Erfaring med Letrozol?

Kan hende du har hatt kjemisk og at det ikke ble høye nok verdier til å slå ut på test ja? :( Men denne gangen skal det klaffe altså:D
Det går nok fint. Jeg spiser grapefrukt noen ganger i uken jeg! Syns det er så godt i tillegg er den proppfull av vitaminer og bra å spise hvis man vil gå ned i vekt har jeg lest :p

Vi får bare se hvordan det utvikler seg :) Registrerer det som en menstruasjon i monitoren, og er begynt og teste så får vi se hva som skjer. men har nok trua på at det desverre var en kjemisk. MEN DENNE PP SKAL det klaffe uansett :P haha :D

Når venter du TR ? er på dag 3 nå her. starter med dobbel dose letrozol idag :)

Første tabelett er tatt idag Håper det går like fort denne gangen som forrige.

Vi får bare se hvordan det utvikler seg :) Registrerer det som en menstruasjon i monitoren, og er begynt og teste så får vi se hva som skjer. men har nok trua på at det desverre var en kjemisk. MEN DENNE PP SKAL det klaffe uansett :p haha :D

Denne gangen klaffer det ja :D spennende å bruke monitoren. Angrer på at jeg bare ikke kjøpte meg en slik med en gang vi startet :p
Går det fremdeles bra på lavkarbo?
Jeg har gått på det en uke nå og vekta viser -2,5 kg så veldig fornøyd her i hvertfall :) går foreløpig på veldig moderat lavkarbo. Holder meg borte fra ris,pasta,brød og knekkebrød, men spiser ellers som normalt, bare litt mindre porsjoner. Klarer ikke så mye av alt fettet enda :p

Denne gangen klaffer det ja :D spennende å bruke monitoren. Angrer på at jeg bare ikke kjøpte meg en slik med en gang vi startet :p
Går det fremdeles bra på lavkarbo?
Jeg har gått på det en uke nå og vekta viser -2,5 kg så veldig fornøyd her i hvertfall :) går foreløpig på veldig moderat lavkarbo. Holder meg borte fra ris,pasta,brød og knekkebrød, men spiser ellers som normalt, bare litt mindre porsjoner. Klarer ikke så mye av alt fettet enda :p

Ja blir spennende å se om monitoren kan hjelpe meg :P Fremdeles på lav da, men er jo bare på CD9 så kan ikke forvente annet, men dagene går sååå tregt :P haha... Uff, var på vekta idag å den viste noen kilo mer enn jeg hadde trodd :( :( men må bare stå på. vet ikke om jeg har gått ned siden jeg startet da jeg ikke gikk på vekta før jeg begynte, men nå har jeg litt mer kontroll og skal veie med 1 gang pr uke. kjøpt målebånd også, så måler rundt migjen iallefall samme dag som jeg blir å veie :)
Vil du dele med deg hva du spiser til frokost,lunsj,middag osv ? Føler det er mye fett ja, men det er nok bare en vanesak :)

Ja blir spennende å se om monitoren kan hjelpe meg :p Fremdeles på lav da, men er jo bare på CD9 så kan ikke forvente annet, men dagene går sååå tregt :p haha... Uff, var på vekta idag å den viste noen kilo mer enn jeg hadde trodd :( :( men må bare stå på. vet ikke om jeg har gått ned siden jeg startet da jeg ikke gikk på vekta før jeg begynte, men nå har jeg litt mer kontroll og skal veie med 1 gang pr uke. kjøpt målebånd også, så måler rundt migjen iallefall samme dag som jeg blir å veie :)
Vil du dele med deg hva du spiser til frokost,lunsj,middag osv ? Føler det er mye fett ja, men det er nok bare en vanesak :)

Spent hvordan det går nå jeg? Ikke lenge igjen til el nå! Såå spennende!! :D

Husk at du ikke veide deg når du startet, så det kan jo faktisk være at du har gått ned mer enn du tror selv :) målebånd var en smart ting. Det må jeg også begynne å bruke.
Spiser litt forskjellig :p men en typisk dag er: frokost: kaffe med fløte til frokost, egg og paprika
Lunsj: salat med noe kjøtt
Mellommåltid: chiagrøt dersom trening. Hvis ikke noen bær og mandler
Middag: bruker som regel å ha fisk/kjøtt med grønnsaker til. Liker veldig godt å legge grønnsakene i en form med ost over :D
Spiser ikke så veldig variert dag for dag enda, men det kommer vel. :p Hva er en typisk dag hos deg? :) Så kjekt når jeg merker at de klærne som var for små før jeg startet endelig begynner å passe igjen. Og merker jeg er mye mer opplagt og presterer bedre på trening. Dette skal jeg bare fortsette med altså :)

