Ser ut som at Letrozol har virket!! 3 runde med letrozol, 2 runde med dobbel kur! Og denne testen idag på CD 27! Vis vedlegget 200565
Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som at Letrozol har virket!! 3 runde med letrozol, 2 runde med dobbel kur! Og denne testen idag på CD 27! Vis vedlegget 200565
Hei Nettea90 Bare ikke gi opp håpet har du ikke fått eggløsning av letrozol tidligere ? hvor mange PP har du hatt ? Jeg tar min siste tabelett med provera i morgen, så får vi se når tanta dukker opp. Har ikke hatt påvist EL tidligere ved blodprøver, men har kun tatt enkel dose letrozol, så nå håper jeg dobbel dose kan gjøre susen for meg.
TakkGratulerer så mye
Det begynner smått å synke innWow, du er jo gravid jo! gratulerer så mye noen spesielle symtomer?
Det begynner smått å synke inn
Tusen takk litt ømme bryst og murringer av og til
Hvordan går det med deg?
Nei for jeg er på jobb jaa ikke gi opp, den kan faktisk gå
Utrolig kjekt! Fortalt mannen og?
Dette gir håp for oss andre
Her går det fint. Merker heldigvis lite til provera tablettene dropper å teste etter EL denne syklusen tror jeg. EL-testene har vært positive de siste 3 ukene nå, så da er det liten vits hadde bare håpet jeg kunne prøvd letrozol noen sykluser til dersom jeg får EL denne gangen, men men. Lyst å spørre legen, men hun trosser vel ikke gyn? Klaffer det ikke denne runden får vi vel bare krysse fingrene for at ivf funker. Selv om jeg har lite lyst til å gå gjennom hele den prosessen
Wii, så gøy gratulerer så masse. Må ta en digital også da snart <3Ser ut som at Letrozol har virket!! 3 runde med letrozol, 2 runde med dobbel kur! Og denne testen idag på CD 27! Vis vedlegget 200565
Nei for jeg er på jobb jaa ikke gi opp, den kan faktisk gå
Hvorfor kan du ikke ta flere kurer med Letrozol mens du venter på ivf?
Hvor mange kurer har du hatt til nå? Enkle eller doble?
Heier på dere!!
Det var merklig at di fikk det første og ikke andre gang..ahh, det blir gøy
Jeg har tatt to dobble kurer med letrozol til nå, fikk EL første gang men ikke andre runde.
Vet egentlig ikke. Sist jeg var hos gyn sa hun at jeg selvfølgelig kunne prøve letrozol eller pergorime kurer mens vi stod i kø for ivf, men denne gang var hun skikkelig negativt og mente at det ikke var noe håp for at vi skulle klare dette på egenhånd mannen har litt nedsatt kvalitet, men hun sa og at dersom alt hadde vært fint med meg hadde vi nok klart det fint på egenhånd.. Egentlig litt lyst å bare bestille time til privat gyn dersom jeg får EL av letrozol denne gang
Takktakk jaaa skal gjøre det enten ikveld eller i morgen tidligWii, så gøy gratulerer så masse. Må ta en digital også da snart <3
Det var merklig at di fikk det første og ikke andre gang..
så lenge letrozol gir el er den jo håp mener jeg?
Stå på ditt og si at du iallefall vil hjøre et forsøk! Bedre enn å bare gå uten mensen å vente og føle du ikke kan gjøre noen ting i mellomtiden
Haha det gjorde jeg siden det var 5mnd ventetid til offentlig skal egentlig til offentlig den 18.10
Teit.. offentlig altså....Ja veldig merkelig, men gyn nektet. Fikk såvidt gå på den siste kuren nå. Ja syke ventetider! Tenk at du faktisk har blitt gravid i mellomtiden da
Teit.. offentlig altså....
Gå privat i mellom tiden du og da
Den ene timen privat som jeg var på lønnte seg virkelig
Klarte ikke holde meg til imorgen tidlig så svei av en nå
Sendte jenta på 2 ut til mannen med testen i hånden så nå er vi i lykkerus begge Vis vedlegget 200659
Wohoo, så bra!!Fikk akkurat mail om at vi skal inn på samtale til fertilitetsklinikken i begynnelsen av januar så mulig vi kommer raskere i gang en forventet
Åå, så glad på dine vegne! Tipper dere er i lykkerus nå ja. Søt måte å få fortelle det på
Hehe takk skal prøve så godt jeg kanAaartig Gratulerer så mye, nå må du bare senke skuldrene og nyyyyte det Regnet med den digitale også ville slå ut positivt siden strimmelen var såpass sterk (Y)
Nei jeg lever i håpet så godt jeg kan mister bare litt motivasjonen når det aldri går. Dette blir min 3 runde på dobbel kur. Fikk EL første gang, men ikke forrige runde. Har hatt pausemåned mellom hver gang og da drar tiden ut i og med at mensen ikke kommer uten Provera
Tok du 10 dager med Provera? Ja dobbel kur gjør nok susen for deg skal du se Kjekt vi ligger nesten likt.
Jeg ser den. har hatt noen runder selv, men da med enkel dose uten noe virkning Ja, jeg har tatt 10 dager med provera nå, og kjenner allerede mensmurringene kommer ( tok siste tabelett idag ) Ja da er det ikke langt mellom oss, vi får krysse fingrene og følge hverandre. greit å ha noen i samme situasjon og snakke med. måtte du ha pausemnd i mellom hver PP med letrozol ? har ikke helt skjønt hvorfor man må ha det. ser det er så mange her inne som ikke har pause mnd med letrozol