Mira2007
Glad i forumet
Ja føles godt å ha noe konkret å se frem til prøver å fokusere på trening og sunt kosthold frem til da. Lyst til å gå ned litt før vi starter skikkelig opp. Begynner med primolut i slutten av februar for å få blødning så håper bare tr holder seg borte frem til da
Ja tiden går kjempe sakte mens man venter. Hør med gyn om du ikke bare kan prøve å ta letrozol hver syklus hvis spiren ikke sitter denne gang I følge min gyn var det ingen begrensning på hvor lenge man kunne gå på dem, men er sikkert ikke ideelt å gå for lenge på dem. Men sånn sett er det jo bra med pausemåned i mellom hver kur. Pergotime er jo kanskje også et alternativ? Prøvd det?
Det er nok veldig lurt å tenke litt helse og ikke minst vektnedgang dersom man har noen kilo for mye. er selv igang med lavkarbo, ikke bare for vekten sin del men også for å minste betennelsestilstanden i rygg og håndledd. Nå er det 5 dager siden jeg tok siste pille ( siste på fredag som var ) og tanta er enda ikke dukket opp... Merkelig syns jeg men får bare smøre meg med tålmodighet igjeeen har ikke snakket med gyn, orker ikke ringe henne. hun ringer meg etter blodprøve på dag 20 så venter bare til da har ikke prøvd pergotime nei, har igrunn ikke prøvd noe annet enn letrozol Skal ha meg en prat med henne om div når hun ringer. tenker d kan være greit å avtale en time med henne igrunn, også for å sjekke hvordan det er med cyster osv