Erfaring med Letrozol?

Mannen min har vært bortreist på jobb i 10 dager nå så det skal godt gjøres men positivt at jeg har hatt eggløsning i pausemnd uten hjelp av letrozol
Ja kjempe positivt :) ønsker deg uansett masse lykke til i neste pp :) for du fortsetter vel? :)

Jeg brukte letrozol i 6pp for så å ta en gang med dobbel dose + 3 doser med menopur uten virkning. Skulle så bare bruke letrozol fram til august /september for da skulle vi begynne med ivf siden ingenting ga resultater. (fikk påvist gode egg på ultralyd, men bare negative El-tester). I et siste krampetak dro jeg og prøvde akupunktur i mai/juni. Dette gjorde nok susen for nå er jeg snart 20uker på vei og venter en liten gutt i mars ❤️❤️

Jeg brukte letrozol i 6pp for så å ta en gang med dobbel dose + 3 doser med menopur uten virkning. Skulle så bare bruke letrozol fram til august /september for da skulle vi begynne med ivf siden ingenting ga resultater. (fikk påvist gode egg på ultralyd, men bare negative El-tester). I et siste krampetak dro jeg og prøvde akupunktur i mai/juni. Dette gjorde nok susen for nå er jeg snart 20uker på vei og venter en liten gutt i mars ❤️❤️

Så godt å høre sånne historier ❤️ Gratulerer så mye med lille gutten i magen :D Tok du dobbel letrozol kur samtidig som du tok akupunktur? Jeg har prøvd et par ganger med akupunktur, men hadde ingen effekt på meg. Men det har vært mens jeg har hatt pause fra letrozol da. Kanskje verdt å prøve sammen med letrozol? :)

hvordan går det hos deg ? :D
Takk for at du spør :D her går det bare fint, regner med jeg fortsatt er gravid :p ikke mange symptomer som har meldt seg enda, heldigvis :)
Hvordan går det med deg da? :) har tanta kommet? :P

Så godt å høre sånne historier ❤️ Gratulerer så mye med lille gutten i magen :D Tok du dobbel letrozol kur samtidig som du tok akupunktur? Jeg har prøvd et par ganger med akupunktur, men hadde ingen effekt på meg. Men det har vært mens jeg har hatt pause fra letrozol da. Kanskje verdt å prøve sammen med letrozol? :)

Tusen takk! ❤️
Nei, tok bare enkel dose da
Er jo verdt et forsøk! lykke til! ❤️

Takk for at du spør :D her går det bare fint, regner med jeg fortsatt er gravid :p ikke mange symptomer som har meldt seg enda, heldigvis :)
Hvordan går det med deg da? :) har tanta kommet? :P

Treg å svare. Har vært bortreist. Tanta kom og nå venter jeg bare på eggløsning. Dag 13 idag men ingen positiv test enda men blir sterkere ser jeg for hver dag nå :) vi kjører på selv om den ikke er 100% og legger inn ekstra aksjer når testen blir helt positiv. :)

Treg å svare. Har vært bortreist. Tanta kom og nå venter jeg bare på eggløsning. Dag 13 idag men ingen positiv test enda men blir sterkere ser jeg for hver dag nå :) vi kjører på selv om den ikke er 100% og legger inn ekstra aksjer når testen blir helt positiv. :)
Åhh så gode nyheter :D ja kjør på selv uten positive tester! Jeg fikk nemlig aldri positiv el test :p masse lykke til ❤️ håper november er mnd for dere! :)

Hva tror dere om denne? Tatt i ettermiddag men har drukket mye kaffe og vann da vi er i varmere strøk, så umulig å ikke drikke på 3-4 timer her :P
ImageUploadedByBV Forum1478025878.251614.jpg

Testene blir bare svakere og svakere så tror EL må ha vært på dag 13/14.. får bare vente og se. Og håpe at dobbel dose letrozol har hjulpet på :-)

Dette blir spennende :) Er jo veldig bra at du fikk eggløsning i pausemåned og da :) hadde du noe EL-slim?

Det er sant, men eggløsning kom veldig sent i pausemnd så trodde egentlig at toget var gått :P Får satse på at denne runden klaffer da, om det var eggløsning jeg hadde, koste vi oss dagen før og samme dag :) Merket litt slim på dag 13, men ikke sånn mye :P hvordan går det med deg ?

Det er sant, men eggløsning kom veldig sent i pausemnd så trodde egentlig at toget var gått :p Får satse på at denne runden klaffer da, om det var eggløsning jeg hadde, koste vi oss dagen før og samme dag :) Merket litt slim på dag 13, men ikke sånn mye :p hvordan går det med deg ?

Det lover jo bra :) spennende dager. Jeg tror kanskje jeg hadde eggløsning sist helg. Rundt CD 17/18, fikk i hvert fall positiv EL-test da, men om egget faktisk slapp er en annen ting :p

Det lover jo bra :) spennende dager. Jeg tror kanskje jeg hadde eggløsning sist helg. Rundt CD 17/18, fikk i hvert fall positiv EL-test da, men om egget faktisk slapp er en annen ting :p
Det er sant, man vet jo aldri... spent på bl.prøver på mandag. Når tenker du å prøve å teste? :)

Etter kvalme i nå to døgn kastet jeg nå opp. Kroppen sender meg mange rare signaler altså :p

Back
Topp