Spent hvordan det går nå jeg? Ikke lenge igjen til el nå! Såå spennende!!
Husk at du ikke veide deg når du startet, så det kan jo faktisk være at du har gått ned mer enn du tror selv
målebånd var en smart ting. Det må jeg også begynne å bruke.
Spiser litt forskjellig
men en typisk dag er: frokost: kaffe med fløte til frokost, egg og paprika
Lunsj: salat med noe kjøtt
Mellommåltid: chiagrøt dersom trening. Hvis ikke noen bær og mandler
Middag: bruker som regel å ha fisk/kjøtt med grønnsaker til. Liker veldig godt å legge grønnsakene i en form med ost over
Spiser ikke så veldig variert dag for dag enda, men det kommer vel.
Hva er en typisk dag hos deg?
Så kjekt når jeg merker at de klærne som var for små før jeg startet endelig begynner å passe igjen. Og merker jeg er mye mer opplagt og presterer bedre på trening. Dette skal jeg bare fortsette med altså
Heeei
Joda det går fremover iallefall, kommet HØY på monitoren i 3 dager nå, men ikke funner LH stigning enda.. så venter spent jeg også. tester med strimler i tillegg denne syklusen siden monitoren ikke er kjent med meg enda
Men tror egentlig ikke eggløsning er for rundt fredag i neste uke. hører flere går i 10 dager med høy på monitoren første syklusen de bruker den
Ellers skjer det lite igrunn med vekten. veide meg på mandag/tirsdag og siden da har jeg kun gått ned 0,5kg.. Men vet jo ikke hva jeg har gått ned siden den gang. har vært veldig aktiv og gått masse turer 3-4 ganger om dagen. Men så leser jeg jo at det ikke anbefales trening i kombinasjon med lavkarbo av en eller annen grunn, så tenker kanskje om det kan ha noe med saken å gjøre at jeg har gått ned så lite. Mannen min er også på lavkarbo, men dette er jo første uken hans da. vi spiser det samme stort sett, og han har gått ned 3,5 kg siden mandag og det er jo veldig bra. Så nå har han kommet seg ned på 80 tallet
jeg har enda en vei før jeg er der
men, en halv kilo ned er nå en halv kilo ned.. Så får bare være fornøyd med at det går rette veien iallefall
har du veid deg, hvordan går det med deg ?
En vanlig dag for meg har vært som regel :
Morgen : Fettkaffe ( 2 egg, blandet med 2 SS fløte, 1 SS smeltet smør, og litt sukrin ) vispes godt opp og blandes i kaffen.. Nydelig godt og smaker som en god cafe latte igrunn... Og metter VELDIG. kan gå i mange timer på den uten å kjenne sult.
Lunsj : en avokado, en skive steinalderbrød eller ett kokt egg
Middag : Fisk, kjøtt med grønnsaker.. Her om dagen lagdet jeg noe kjempegodt. 1 blomkål. dampet i ca 15 min(damp den hel). tar opp når blomkålen er halvveis ferdig. blandet kjøttdeig med div krydder og brer over blomkålhodet og la skiver med bacon over der igjen og stekte i ovnen på grillfunksjon på 180g i ca 40 min
hadde salat,brokkoli og hjemmelaget chili aioli til. D må du prøve
Er litt dårlig på tilbehøret til middagen, blir fort ensformig. Men lager en del blomkål/brokkoli grateng, er også blitt helt hekta på rå brokkoli, lager chips av sellerirot ( den er lov aaaav og til på lavkarbo )
Til helgekos har jeg kjøpt inn Propud pudding, så bakte jeg noen cookies her om dagen av mandelmel og hakket hasselnøtter. Må ha noe "søtt" som kan spises når trangen blir for stor