Erfaring med Letrozol?

Så kjedelig når det ikke funker :( vi får krysse fingrene for at dobbel dose gjør susen for oss begge denne perioden. Håper mensen kommer snart hos deg. Godt tegn med murringer allerede da :) ja jeg måtte også ha pause mellom hver kur, men fikk aldri helt svar på hvorfor :p det hele drar sånn ut når man må vente så lenge på mensen for hver gang..
Hvor mange runder skal du gå på letrozol? :) Dette blir i hvertfall siste forsøk på egenhånd for oss. Skal inn til samtale på fertilitetsklinikken i begynnelsen av januar så får vi se hvordan prosessen blir. Har egentlig på følelsen av at jeg aldri kommer til å bli gravid jeg :(

Ja det blir lenge å gå å vente på tanta, jeg fikk beskjed om å ta provera dersom tanta ikke meldt sin ankomst etter 60 dager, så har jo ca 75 dagers syklus når man må holde på sånn :S Kjenner det er litt dumt tidspunkt å starte med dobbelt nå, får ikke dratt inn til sykehuset og tatt blodprøve denne runden pga vi reiser til danmark og blir i 1,5 uke :S Så vil jo ikke få noe sikkert svar på om jeg får EL av dobbel heller denne runden, men skal nå prøve å se med EL tester om jeg klarer å fange noe opp :P har mine tvil men :P Har ikke avklart enda hvor mange runder, men hun anslo 6 til meg. dette blir min 3.. har egentlig null tro på at jeg kommer til å bli gravid. men må nå bare prøve.. Blir jo ikke akkurat yngre heller :P Hos meg vil det nok stoppe med letrozol. jeg kommer ikke til å ta det videre da jeg kjenner at denne prosessen sliter veldig på meg.

Ja det blir lenge å gå å vente på tanta, jeg fikk beskjed om å ta provera dersom tanta ikke meldt sin ankomst etter 60 dager, så har jo ca 75 dagers syklus når man må holde på sånn :S Kjenner det er litt dumt tidspunkt å starte med dobbelt nå, får ikke dratt inn til sykehuset og tatt blodprøve denne runden pga vi reiser til danmark og blir i 1,5 uke :S Så vil jo ikke få noe sikkert svar på om jeg får EL av dobbel heller denne runden, men skal nå prøve å se med EL tester om jeg klarer å fange noe opp :P har mine tvil men :P Har ikke avklart enda hvor mange runder, men hun anslo 6 til meg. dette blir min 3.. har egentlig null tro på at jeg kommer til å bli gravid. men må nå bare prøve.. Blir jo ikke akkurat yngre heller :P Hos meg vil det nok stoppe med letrozol. jeg kommer ikke til å ta det videre da jeg kjenner at denne prosessen sliter veldig på meg.
Dersom du får el av dobbel dose så vil jo enten tanta komme eller en positiv test ;)
Lykke til til begge dere! <3 heier på dere!!

Dersom du får el av dobbel dose så vil jo enten tanta komme eller en positiv test ;)
Lykke til til begge dere! <3 heier på dere!!

ja, du har jo helt rett :P :D *surrehode* bare greit å vite sånn ca når den er, og har aldri klart å fange det opp ved EL tester før siden jeg har PCOS :S tusen takk, jeg håper. men har ikke helt trua :P

ja, du har jo helt rett :P :D *surrehode* bare greit å vite sånn ca når den er, og har aldri klart å fange det opp ved EL tester før siden jeg har PCOS :S tusen takk, jeg håper. men har ikke helt trua :P
Det sjønner jeg absolutt! :) noe dritt denne PCOS'en :(
Hehe :)

Det sjønner jeg absolutt! :) noe dritt denne PCOS'en :(
Hehe :)

Vi får bare vente å se. Tanta har nå ikke meldt sin ankomst enda heller så :P 2 dager siden proveraslutt nå så regner med den kommer iløpet av morgendagen :D Hvordan går d med deg ? i lykkerus kan jeg tenke meg til :D ?

