Erfaring med Letrozol?

Er det vanlig å få veldig vondt i eggstokkene ved eggløsning når man bruker Letrozol? Jeg bruker Clearblue fertilitetsmonitor og fikk maksimal i dag, kjente ingen smerter tidligere i dag, men nå på kvelden gjør det så sykt vondt.

Er det vanlig å få veldig vondt i eggstokkene ved eggløsning når man bruker Letrozol? Jeg bruker Clearblue fertilitetsmonitor og fikk maksimal i dag, kjente ingen smerter tidligere i dag, men nå på kvelden gjør det så sykt vondt.

Er kanskje el da. Man har jo den som regel noen timer etter topp på el test. [emoji1303]

Pause mnd nå fra letrozol :( men slipper heldigvis vente 60 dager for å ta provera dersom tanta ikke dukker opp innen normal tid. blir syklusen lengre enn 35 dager skulle jeg bare ta provera ;)

Åå, jeg trodde du fikk begynne på ny kur med en gang jeg :( men bra du slipper å vente lenger enn 35 dager for ny Provera kur da. Krysser fingrene for at du plutselig får EL av deg selv denne måneden :)

Åå, jeg trodde du fikk begynne på ny kur med en gang jeg :( men bra du slipper å vente lenger enn 35 dager for ny Provera kur da. Krysser fingrene for at du plutselig får EL av deg selv denne måneden :)
Ja det er lov å håpe iallefall :P Men jeg holder ikke pusten :P

Ja, jeg syns det rett og slett hadde vært på sin plass ;) har dere vurdert å sette dere på venteliste for ivf eller vil dere bare vente å se? :)

Skal gi det ett par forsøk til. Går d ikke da, skal jeg be om å settes opp på venteliste på ivf.. Vi blir jo ikke akkurat yngre her heller.. Har ikke lyst på baby for gammel heller.. Blir 32 iår, så føler liksom det må skje snart om det skal bli en/ei til :)

Skal gi det ett par forsøk til. Går d ikke da, skal jeg be om å settes opp på venteliste på ivf.. Vi blir jo ikke akkurat yngre her heller.. Har ikke lyst på baby for gammel heller.. Blir 32 iår, så føler liksom det må skje snart om det skal bli en/ei til :)

Okei :) Ja greit å bare stå på ventelisten :) man får jo prøve alternativer underveis også. Går det fremdeles greit med lavkarboen? Jeg står litt på sted og hvil vektmessig, men merker kroppen har blitt litt strammere. Er så redd for å legge på meg mye i løpet av forsøket og alle medisinene, men må kanskje bare være ekstra flink i forhold til det jeg får i meg da :p

Hei! Lurte på en ting jeg.. Skal ta to tbl Letrozol fra dag 4 og i 5 dager, skal tbl tas sammen eller skal jeg ta en morgen og en kveld?

Vil gjerne anbefale Letrozol/femar. Har prøvd i snart 2 år og har PCO. Hadde fått time til prøverør i mai og fikk positiv test i dag etter andre dobbelkur med letrozol. Merket mye mindre bivirkninger enn med pergotime for å si det mildt, så er glad jeg fikk det heller. Prøvde pergotime fra februar 2016 til desember 2016 uten hell

Hei :) her går det bare fint. Endelig begynner ting å skje. Fikk blødning i går og skal ta første sprøyte i kveld. Gruer meg, men skal vel gå :p
Hvordan går det med deg? :)

Hei :) her går det bare fint. Endelig begynner ting å skje. Fikk blødning i går og skal ta første sprøyte i kveld. Gruer meg, men skal vel gå :p
Hvordan går det med deg? :)

Oi, så spennende :D Hvordan er veien videre da ? har ikke helt satt meg inn med dette om IVF enda :P Joda her går det som vanlig egentlig. Pausemnd fra Letrozol denne syklusen... Litt sånn usikker, fikk positiv clearblue digital eggløsningstest og strimmel på søndag, men monitoren min vil ikke vise maks og sier den ikke har funnet LH stigning enda.. Så spennende å se om jeg faktisk hadde eggløsning da eller ikke. Jeg tror egentlig det, da jeg hadde symptomene + slim osv :)

Oi, så spennende :D Hvordan er veien videre da ? har ikke helt satt meg inn med dette om IVF enda :p Joda her går det som vanlig egentlig. Pausemnd fra Letrozol denne syklusen... Litt sånn usikker, fikk positiv clearblue digital eggløsningstest og strimmel på søndag, men monitoren min vil ikke vise maks og sier den ikke har funnet LH stigning enda.. Så spennende å se om jeg faktisk hadde eggløsning da eller ikke. Jeg tror egentlig det, da jeg hadde symptomene + slim osv :)

