Mira2007
Glad i forumet
Hmm, ta kontakt med kvinneklinikken i morgen å spør hva det kan skyldes![]()
Jeg måtte ta en G test til bare for å sjekke, den var negativ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, ta kontakt med kvinneklinikken i morgen å spør hva det kan skyldes![]()
Æsj daJeg måtte ta en G test til bare for å sjekke, den var negativmen ja, skal ringe de i morgen. går med sånn sikkerlig ubehag i magen, men det skjer jo ingenting. mulig jeg skulle vært inne til ny UL
![]()
Æsj da
Uff for en følelse! Håper du får noen gode svar imorgen da![]()
Så lenge du har pleid å få det etter 2-3 dager synes jeg der er fryktelig merkeligjaaamen leser d er flere som ikke får før d er gått en uke ++ .. men d har aldri skjedd med meg før så skal ringe gyn for å være sikker
![]()
Så lenge du har pleid å få det etter 2-3 dager synes jeg der er fryktelig merkeliger spent på hva de sier idag
![]()
Haha det er sååå typiskTelefontid etter kl 13men mulig jeg bare drar dit og spør, siden jeg uansett på må sykehuset for å ta noen prøver
litt utålmodig nå ja
![]()
Det var ingen der da jeg kom. Sikkert midt i lunsjen siden d var rundt halv 12ringte dem senere, og legen min var ikke på jobb før torsdag så får bare vente tålmodig til da. Men kjenner jeg blir noe urolig ja, og redd for at noe skal være galt. Har jo gått med mens smerter siden torsdag/fredag, og nå tenker jeg kanskje d heller var andre smerter, at noe er galt :-( *grubleraltformye*
tyyypisk....Det var ingen der da jeg kom. Sikkert midt i lunsjen siden d var rundt halv 12ringte dem senere, og legen min var ikke på jobb før torsdag så får bare vente tålmodig til da. Men kjenner jeg blir noe urolig ja, og redd for at noe skal være galt. Har jo gått med mens smerter siden torsdag/fredag, og nå tenker jeg kanskje d heller var andre smerter, at noe er galt :-( *grubleraltformye*
Typisk at hun hun er borte akkurat nå. Men heldigvis ikke så lenge til torsdag daingenting er galt kjære deg. Lest at noen går opp til 10 dager før blødning kommer så det er nok helt normalt. Men skjønner at du blir urolig. Har du sterke menssmerter?
![]()
tyyypisk....men snart er det torsdag!
det nok ikke noe galt, bare kroppen som har gått helt i spinn, mulig du kan starte by runde provera?
Grublingen kan ta livet av oss av og til.. det går nok bra skal du se![]()
Ja leste det samme jeg ogsåmeeen du vet nå hvor flink vi damer kan være å gruble
neida, torsdag kommer fort.. så får vi håpe hun ringer meg
eller at blødningen starter før det
![]()
Godt hun hadde noe svar på det daHun ringte nå. Skal inn på sykehuset og ta noen hormonprøver. Hun mente slimhinnen ikke har bygd seg nok opp til å få blødning kanskje mao for lite østrogen...
Godt hun hadde noe svar på det dafår håpe prøvene er fine
hva må du evt gjøre for å få igang blødning?
lykke til
![]()
Jeg har tydeligvis hatt eggløsning av meg selv så da reagerer ikke Provera. Så mensen kommer vell om Max 14 dager, eller jeg får en positiv testgreit å få en forklaring på d iallefall
![]()
WohoooJeg har tydeligvis hatt eggløsning av meg selv så da reagerer ikke Provera. Så mensen kommer vell om Max 14 dager, eller jeg får en positiv testgreit å få en forklaring på d iallefall
![]()
Mannen min har vært bortreist på jobb i 10 dager nå så det skal godt gjøres men positivt at jeg har hatt eggløsning i pausemnd uten hjelp av letrozolWohooohåper dere fikk lagt inn aksjer selv om
hååååper på 2 streker om 14dagers tid
masse lykke til!
![]()