Vi får bare vente å se. Tanta har nå ikke meldt sin ankomst enda heller så :P 2 dager siden proveraslutt nå så regner med den kommer iløpet av morgendagen :D Hvordan går d med deg ? i lykkerus kan jeg tenke meg til :D ?
Da kommer den nok i morgen :)
Stå på neste pp! :)
Det går bare fint! :) fortsatt helt uvirkelig men kjenner jo på hele kroppen at noe er på gang :p jeg skulle ønske jeg kunne rope det til hele verden :p
Håper så gjerne at dobbel dose letrozol gjør susen for deg også!! Krysser alt som krysses kan :D
Prøvd Consieve plus? :)

Da kommer den nok i morgen :)
Stå på neste pp! :)
Det går bare fint! :) fortsatt helt uvirkelig men kjenner jo på hele kroppen at noe er på gang :p jeg skulle ønske jeg kunne rope det til hele verden :p
Håper så gjerne at dobbel dose letrozol gjør susen for deg også!! Krysser alt som krysses kan :D
Prøvd Consieve plus? :)

Så gøy når det endelig klaffer..Man har jo bare lyst å fortelle alle det med en gang.. har du fortalt det til noen andre enn mannen din ? Har jo ikke gått så lenge på letrozol, kun 3 PP. men har vært uten prevensjon/prøvere siden 2012 så føler at jeg har brukt en del tid på dette :P Håper så inderlig at det kan skje noe denne PP. Vi skal på tur til Danmark, så kanskje d gjør susen med litt fri sammen :D Jenta vår på 5 er også begynt og spørre når hun skal få lov å bli storesøster.. litt vanskelig å forklare henne at det ikke er så enkelt liksom :P
Nei, d har jeg ikke prøvd. hva er det ? Tenkte å kjøre på med solvipect denne syklusen, ser noen anbefaler det også ?

Så gøy når det endelig klaffer..Man har jo bare lyst å fortelle alle det med en gang.. har du fortalt det til noen andre enn mannen din ? Har jo ikke gått så lenge på letrozol, kun 3 PP. men har vært uten prevensjon/prøvere siden 2012 så føler at jeg har brukt en del tid på dette :P Håper så inderlig at det kan skje noe denne PP. Vi skal på tur til Danmark, så kanskje d gjør susen med litt fri sammen :D Jenta vår på 5 er også begynt og spørre når hun skal få lov å bli storesøster.. litt vanskelig å forklare henne at det ikke er så enkelt liksom :P
Nei, d har jeg ikke prøvd. hva er det ? Tenkte å kjøre på med solvipect denne syklusen, ser noen anbefaler det også ?
Ja kjempe gøy! Det er det eneste vi omtrent har sett frem til i 1,5 år nå :)
Nei kun vi 2 som vet det, og håper det blir slik noen uker til ;)
Dette var min 3. Pp på letrozol, og vi gav alt :p
Skal se at en liten ferietur er det som skal til, slappe av og bare nyte hverandre uten alt stresset som ligger hjemme :)
Hehe off ja det er ikke lett ;) håper hun snart blir storesøster ❤️

Ja kjempe gøy! Det er det eneste vi omtrent har sett frem til i 1,5 år nå :)
Nei kun vi 2 som vet det, og håper det blir slik noen uker til ;)
Dette var min 3. Pp på letrozol, og vi gav alt :p
Skal se at en liten ferietur er det som skal til, slappe av og bare nyte hverandre uten alt stresset som ligger hjemme :)
Hehe off ja det er ikke lett ;) håper hun snart blir storesøster ❤️

Kanskje det klaffer for meg å snart da :D Hvor mange PP med dobbel letrozol har du hatt da ? syns det er litt merkelig at jeg ikke har fått beskjed om å ta dobbel før nå, når enkel kur ikke gir meg EL :P

Kanskje det klaffer for meg å snart da :D Hvor mange PP med dobbel letrozol har du hatt da ? syns det er litt merkelig at jeg ikke har fått beskjed om å ta dobbel før nå, når enkel kur ikke gir meg EL :P
Ja det skal du se :D
Det ble min andre runde på dobbel :)
Fikk beskjed om at sålenge enkel ikke gav el skulle jeg på dobbel neste gang :) første runde var innsatsen så som så pga nærmest blenda el tester :p ikke stol på eltester! :p 2 runder uten en eneste positiv test, men alikevell el :)
Forresten, consieve plus sprøytes inn 5-10 min før sammleie og skal gjøre at sædcellene trives bedre inni der :p ser ut til at det funka for oss :p :D