Ja blir veldig spennende, men skummelt :p i dag begynner jeg på en sprøyte med hormoner som får eggene til å begynne å vokse og på mandag begynner jeg på sprøyte nr 2. Den skal visst forhindre at man får eggløsning. Skal ta disse to frem til ul neste torsdag for å sjekke forholdene der inne :) etter planen nå blir det uttak og innsett i uke 12, men alt avhenger jo av hva de ser på ultralyden. Iiih, plutselig ble alt litt mer reelt :p Håper bare ikke jeg blir dårlig av alle hormonene.

Spennende med mulig eggløsning da. Det hører jo ut som du har hatt :D krysser fingrene for det! Er mannen hjemme også? :)

Oij, uke 12 er jo ikke lenge til :D det blir så spennende å høre hvordan det går med deg, du må holde meg oppdatert :P Og håper du ikke blir i dårlig form av hormonene, krysser fingrene for deg for nå er det virkelig din tur å lykkes <3
Jaa, tror jeg hadde det.. Men blir jo usikker når monitoren sier høy og ikke maks :P men vi får vente og se :P Mannen min reiste på tirsdag, så vi fikk lagt inn aksjer på fredag,søndag og mandag. så får vi se om det holder :P

Oij, uke 12 er jo ikke lenge til :D det blir så spennende å høre hvordan det går med deg, du må holde meg oppdatert :p Og håper du ikke blir i dårlig form av hormonene, krysser fingrene for deg for nå er det virkelig din tur å lykkes <3
Jaa, tror jeg hadde det.. Men blir jo usikker når monitoren sier høy og ikke maks :p men vi får vente og se :p Mannen min reiste på tirsdag, så vi fikk lagt inn aksjer på fredag,søndag og mandag. så får vi se om det holder :p

Selvsagt skal jeg holde deg oppdatert :D krysser fingrene for at det blir spire på oss begge nå snart :) Det fortjener vi :Heartpink gikk egentlig veldig fint med første sprøyta, ikke merket noen ting til nå, men bank i bordet :p
Så bra han var hjemme og rakk det :D skal du ta blodprøve for å sjekke om du har hatt EL? Eller bare begynne på Provera igjen dersom du ikke får positiv test innen dag 35? :)

Selvsagt skal jeg holde deg oppdatert :D krysser fingrene for at det blir spire på oss begge nå snart :) Det fortjener vi :Heartpink gikk egentlig veldig fint med første sprøyta, ikke merket noen ting til nå, men bank i bordet :p
Så bra han var hjemme og rakk det :D skal du ta blodprøve for å sjekke om du har hatt EL? Eller bare begynne på Provera igjen dersom du ikke får positiv test innen dag 35? :)

Så bra :D banker en gang i bordet for deg jeg også :P Nei tar ikke blodprøver i pausemnd :P Men tar letrozol dersom ingen tanterød er dukket opp inn CD 35 ja :D

Så bra :D banker en gang i bordet for deg jeg også :p Nei tar ikke blodprøver i pausemnd :p Men tar letrozol dersom ingen tanterød er dukket opp inn CD 35 ja :D

Takk :p blir nesten mer bekymret når jeg ikke kjenner noe, så redd for at jeg har for liten dose eller noe. Men får bare vente å se til uka :oops:

Bra du uansett slipper å vente så lenge da :D men jeg krysser alt for at det klamrer seg fast en spire nå jeg :)

Takk :p blir nesten mer bekymret når jeg ikke kjenner noe, så redd for at jeg har for liten dose eller noe. Men får bare vente å se til uka :oops:

Bra du uansett slipper å vente så lenge da :D men jeg krysser alt for at det klamrer seg fast en spire nå jeg :)

når skal du inn til sjekk da ? mente såklart provera, ikke letrozol i tråden over :P Syns det er så rart at monitoren min ikke fikk maks denne gangen, er på CD 25 idag. og på CD 18(?) fikk jeg positiv strimmel og digitaltest...

når skal du inn til sjekk da ? mente såklart provera, ikke letrozol i tråden over :p Syns det er så rart at monitoren min ikke fikk maks denne gangen, er på CD 25 idag. og på CD 18(?) fikk jeg positiv strimmel og digitaltest...

Skal på torsdag :)
Hehe, jeg gikk ut fra at du mente Proveraen ja :p ja det var jo rart, men kan jo hende fu har gått glipp av toppen? :)

Back
Topp