idag kommer det streker på eggløsningstesten igjen (strimmel) og føler litt sånn eggløsnings-smerter igjen :O ifølge womanlog skulle el egentlig være i morgen da..men tenker testene ikke hadde blitt positive dersom eggløsning ikke var da ? :p har du opplevd det ?

Last edited:
Nei det er ingenting å si på innsatsen iallefall :p Men blir superforvirra av el-tester,monitor osv osv :p Fikk jo positiv digital + billigstrimmel CD14, MAX på monitor CD15 og 16. CD15/16 var digital el-test negativ og strimmel også negativ (helt blank) men idag kommer det streker på eggløsningstesten igjen (strimmel) og føler litt sånn eggløsnings-smerter igjen :O ifølge womanlog skulle el egentlig være i morgen da..men tenker testene ikke hadde blitt positive dersom eggløsning ikke var da ? :p har du opplevd det ?

Ja skjønner godt du blir stresset! så rart de ble positive igjen. Hva sier monitoren? Jeg fikk positive tester i sommer på letrozol, den gangen de ikke fungerte. Så testene er jo ikke helt til å stole på, men vil tro at monitoren er sikrere? :)

Ja skjønner godt du blir stresset! så rart de ble positive igjen. Hva sier monitoren? Jeg fikk positive tester i sommer på letrozol, den gangen de ikke fungerte. Så testene er jo ikke helt til å stole på, men vil tro at monitoren er sikrere? :)

etter to dager med max på monitoren på CD15 CD16 og etter det tester man ikke mer med monitoren :P
5/6 DPO idag.. Og har sikkerlige smerter nedentil, stikker i magen, blødd neseblod, og økt utflod.. Sååå jeg håååååper dette er tegn på noe positivt :P Hvor tidlig testet du positivt på G-test ? har lyst å teste i morgen jeg.. men er jo aaaalt for tidlig, selv med tidligtestene mine som har følsomhet på 10 :P

etter to dager med max på monitoren på CD15 CD16 og etter det tester man ikke mer med monitoren :p
5/6 DPO idag.. Og har sikkerlige smerter nedentil, stikker i magen, blødd neseblod, og økt utflod.. Sååå jeg håååååper dette er tegn på noe positivt :p Hvor tidlig testet du positivt på G-test ? har lyst å teste i morgen jeg.. men er jo aaaalt for tidlig, selv med tidligtestene mine som har følsomhet på 10 :p

Det måå jo bare være tegn på noe ja :D neseblod var tegn hos meg og! var mye som skjedde den uken jeg fikk positiv test så trodde det bare var psyken som slo meg ut, men skjønte etter testen hvorfor jeg plutselig blødde neseblod, svimlet i trapper osv :p jeg fikk svaaak positiv rundt 9 dpo. Skjønner godt du vil teste nå, men kanskje best å vente litt? :p

Det måå jo bare være tegn på noe ja :D neseblod var tegn hos meg og! var mye som skjedde den uken jeg fikk positiv test så trodde det bare var psyken som slo meg ut, men skjønte etter testen hvorfor jeg plutselig blødde neseblod, svimlet i trapper osv :p jeg fikk svaaak positiv rundt 9 dpo. Skjønner godt du vil teste nå, men kanskje best å vente litt? :p

uffameg så sakte dagene går altså :P kjenner jeg er sikkerlig spent denne runden :P Hvilken test brukte du ? ja må nok vente noen dager til tenker jeg :P kanskje frem til 9-10 da :) som vil være tirsdag/onsdag ish :)

Back
Topp