Erfaring med Letrozol?

Hmm, ta kontakt med kvinneklinikken i morgen å spør hva det kan skyldes :)

Jeg måtte ta en G test til bare for å sjekke, den var negativ :P men ja, skal ringe de i morgen. går med sånn sikkerlig ubehag i magen, men det skjer jo ingenting. mulig jeg skulle vært inne til ny UL :P

Jeg måtte ta en G test til bare for å sjekke, den var negativ :P men ja, skal ringe de i morgen. går med sånn sikkerlig ubehag i magen, men det skjer jo ingenting. mulig jeg skulle vært inne til ny UL :P
Æsj da :p
Uff for en følelse! Håper du får noen gode svar imorgen da :)

jaaa :P men leser d er flere som ikke får før d er gått en uke ++ .. men d har aldri skjedd med meg før så skal ringe gyn for å være sikker :)
Så lenge du har pleid å få det etter 2-3 dager synes jeg der er fryktelig merkelig :) er spent på hva de sier idag :)

Så lenge du har pleid å få det etter 2-3 dager synes jeg der er fryktelig merkelig :) er spent på hva de sier idag :)

Telefontid etter kl 13 :P men mulig jeg bare drar dit og spør, siden jeg uansett på må sykehuset for å ta noen prøver :D litt utålmodig nå ja :P

Telefontid etter kl 13 :P men mulig jeg bare drar dit og spør, siden jeg uansett på må sykehuset for å ta noen prøver :D litt utålmodig nå ja :P
Haha det er sååå typisk :p hehe det sjønner jeg meget godt :D

hadde tatt en tur innom dem å hørt, i og med at du uansett skal bort :) virker som TR er på gang her. jeg som hadde håpet det kunne ventet litt :p

Det var ingen der da jeg kom. Sikkert midt i lunsjen siden d var rundt halv 12 :P ringte dem senere, og legen min var ikke på jobb før torsdag så får bare vente tålmodig til da. Men kjenner jeg blir noe urolig ja, og redd for at noe skal være galt. Har jo gått med mens smerter siden torsdag/fredag, og nå tenker jeg kanskje d heller var andre smerter, at noe er galt :-( *grubleraltformye*

Det var ingen der da jeg kom. Sikkert midt i lunsjen siden d var rundt halv 12 :p ringte dem senere, og legen min var ikke på jobb før torsdag så får bare vente tålmodig til da. Men kjenner jeg blir noe urolig ja, og redd for at noe skal være galt. Har jo gått med mens smerter siden torsdag/fredag, og nå tenker jeg kanskje d heller var andre smerter, at noe er galt :-( *grubleraltformye*

Typisk at hun hun er borte akkurat nå. Men heldigvis ikke så lenge til torsdag da :) ingenting er galt kjære deg. Lest at noen går opp til 10 dager før blødning kommer så det er nok helt normalt. Men skjønner at du blir urolig. Har du sterke menssmerter? :(

Det var ingen der da jeg kom. Sikkert midt i lunsjen siden d var rundt halv 12 :P ringte dem senere, og legen min var ikke på jobb før torsdag så får bare vente tålmodig til da. Men kjenner jeg blir noe urolig ja, og redd for at noe skal være galt. Har jo gått med mens smerter siden torsdag/fredag, og nå tenker jeg kanskje d heller var andre smerter, at noe er galt :-( *grubleraltformye*
tyyypisk.... :( men snart er det torsdag! :) det nok ikke noe galt, bare kroppen som har gått helt i spinn, mulig du kan starte by runde provera?
Grublingen kan ta livet av oss av og til.. det går nok bra skal du se :)

Typisk at hun hun er borte akkurat nå. Men heldigvis ikke så lenge til torsdag da :) ingenting er galt kjære deg. Lest at noen går opp til 10 dager før blødning kommer så det er nok helt normalt. Men skjønner at du blir urolig. Har du sterke menssmerter? :(

Ja leste det samme jeg også :P meeen du vet nå hvor flink vi damer kan være å gruble :D neida, torsdag kommer fort.. så får vi håpe hun ringer meg :D eller at blødningen starter før det :)

tyyypisk.... :( men snart er det torsdag! :) det nok ikke noe galt, bare kroppen som har gått helt i spinn, mulig du kan starte by runde provera?
Grublingen kan ta livet av oss av og til.. det går nok bra skal du se :)

Ja torsdag kommer heldigvis fort :P får håpe hun ringer da, eller at tanta kommer før den tid :P ja det kjennes ganske godt ja... Bruker ikke ha mens smerter i en uke før mensen kommer til vanlig :P kanskje en dag eller to så syns d er merkelig :P men krysser fingrene.. er nok helt sikkert ikke noe alvorlig nei :P

Ja leste det samme jeg også :p meeen du vet nå hvor flink vi damer kan være å gruble :D neida, torsdag kommer fort.. så får vi håpe hun ringer meg :D eller at blødningen starter før det :)

Ja, hvorfor må vi gruble så mye :p krysser fingrene for at blødningen starter før for deg :)

Hun ringte nå. Skal inn på sykehuset og ta noen hormonprøver. Hun mente slimhinnen ikke har bygd seg nok opp til å få blødning kanskje mao for lite østrogen...

Hun ringte nå. Skal inn på sykehuset og ta noen hormonprøver. Hun mente slimhinnen ikke har bygd seg nok opp til å få blødning kanskje mao for lite østrogen...
Godt hun hadde noe svar på det da :) får håpe prøvene er fine :) hva må du evt gjøre for å få igang blødning? :) lykke til :)

Jeg har tydeligvis hatt eggløsning av meg selv så da reagerer ikke Provera. Så mensen kommer vell om Max 14 dager, eller jeg får en positiv test :-) greit å få en forklaring på d iallefall :)

Jeg har tydeligvis hatt eggløsning av meg selv så da reagerer ikke Provera. Så mensen kommer vell om Max 14 dager, eller jeg får en positiv test :) greit å få en forklaring på d iallefall :)

Så bra :D lest at det går an å få eggløsning av tablettene ja.. Da er i hvertfall alt normalt <3 blir spennende dette. Krysser fingrene for spire :)

Jeg har tydeligvis hatt eggløsning av meg selv så da reagerer ikke Provera. Så mensen kommer vell om Max 14 dager, eller jeg får en positiv test :-) greit å få en forklaring på d iallefall :)
Wohooo :D håper dere fikk lagt inn aksjer selv om :) hååååper på 2 streker om 14dagers tid :) masse lykke til! :)

Wohooo :D håper dere fikk lagt inn aksjer selv om :) hååååper på 2 streker om 14dagers tid :) masse lykke til! :)
Mannen min har vært bortreist på jobb i 10 dager nå så det skal godt gjøres men positivt at jeg har hatt eggløsning i pausemnd uten hjelp av letrozol

Back
Topp