Husk at du ikke veide deg når du startet, så det kan jo faktisk være at du har gått ned mer enn du tror selv :) målebånd var en smart ting. Det må jeg også begynne å bruke.
Spiser litt forskjellig :p men en typisk dag er: frokost: kaffe med fløte til frokost, egg og paprika
Middag: bruker som regel å ha fisk/kjøtt med grønnsaker til. Liker veldig godt å legge grønnsakene i en form med ost over :D
Spiser ikke så veldig variert dag for dag enda, men det kommer vel. :p Hva er en typisk dag hos deg? :) Så kjekt når jeg merker at de klærne som var for små før jeg startet endelig begynner å passe igjen. Og merker jeg er mye mer opplagt og presterer bedre på trening. Dette skal jeg bare fortsette med altså :)

Heeei :D Joda det går fremover iallefall, kommet HØY på monitoren i 3 dager nå, men ikke funner LH stigning enda.. så venter spent jeg også. tester med strimler i tillegg denne syklusen siden monitoren ikke er kjent med meg enda :P Men tror egentlig ikke eggløsning er for rundt fredag i neste uke. hører flere går i 10 dager med høy på monitoren første syklusen de bruker den :P

Ellers skjer det lite igrunn med vekten. veide meg på mandag/tirsdag og siden da har jeg kun gått ned 0,5kg.. Men vet jo ikke hva jeg har gått ned siden den gang. har vært veldig aktiv og gått masse turer 3-4 ganger om dagen. Men så leser jeg jo at det ikke anbefales trening i kombinasjon med lavkarbo av en eller annen grunn, så tenker kanskje om det kan ha noe med saken å gjøre at jeg har gått ned så lite. Mannen min er også på lavkarbo, men dette er jo første uken hans da. vi spiser det samme stort sett, og han har gått ned 3,5 kg siden mandag og det er jo veldig bra. Så nå har han kommet seg ned på 80 tallet :P jeg har enda en vei før jeg er der :P men, en halv kilo ned er nå en halv kilo ned.. Så får bare være fornøyd med at det går rette veien iallefall :D har du veid deg, hvordan går det med deg ?

En vanlig dag for meg har vært som regel :

Morgen : Fettkaffe ( 2 egg, blandet med 2 SS fløte, 1 SS smeltet smør, og litt sukrin ) vispes godt opp og blandes i kaffen.. Nydelig godt og smaker som en god cafe latte igrunn... Og metter VELDIG. kan gå i mange timer på den uten å kjenne sult.

Lunsj : en avokado, en skive steinalderbrød eller ett kokt egg

Middag : Fisk, kjøtt med grønnsaker.. Her om dagen lagdet jeg noe kjempegodt. 1 blomkål. dampet i ca 15 min(damp den hel). tar opp når blomkålen er halvveis ferdig. blandet kjøttdeig med div krydder og brer over blomkålhodet og la skiver med bacon over der igjen og stekte i ovnen på grillfunksjon på 180g i ca 40 min :D hadde salat,brokkoli og hjemmelaget chili aioli til. D må du prøve :D

Er litt dårlig på tilbehøret til middagen, blir fort ensformig. Men lager en del blomkål/brokkoli grateng, er også blitt helt hekta på rå brokkoli, lager chips av sellerirot ( den er lov aaaav og til på lavkarbo )

Til helgekos har jeg kjøpt inn Propud pudding, så bakte jeg noen cookies her om dagen av mandelmel og hakket hasselnøtter. Må ha noe "søtt" som kan spises når trangen blir for stor :P

Jeg fikk plutselig eggløsning nå på letrozol alene :) EL på dag 17, 11 dager etter siste tablett (tok 2 daglig fra dag 2-6). Så da har letrozol alene fungert 4 av 7 ganger, hvorav 1 kjemisk.

Hei hei. Tenkte jeg kanskje passet litt inn her. :) Litt om meg, har pcos, begynte å prøve aktivt i april 2015, skjønte at dette ikke kom til å funke av seg selv rundt desember 2015. Januar 2016 tok vi kontakt med klinikk Hausken. Alt tipp topp med gubben og jeg ble satt på femar 5mg cd 4-9. Første runde i februar Tok også eggløsningsprøyte den runden. Spiren satt ikke. Ny runde samme dose og dager i mars, men uten elsprøyte. Og spiren satt :D Vi ventet ei jente 16 desember. Dessverre 21 November døde Thea i magen min 36+5 uker på vei :(

Nå prøver vi på nytt, pp1 er unnagjort uten el og uten positiv g-test. Så nå på pp2 og fremover blir det bruk av femar igjen. Gleder meg mye og håper spiren sitter raskt og at vi på slutten kan sitte med ett levende barn. :)

Hei hei. Tenkte jeg kanskje passet litt inn her. :) Litt om meg, har pcos, begynte å prøve aktivt i april 2015, skjønte at dette ikke kom til å funke av seg selv rundt desember 2015. Januar 2016 tok vi kontakt med klinikk Hausken. Alt tipp topp med gubben og jeg ble satt på femar 5mg cd 4-9. Første runde i februar Tok også eggløsningsprøyte den runden. Spiren satt ikke. Ny runde samme dose og dager i mars, men uten elsprøyte. Og spiren satt :D Vi ventet ei jente 16 desember. Dessverre 21 November døde Thea i magen min 36+5 uker på vei :(

Nå prøver vi på nytt, pp1 er unnagjort uten el og uten positiv g-test. Så nå på pp2 og fremover blir det bruk av femar igjen. Gleder meg mye og håper spiren sitter raskt og at vi på slutten kan sitte med ett levende barn. :)

Så hyggelig du vil være her med oss :) Trist historie om lille Thea <3 Håper det klaffer for dere raskt nå og at spiren sitter så lenge den SKAL. Har selv pcos, og går på Letrozol og Provera.. Mistet tallet på hvor mange PP, men det er mange. har ei jente fra før av som er 5 år straks.

