Ja, begynner å bli litt lei og redd de bare kansellerer hele forsøket
men får bare krysse fingrene å vente å se. Nå må det vel snart bli vår tur ja
skjønner at du ikke orker å teste. Er så kjipt måte å starte dagen på. Sånn sett er det nesten bedre å vente til ettermiddagen. Tok du test i morges? Så koselig med baby besøk, de er så søøte ja
er du åpen med venninner ang prøveprosessen? Her er det ikke så mange som vet at vi er i gang med ivf, men tror de fleste har skjønt at vi sliter med det. Synes det er så sårt når de bare bytter samtaleemne når jeg kommer inn i rommet i stedet for å heller spørre, men igjen så skjønner jeg jo hvorfor. Har heldigvis et par som vet
Uff, ja jeg skjønner at du tenker sånn.. Er lett og gjøre det når man blir litt nedimellom
Men jeg håper, tror og krysser fingrene for at eggene dine er GULLEGG ved neste sjekk
Nei, den var nok negativ her idag også. så er vell bare å vente på at tanta skal komme. monitoren fikk ikke max denne syklusen, men fikk positiv digital og strimmel eggløsningstester.. men mulig jeg faktisk ikke har hatt eggløsning, at egget ikke slapp ? tenker siden det faktisk er 16-17 dager siden positiv el test
Det er sårt når det er snakk om barn... Her er situasjonen litt mottsatt. har ei gravid venninne som skriver til meg hele tiden om svangerskapsplagene sine, ultralyd bilder, spark i magen ++++. Og hun vet vi er langtidsprøvere og sliter veldig med dette. så jeg syns det er litt ufølsomt av henne.. Spesielt når det er hver dag liksom, så jeg har sluttet og svare henne litt
Utenom dem, er det ikke så mange som vet at vi prøver ( utenom mammaen min ) da jeg/vi syns det er ett veldig følsomt tema.. Vil liksom ikke ha den påminnelsen hele tiden.. og når jeg erfarer at hun som faktisk vet det, som selv er gravid ikke klarer og vise noe hensyn til meg så blir jeg veldig oppgitt... For noen mnd siden så sa jeg til henne at jeg var veldig glad på hennes vegne mtp graviditeten hennes, men at det var ett veldig sårt tema for meg da vi er langtidsprøvere og sliter.. Og at det var vanskelig for meg å snakke om dette med graviditet med henne.. Spurte henne fint om våre samtale emner kunne være noe annet... Jeg blir veldig fort lei meg pga dette.. Selvfølgelig skjønte hun det svarte hun, og skulle vise hensyn til det. Meeen, så får jeg meldinger både på tlf, facebook osv osv fra henne hver dag. klager over graviditeten. er kvalm,trøtt, sliten osv.. noe jeg hadde tatt med ett smil og jeg hadde klart å bli gravid. Det blir ett irritasjonsmoment for meg å høre på
Så nå svarer jeg henne ikke lenger, og håper hun tar hintet ( selv om jeg egentlig ikke tror det ) men er jo også redd for å miste vennskapet til henne :S vanskelig situasjon, og vanskelig tema :S er jo selvfølgelig gla for dem, men det blir litt mye