Ja det blir lenge å gå å vente på tanta, jeg fikk beskjed om å ta provera dersom tanta ikke meldt sin ankomst etter 60 dager, så har jo ca 75 dagers syklus når man må holde på sånn :S Kjenner det er litt dumt tidspunkt å starte med dobbelt nå, får ikke dratt inn til sykehuset og tatt blodprøve denne runden pga vi reiser til danmark og blir i 1,5 uke :S Så vil jo ikke få noe sikkert svar på om jeg får EL av dobbel heller denne runden, men skal nå prøve å se med EL tester om jeg klarer å fange noe opp :p har mine tvil men :p Har ikke avklart enda hvor mange runder, men hun anslo 6 til meg. dette blir min 3.. har egentlig null tro på at jeg kommer til å bli gravid. men må nå bare prøve.. Blir jo ikke akkurat yngre heller :p Hos meg vil det nok stoppe med letrozol. jeg kommer ikke til å ta det videre da jeg kjenner at denne prosessen sliter veldig på meg.

Har du prøvd dobbel kur forrige gang og? Eller to enkle? :) Kjedelig du ikke får tatt blodprøve, men kan jo hende EL-testene reagerer. Herlig med en Danmarks ferie da. Sikkert godt å bare koble av og få tid til hverandre :) krysser fingrene for deg. Det kommer til å gå en av disse kurene med letrozol <3 kjenner til følelsen din. Hadde aldri trodd det skulle slite sånn psykisk...
Er ferdig med Proverakuren nå så da var det bare å vente på blødning:p skjedd noe mer hos deg?

Har du prøvd dobbel kur forrige gang og? Eller to enkle? :) Kjedelig du ikke får tatt blodprøve, men kan jo hende EL-testene reagerer. Herlig med en Danmarks ferie da. Sikkert godt å bare koble av og få tid til hverandre :) krysser fingrene for deg. Det kommer til å gå en av disse kurene med letrozol <3 kjenner til følelsen din. Hadde aldri trodd det skulle slite sånn psykisk...
Er ferdig med Proverakuren nå så da var det bare å vente på blødning:p skjedd noe mer hos deg?

Vi får bare håpe på det beste. Var ferdig med Provera på onsdag, men ingen tegn til tanta enda :-( føler noe er galt :-)

Vi får bare håpe på det beste. Var ferdig med Provera på onsdag, men ingen tegn til tanta enda :-( føler noe er galt :-)
Den kommer nok :) jeg fikk beskjed fra gyn at hvis tanta ikke hadde kommet innen 7 dager så måtte jeg ta ny test ;)
Når har den pleid å komme tidligere?

Vi får bare håpe på det beste. Var ferdig med Provera på onsdag, men ingen tegn til tanta enda :-( føler noe er galt :)

Kjedelig å vente slik :( håper TR kommer snart. Fant akkurat ut at både jeg og mannen skal på jobbreiser i tiden rundt forventet EL (om den dukker opp da) så her får jeg bare håpe det er en liten stund til TR dukker opp :p

Ja veeeldig. Tanta er enda ikke her. Begynner å bli skeptisk nå. Skal vente til imorgen før jeg evt kontakter kvinneklinikken. Har jo brukt å fått etter 2-3 dager :( ååh så kjipt. Håper du som meg, at d tar litt lang tid før tanta kommer da :P

Ja veeeldig. Tanta er enda ikke her. Begynner å bli skeptisk nå. Skal vente til imorgen før jeg evt kontakter kvinneklinikken. Har jo brukt å fått etter 2-3 dager :( ååh så kjipt. Håper du som meg, at d tar litt lang tid før tanta kommer da :p

Ja kan være greit å høre med de. :) ja får håpe tr holder seg borte litt til her :p skal du ta noe annet mellom mens og EL? Jeg har en flaske med solvipect som jeg tenkte å ta og kanskje prøve concieve plus. Får gi alt dette siste forsøket :p

Ja kan være greit å høre med de. :) ja får håpe tr holder seg borte litt til her :p skal du ta noe annet mellom mens og EL? Jeg har en flaske med solvipect som jeg tenkte å ta og kanskje prøve concieve plus. Får gi alt dette siste forsøket :p

Ja jeg tenkte å prøve solvipect denne runden :-) hvis det skjer noe her da. Hatt mens smerter siden fredag men d skjer jo iiiingenting :-P

Kan jeg ikke tenke meg til :P hadde ikke påvist eggløsning sist syklus og negativ g-test dagen jeg startet med provera :S
Hmm, ta kontakt med kvinneklinikken i morgen å spør hva det kan skyldes :)

Back
Topp