Erfaring med Letrozol?

Ååh!! Jeg pleier og få endel murringer 1-2 dager før, men ikke alltid. Da vil vi nok være veldig likt i syklusen. Mulig jeg får den om 2-3 dager da. Vi får se.

Ja haha hodepine og masse hormoner. Haha. Det er helt sykt hva Letrozol gjør med kroppen.
Nekter å tro det blir like ille som progynova uansett :gen045 det er ikke mulig.
 
Uff håper ikke det. Hvordan tenker dere og legge inn aksjer denne gangen? Vi legger nok ingen aksjer før jeg har vært hos gynekolog.
Vi legger ikke aksjer, ikke vits, siden det er ivf og ikke sjans naturlig å bli gravid.
 
jeg har forsøkt å bli gravid i over 1 år nå, vi har helt normale prøver, men har ikke prøvd letrozol enda. Har det funket på dere som har uforklarlig barnløshet?
 
jeg har forsøkt å bli gravid i over 1 år nå, vi har helt normale prøver, men har ikke prøvd letrozol enda. Har det funket på dere som har uforklarlig barnløshet?
Hei både ja og nei, ble gravid på første runde første gang men mistet. Etter det har jeg ikke blitt gravid. Gått på det i 1 år uten å bli gravid
 
Takk for svar. Har du dere også hatt helt normale prøver?

Nei, jeg har ikke eggløsning av meg selv, så må ta letrozol for å få eggløsning. Mannen har veldig bra prøver. Prøvd ivf 2 ganger, så håper på barn nå bed forsøk nr 2.

Håpet det går for dere å bare ved ekstra boost
 
Har forsøkt enkeltkur med letrozol 3 ganger, ingen eggløsning. Forsøker nå dobbeltdose og venter spent på ommeggløsning kommer
 
Runde 1 med letrozol enkel dose. Tror jeg fikk eggløsning dag 20. Men ble ikke gravid. Runde 2 dobbel dose , eggløsning dag 14. Ble gravid , med tvillinger

Vi hadde prøvd I ett år. 3uker før jeg skulle til gyn på utredning fikk jeg mens men denne mensen var så kraftig og annerledes. Så jeg tror kroppen egentlig ordnet seg litt selv. Men jeg fikk letrozol og ble gravid. Men om det var pga tablettene eller om d var fordi kroppen kom igang selv, idk. :laughing002 :Heartred
 
Back
Topp