Erfaring med Letrozol?

Ja skjønner det veldig godt :( Virkelig deres tur nå :Heartpink men godt du har hatt eggløsning i hvertfall :)Og det hørtes ut som en bra samtale med gyn også. Er jo kjempebra at du kan ta letrozol to måneder etter hverandre og ikke minst slipper å gå de 60 dagene uten noe som helst :D

Ja veldig :) Nå er det bare å krysse fingrene for at tanta ikke dukker opp :P

Da har jeg vært på innvendig ul, har respondert godt på femar, så forventet el er innen 4 dager :D Hadde tre follicer, en 15mm, en 14 mm og en 13mm. :D Satser på at en av de blir en baby :D

Satser på el av meg selv og slipper el sprøyten. :)

Da har jeg vært på innvendig ul, har respondert godt på femar, så forventet el er innen 4 dager :D Hadde tre follicer, en 15mm, en 14 mm og en 13mm. :D Satser på at en av de blir en baby :D

Satser på el av meg selv og slipper el sprøyten. :)

Så bra :) Krysser fingrene for dere :)

Ja skjønner det veldig godt :( Virkelig deres tur nå :Heartpink men godt du har hatt eggløsning i hvertfall :)Og det hørtes ut som en bra samtale med gyn også. Er jo kjempebra at du kan ta letrozol to måneder etter hverandre og ikke minst slipper å gå de 60 dagene uten noe som helst :D

Dårlige signaler fra kroppen ... Mens smerter ankommet nå, så bare å vente på at tanta dukker opp :(

Ånei. Det skulle jo klaffe denne gang jo :( tatt ny test også? :(
Ja negativ test idag tidlig :( Dritt :P bare å vente på at tanta kommer iløpet av noen dager nå da :( Gyn ska jeg kunne prøve letrozol 3-4 ganger til... Var ikke anbefal å gå på den sålenge... Er nok redd jeg også havner på IVF etter dette ..

Ja negativ test idag tidlig :( Dritt :p bare å vente på at tanta kommer iløpet av noen dager nå da :( Gyn ska jeg kunne prøve letrozol 3-4 ganger til... Var ikke anbefal å gå på den sålenge... Er nok redd jeg også havner på IVF etter dette ..

Så kjedelig :( hva med å prøve pergotime?
Håper dere slipper ivf. :Heartpink

Så kjedelig :( hva med å prøve pergotime?
Håper dere slipper ivf. :Heartpink

Hun nevnte ingenting om det. Hun mente jeg responderte godt av letrozol siden jeg får eggløsning av dobbel dose.. Har ingen tegn på dårlige slimhinner eller noe eller så hun mener vell d skal funke godt nok med letrozol... Vi får bare prøve det ut det som er anbefalt tid og se hva som skjer etter det... Neg test idag også, så det blir nok bare å vente på tante rød :P

Ser ut som femar kuren fungerer. Fikk målt fine follicer på onsdag, legen regnet med el snart. Og det kan se ut som el nærmer seg. [emoji16] Regner med positiv test i morgen.

7bc253d6ca548f50ce0e849b40de87de.jpg

Hun nevnte ingenting om det. Hun mente jeg responderte godt av letrozol siden jeg får eggløsning av dobbel dose.. Har ingen tegn på dårlige slimhinner eller noe eller så hun mener vell d skal funke godt nok med letrozol... Vi får bare prøve det ut det som er anbefalt tid og se hva som skjer etter det... Neg test idag også, så det blir nok bare å vente på tante rød :p

Ja det er jo sant. Kanskje greiest å bare holde seg til letrozol :) spire skal det bli uansett. :Heartpink
Er dere åpne for ivf også?

Ja det er jo sant. Kanskje greiest å bare holde seg til letrozol :) spire skal det bli uansett. :Heartpink
Er dere åpne for ivf også?

Vi er usikre :( Tærer på dette, og vil ikke at det skal være så stor aldersforskjell mellom hun vi har og neste. Vil ikke ha baby når hun er 8-9 år liksom så det spørs når vi får tilbudet om det... Ting tar tid.. Vi får bare se hva som skjer :P

Vi er usikre :( Tærer på dette, og vil ikke at det skal være så stor aldersforskjell mellom hun vi har og neste. Vil ikke ha baby når hun er 8-9 år liksom så det spørs når vi får tilbudet om det... Ting tar tid.. Vi får bare se hva som skjer :p

Skjønner det :( Tiden går så fort også. Hadde vært så mye lettere om vi bare kunne se inn i fremtiden noen ganger :p har dere forresten sjekket svømmerene til mannen? :)

Skjønner det :( Tiden går så fort også. Hadde vært så mye lettere om vi bare kunne se inn i fremtiden noen ganger :p har dere forresten sjekket svømmerene til mannen? :)

Ja hadde man kunne gjort det så hadde man kanskje vært litt mer avslappet til hva som skulle skje fremover :P Ja, vi sjekket mannen når vi startet opp. Og svømmerne hans var av "superkvalitet" som gyn beskrev di :P hehe ... Så ingenting feil med mannen. Men har mye cyster jeg da, og veeldig sterk PCOS :( noen kilo for mye hjelper nok heller ikke på. Går enda på lavkarbo men vekta har ikke rørt seg. må nok være litt mer i bevegelse tenker jeg. Så nå har jeg meldt meg på noe svømming som er en gang i uken. vurderer også å melde meg inn på ett trenings-senter. selv om jeg igrunn egentlig haaater treningssenter :P haha.. Litt usikker om jeg blir å melde meg inn. går jo i mot en hærlig utetid snart, og lettere å komme seg ut på tur.. Så tror kanskje jeg venter med det til sommeren er over og kanskje litt utover høsten :)

Har ikke testet idag men regner med det ikke er noe der.. Tanta har heller ikke kommet, og ingen smerter lenger heller.. Så skjønner lite.. Men tenker hun dukker vell opp om noen dager :P Er 14 DPO idag og helt sikker på at eggløsning var på CD14.

