Mira2007
Glad i forumet
Åå, så typisk da men man kan jo ikke gjøre så mye med det. Hadde du tatt letrozol denne måneden hadde garantert helikopteret gått på fredag det er jo en sjangs for at EL kommer av seg selv denne måneden også da?
Ja alt for mange som hadde vokst seg store. Man får som regel ikke innsett så lenge det er over 20 modne, og jeg har jo dobbelt så mange Er visst vanlig for oss med pcos og dette legene fryktet skulle skje med meg. Er hoven og vond nederst i magen nå, men går greit Det er visst fare for at man kan få blodpropp og blir innlagt hvis man blir overstimulert og sjangsen for at man blir dette er større hvis man blir gavid så da tar de ingen sjangs. Får bare krysse fingrene for at vi får noen greie på frys og kanskje kan prøve innsett en gang før sommeren. Spurte sykepleieren som ringte på fredag om hvor lenge vi sånn ca måtte vente til et eventuelt innsett og hun sa bare at det kom an på når jeg ble frisk igjen, men at vi i hvertfall måtte vente til andre eller tredje mens.. Såå, blir ikke spire her med det første i hvert fall
Ja, det er nok ikke mye å gjøre med det fikk høy på monitoren idag, men tror sjangsen er ørliten for max allerede i morgen uten letrozol i systemet
Ja hvis det er fare for helsen er det jo bra at de ikke setter inn egg nå, men håper du får mange gode på frys som kanskje kan brukes senere Du kan ikke bruke letrozol i mellomtiden da heller kanskje ?