Mira2007
Glad i forumet
Fikk beskjed om at jeg hadde PCO, dvs flere cyster enn normalt, men siden jeg ikke hadde lange sykluser, manglende mens eller andre tegn som mer hår i ansiktet/lår el. var det ikke PCOS. Gynekologen sa det kunne være det som gjorde at det hadde tatt så lang tid, at eggkvaliteten ikke var optimal. Har egentlig bare blitt peilet videre til IVF og venter på forundersøkelse til dette offentlig i april... Men kunne jo tenkt meg å bli gravid uten alle den påkjenningen det virker som IVF er.
Har bestemt oss for å ta et insemineringsforsøk hos Hausken mens vi venter på IVF. Men har forstått det som at eneste måten å sjekke eggkvaliteten er ved uttak. Har jeg misforstått? Har vært til ultralyd under eggløsning forrige mnd, da vi skulle ha inseminasjon men det ble ikke noe av fordi vi klarte å treffe på en helg
aha. Ja det er jo litt merkelig at feks Letrozol ikke blir prøvd før dere blir henvist videre til IVF.. Trodde IVF var steget videre dersom hormonbehandling ikke virket jeg da. Og den rekkefølgen jeg må følge iallefall. Kan du ikke ta en time hos en privat gynekolog for å få en second opinion ?