Ja hadde man kunne gjort det så hadde man kanskje vært litt mer avslappet til hva som skulle skje fremover :p Ja, vi sjekket mannen når vi startet opp. Og svømmerne hans var av "superkvalitet" som gyn beskrev di :p hehe ... Så ingenting feil med mannen. Men har mye cyster jeg da, og veeldig sterk PCOS :( noen kilo for mye hjelper nok heller ikke på. Går enda på lavkarbo men vekta har ikke rørt seg. må nok være litt mer i bevegelse tenker jeg. Så nå har jeg meldt meg på noe svømming som er en gang i uken. vurderer også å melde meg inn på ett trenings-senter. selv om jeg igrunn egentlig haaater treningssenter :p haha.. Litt usikker om jeg blir å melde meg inn. går jo i mot en hærlig utetid snart, og lettere å komme seg ut på tur.. Så tror kanskje jeg venter med det til sommeren er over og kanskje litt utover høsten :)

Har ikke testet idag men regner med det ikke er noe der.. Tanta har heller ikke kommet, og ingen smerter lenger heller.. Så skjønner lite.. Men tenker hun dukker vell opp om noen dager :p Er 14 DPO idag og helt sikker på at eggløsning var på CD14.

Bra svømmerene hans er fine da :D kraftig pcos her også. Så rart ikke vekten beveger seg litt en gang? Er enig med deg ang treningssentere:p jeg er heldig som har et stort treningsrom på jobb der jeg nærmest er alene. Ellers prøver jeg å gå mye turer. Heldigvis nærmer våren seg nå og da er det jo mye kjekkere å være utendørs også :)

Har tr dukket opp nå?

Bra svømmerene hans er fine da :D kraftig pcos her også. Så rart ikke vekten beveger seg litt en gang? Er enig med deg ang treningssentere:p jeg er heldig som har et stort treningsrom på jobb der jeg nærmest er alene. Ellers prøver jeg å gå mye turer. Heldigvis nærmer våren seg nå og da er det jo mye kjekkere å være utendørs også :)

Har tr dukket opp nå?

Ja, noe positivt iallefall :P hehe ... orker ikke veie meg igjen før fredag. tenker å veie seg for ofte ikke er så motiverende :P Neeei, trodde TR skulle komme idag, men intet sett enda :S mulig jeg har lengre lutealfase enn 14 dager da :P hvem vet. trodde tr skulle komme SENEST idag. ingen tegn til henne heller iform av murringer osv så skjønner lite. hadde jo EL CD 14 og idag er jeg på CD31 :O men G-test på monitoren igår lyste "ikke gravid" mot meg så det er bare å smøre seg med tålmodighet :P

Ja, noe positivt iallefall :p hehe ... orker ikke veie meg igjen før fredag. tenker å veie seg for ofte ikke er så motiverende :p Neeei, trodde TR skulle komme idag, men intet sett enda :S mulig jeg har lengre lutealfase enn 14 dager da :p hvem vet. trodde tr skulle komme SENEST idag. ingen tegn til henne heller iform av murringer osv så skjønner lite. hadde jo EL CD 14 og idag er jeg på CD31 :O men G-test på monitoren igår lyste "ikke gravid" mot meg så det er bare å smøre seg med tålmodighet :p

Så rart ingenting skjer :p kanskje du har ekstra lang lutealfase ja. Kan jo fremdeles være håp da? :D Eller at kroppen produserer veeldig sent hcg

Så rart ingenting skjer :p kanskje du har ekstra lang lutealfase ja. Kan jo fremdeles være håp da? :D Eller at kroppen produserer veeldig sent hcg

Ja syns det er merkelig. idag er det jo 18 dager siden eggløsning og fremdeles ingen tegn til tanta :O 18 dagers lutealfase, er ikke det i lengste laget ? leste en plass at alt mellom 10-16 dager var normalt :P Får vente ett par dager til, dersom det ikke skjer noe må jeg jo ta en ny test :O Vet jo også at jeg hadde eggløsning siden jeg fikk det påvist på blodprøven.

Å der kom tanta ... Dro en tur til byen, kom hjem å hadde sinnsykt vondt i ryggen.. Joda, der var hu :P Bare å gjøre seg klar for ny PP :(

Å der kom tanta ... Dro en tur til byen, kom hjem å hadde sinnsykt vondt i ryggen.. Joda, der var hu :p Bare å gjøre seg klar for ny PP :(

Så dumt :( men kanskje greit så slapp du å være usikker å vente slik. Begynner du rett på letrozol igjen eller må du ha pause?

Så dumt :( men kanskje greit så slapp du å være usikker å vente slik. Begynner du rett på letrozol igjen eller må du ha pause?

Pause mnd nå fra letrozol :( men slipper heldigvis vente 60 dager for å ta provera dersom tanta ikke dukker opp innen normal tid. blir syklusen lengre enn 35 dager skulle jeg bare ta provera ;)

Back
Topp