Ja får håpe de vokser godt i helgen
mandagen er heldigvis ikke langt unna nei. Vi er så nære nå uansett, at noen dager fra eller til skal nok gå greit
men merker mer og mer til sprøytene og temmelig utkjørt om dagene etter jobb. Men prøver å få meg en sykkeltur eller en gåtur sånn kroppen får beveget seg litt i hvert fall.
Hørtes ikke noe godt ut med plagene dine
Staten dekker utgifter over 16/17 000 ja. usikker hvilken sum vi er oppe i nå, men vil tro det er rundt 10 000. Er mye penger ja, men samtidig er det jo overkommelig. Hvor dyrt det blir avhenger jo litt på hva man må bruker av medisiner og hvor mange forsøk som trengs. Ofte er det jo litt ventetid også så man har heldigvis litt tid å spare på
vi sendte inn henvisning i oktober og startet jo nå i mars så har tatt 5/6 mnd her. Men hvert sykehus har jo ulik pågang og ventetider
hvor holder du til? Jeg hadde to runder med letrozol før vi fikk henvisning. Og prøvde tredje og siste runde etter henvisningen da jeg ble gravid. Kunne egentlig få henvisning januar 2016, men vi var ikke klar for det da og ville egentlig prøve alt annet på egenhånd først. Dersom det ikke klaffer så raskt med ivf blir det nok til at vi prøver letrozol i pauseperiodene. Legene og virket positive til det
Er formen lik i dag? Testet noe mer?