Mira2007
Glad i forumet
Så kjedelig når det ikke funker vi får krysse fingrene for at dobbel dose gjør susen for oss begge denne perioden. Håper mensen kommer snart hos deg. Godt tegn med murringer allerede da ja jeg måtte også ha pause mellom hver kur, men fikk aldri helt svar på hvorfor det hele drar sånn ut når man må vente så lenge på mensen for hver gang..
Hvor mange runder skal du gå på letrozol? Dette blir i hvertfall siste forsøk på egenhånd for oss. Skal inn til samtale på fertilitetsklinikken i begynnelsen av januar så får vi se hvordan prosessen blir. Har egentlig på følelsen av at jeg aldri kommer til å bli gravid jeg
Ja det blir lenge å gå å vente på tanta, jeg fikk beskjed om å ta provera dersom tanta ikke meldt sin ankomst etter 60 dager, så har jo ca 75 dagers syklus når man må holde på sånn :S Kjenner det er litt dumt tidspunkt å starte med dobbelt nå, får ikke dratt inn til sykehuset og tatt blodprøve denne runden pga vi reiser til danmark og blir i 1,5 uke :S Så vil jo ikke få noe sikkert svar på om jeg får EL av dobbel heller denne runden, men skal nå prøve å se med EL tester om jeg klarer å fange noe opp har mine tvil men Har ikke avklart enda hvor mange runder, men hun anslo 6 til meg. dette blir min 3.. har egentlig null tro på at jeg kommer til å bli gravid. men må nå bare prøve.. Blir jo ikke akkurat yngre heller Hos meg vil det nok stoppe med letrozol. jeg kommer ikke til å ta det videre da jeg kjenner at denne prosessen sliter veldig på meg.