Så hyggelig du vil være her med oss :) Trist historie om lille Thea <3 Håper det klaffer for dere raskt nå og at spiren sitter så lenge den SKAL. Har selv pcos, og går på Letrozol og Provera.. Mistet tallet på hvor mange PP, men det er mange. har ei jente fra før av som er 5 år straks.

Takk for det. :) Håper også at spiren sitter raskt og lenge nok, vi er så alt for klar for å få en baby i hus.
Krysser fingrene for at dere også får spiren til å sitte, frustrerende når det tar så lang tid. Brukte dere lang tid på jenta dere har? :)

Takk for det. :) Håper også at spiren sitter raskt og lenge nok, vi er så alt for klar for å få en baby i hus.
Krysser fingrene for at dere også får spiren til å sitte, frustrerende når det tar så lang tid. Brukte dere lang tid på jenta dere har? :)

Tusen takk. Ja, vi fikk jenta vår i 2012, og hadde da gått uten prevensjon siden 2007. Men prøvde ikke aktivt før de to siste årene :)

Se her sa nettea90, aldri fått så sterk test før. Men monitoren sier ingen LH økning oppdaget. Men kjente d var noe på gang og tok EL tester nå også
ImageUploadedByBV Forum1485712006.973118.jpg

Tusen takk. Ja, vi fikk jenta vår i 2012, og hadde da gått uten prevensjon siden 2007. Men prøvde ikke aktivt før de to siste årene :)

Så godt at spiren satt til slutt da. :) Krysser fingrene for at spiren på nytt sitter hos dere. :)

Se her sa nettea90, aldri fått så sterk test før. Men monitoren sier ingen LH økning oppdaget. Men kjente d var noe på gang og tok EL tester nå ogsåVis vedlegget 217289

Oi oi oi! Da er det ikke lenge før nå :D spennende å se hvordan de neste dagene blir :)

Flinke dere er med maten. Kjekt å få med mannen din og da. Heldig han som går ned så fort :p er det ikke anbefalt å trene med lavkarbo?? Jeg vil jo opprettholde styrken og helst ikke trappe ned så mye, men er det kanskje best å roe litt ned i begynnelsen?

Takk for mattips. Skal prøves :D

Her går det fint, men ikke vært flink på matfronten i helgen :( har vært på hyttertur med venninner og da ble det litt alkohol og mat som er fyfy, men men. Veldig klar for å starte opp igjen i morgen, men tror jeg står over vekta :p

Oi oi oi! Da er det ikke lenge før nå :D spennende å se hvordan de neste dagene blir :)

Flinke dere er med maten. Kjekt å få med mannen din og da. Heldig han som går ned så fort :p er det ikke anbefalt å trene med lavkarbo?? Jeg vil jo opprettholde styrken og helst ikke trappe ned så mye, men er det kanskje best å roe litt ned i begynnelsen?

Takk for mattips. Skal prøves :D

Her går det fint, men ikke vært flink på matfronten i helgen :( har vært på hyttertur med venninner og da ble det litt alkohol og mat som er fyfy, men men. Veldig klar for å starte opp igjen i morgen, men tror jeg står over vekta :p

Ja idag kom det MAX på monitoren, koste oss igår kveld, og tenkte å prøve å lure gubben med på en runde i formiddag :P :D
Man må bare ha noen glipper innimellom på LK tror jeg, man skal jo leve også.. Så at man skreier ut innimellom tror jeg ikke har noenting å si :)

Ja idag kom det MAX på monitoren, koste oss igår kveld, og tenkte å prøve å lure gubben med på en runde i formiddag :p :D
Man må bare ha noen glipper innimellom på LK tror jeg, man skal jo leve også.. Så at man skreier ut innimellom tror jeg ikke har noenting å si :)

Så bra :D ja du må få med mannen på litt ekstra kos i kveld. Denne gangen skal spiren sitte:D hvilken dag er du på?

Ja, slik tenker jeg også. Så lenge man er flink ellers i løpet av uken så går det nok bra :p

Så bra :D ja du må få med mannen på litt ekstra kos i kveld. Denne gangen skal spiren sitte:D hvilken dag er du på?

Ja, slik tenker jeg også. Så lenge man er flink ellers i løpet av uken så går det nok bra :p

Har lurt han med allerede jeg :P haha... Er på CD15 idag. Ingen tvil om at EL er nå, eller like rundt hjørnet. Sikkerlige EL smerter denne gangen, som jeg skjeldent har til vanlig.. Alle tester positive igår og idag.

Back
Topp