Erfaring med Letrozol?

Jaa :) har gjort det vi kan denne pp! Så håper på full klaff :) el testene ble aldri positive men el slim tir-tor så regner med el var torsdag kveld/fredag :) åhh kan ikke vente til neste helg! :p

Blir du fulgt opp med blodprøver på sykehuset ? jeg drar alltid på dag 20 inn til sykehuset for å ta blodprøve, da ser de om jeg har hatt eggløsning eller ikke :)
 
Blir du fulgt opp med blodprøver på sykehuset ? jeg drar alltid på dag 20 inn til sykehuset for å ta blodprøve, da ser de om jeg har hatt eggløsning eller ikke :)
Nei ikke denne gang, ble det de førte 2 pp med letrozol for å se om det virket. Og så lenge blodprøven viste at jeg fikk el på dobbel dose forrige pp så virked det ikke som om jeg skulle det denne pp :(

Hvordan ligger du ann da? :)
 
Nei ikke denne gang, ble det de førte 2 pp med letrozol for å se om det virket. Og så lenge blodprøven viste at jeg fikk el på dobbel dose forrige pp så virked det ikke som om jeg skulle det denne pp :(

Hvordan ligger du ann da? :)

Okei. Har kun tatt enkel dose, uten påvist eggløsning. Begynte med provera idag for å fremkalle menstruasjon igjen :S Også blir det dobbel dose letrozol når tanta melder sin ankomst :p Håper virkelig eggløsning kommer av dobbel dose,hvis ikke kjenner jeg at jeg vil gi opp neste.. beg å bli noe lei :p
 
Okei. Har kun tatt enkel dose, uten påvist eggløsning. Begynte med provera idag for å fremkalle menstruasjon igjen :S Også blir det dobbel dose letrozol når tanta melder sin ankomst :p Håper virkelig eggløsning kommer av dobbel dose,hvis ikke kjenner jeg at jeg vil gi opp neste.. beg å bli noe lei :p
Da er du vertfall igang igjen :D så krysser vi det som krysses kan for at dobbel kur letrozol hjelper! Det gjorde det her :)
 
Hvordan går det med deg ? To piller igjen av provera nå, så er det bare å vente på tanta her :p
Jeg går og venter :p Ikm torsdag eller søndag :p

Jippi! Da er du endelig snart i gang igjen! :D
 
Hei jenter :) spennende å følge med!
Jeg begynte på første Provera tablett i går, før det blir dobbel letrozol kur. I følge gyn var det ikke særlig vits å prøve noe mer i og med at det ikke hadde noen effekt sist gang, men jeg velger å prøve en siste gang!

Har fått henvisning videre for Ivf nå, håper bare ikke ventelisten blir for lang..:sorry:
 
Hei jenter :) spennende å følge med!
Jeg begynte på første Provera tablett i går, før det blir dobbel letrozol kur. I følge gyn var det ikke særlig vits å prøve noe mer i og med at det ikke hadde noen effekt sist gang, men jeg velger å prøve en siste gang!

Har fått henvisning videre for Ivf nå, håper bare ikke ventelisten blir for lang..:sorry:
Så bra! :) da er du snart igang igjen med ny pp :)
Håper at det gir effekt denne gangen, og bra at du står på ditt! :)

Det føles godt å bli henvist, da er du iallefall igang :) krysser fingrene for korte ventelister! Masse lykke til :)
Spennende å følge med :)
 
Så bra! :) da er du snart igang igjen med ny pp :)
Håper at det gir effekt denne gangen, og bra at du står på ditt! :)

Det føles godt å bli henvist, da er du iallefall igang :) krysser fingrene for korte ventelister! Masse lykke til :)
Spennende å følge med :)

Ja gleder meg til å komme i gang med noe i hvertfall. 100 dager uten mens er lenge :p

Tusen takk:) Ja, føles godt at vi endelig står på ventelisten nå. Så får vi hellet smøre oss med litt tålmodighet. Vi er heldige som får hjelp i hvertfall :)

Krysser fingrene for spire hos deg :) Tok du blodprøve for å sjekke EL denne gangen også?
 
Ja gleder meg til å komme i gang med noe i hvertfall. 100 dager uten mens er lenge :p

Tusen takk:) Ja, føles godt at vi endelig står på ventelisten nå. Så får vi hellet smøre oss med litt tålmodighet. Vi er heldige som får hjelp i hvertfall :)

Krysser fingrene for spire hos deg :) Tok du blodprøve for å sjekke EL denne gangen også?
Ja det er fryktelig lenge!! Slik hadde jeg det og før jeg startet på letrozol..
er jo egentlig veldig greit, bare ikke akuratt når man prøver :p

Ja det er godt å vite at man er på vei da! :)

Nei gjorde ikke det sålenge jeg fikk påvist el forrige syklus, men skulle jo absolutt ønske å tatt denne pp også men men :)
Hvos jeg skal se tilbake på foreige pp med dobbel kur så skal tanta komme i morgen :p fikk aldri positive el tester så aner ikke når el var ;)
 
Ja gleder meg til å komme i gang med noe i hvertfall. 100 dager uten mens er lenge :p

Tusen takk:) Ja, føles godt at vi endelig står på ventelisten nå. Så får vi hellet smøre oss med litt tålmodighet. Vi er heldige som får hjelp i hvertfall :)

Krysser fingrene for spire hos deg :) Tok du blodprøve for å sjekke EL denne gangen også?
Hei jenter :) spennende å følge med!
Jeg begynte på første Provera tablett i går, før det blir dobbel letrozol kur. I følge gyn var det ikke særlig vits å prøve noe mer i og med at det ikke hadde noen effekt sist gang, men jeg velger å prøve en siste gang!

Har fått henvisning videre for Ivf nå, håper bare ikke ventelisten blir for lang..:sorry:

Hei Nettea90 :) Bare ikke gi opp håpet :) har du ikke fått eggløsning av letrozol tidligere ? hvor mange PP har du hatt ? Jeg tar min siste tabelett med provera i morgen, så får vi se når tanta dukker opp. Har ikke hatt påvist EL tidligere ved blodprøver, men har kun tatt enkel dose letrozol, så nå håper jeg dobbel dose kan gjøre susen for meg.
 
Nei :D men har en dårlig magefølelse.. "hvorfor skal jeg få 2 streker nå når jeg ikke har fått det de siste 17mnd" :p

Ser den :( sikkerlig frustrerende dette her. syns alle andre blir gravid bare di ser på gubben sin. men dog ikke her da :p men satser på at det klaffer for oss også, en eller annen dag :D
 
Ser den :( sikkerlig frustrerende dette her. syns alle andre blir gravid bare di ser på gubben sin. men dog ikke her da :p men satser på at det klaffer for oss også, en eller annen dag :D
En vakker dag sitter vi og me 2 streker i hånden ❤️
 
Jeg håper virkelig det ja. jeg for min del kommer til ikke til å fortsette lenger enn prøving med letrozl. Orker ikke IVF.
Nei det er tungt.. men krysser fingrene for at letrozol gir el :)
 
Ser ut som at Letrozol har virket!! 3 runde med letrozol, 2 runde med dobbel kur! Og denne testen idag på CD 27! :D
ImageUploadedByBV Forum1475650017.340056.jpg
 
Back
Topp