Erfaring med Letrozol?

Har en jente fra før, da var i ultralyd i ule 6, 8, og i uke 12 neste gang. I uke 12 så hun at det var en jente :-) var i ul hver 4 uke etter uke 12 og frem til uke 24. Etter uke 24 var jeg hver 14dag. Men det er siden jeg har diabetes da :-)
Ååå begynte å lure hvorfor du var så ofte :)
Vi var i uke 12 forrige gang også og jeg mener gun sa det så ut som gutt og mannen menere hun sa jente, og jente ble det ;)
Har ikke noen forventninger til å få vite kjønn på TUL :)

Ååå begynte å lure hvorfor du var så ofte :)
Vi var i uke 12 forrige gang også og jeg mener gun sa det så ut som gutt og mannen menere hun sa jente, og jente ble det ;)
Har ikke noen forventninger til å få vite kjønn på TUL :)

nei tror ikke det er så vanlig at de klarer å se det såpass tidlig i svangerskapet :) men jenta mi lå liksom sånn til at det var umulig å ikke se det :P hahah :) Du, har du erfaring med tidlig test strimlene til billigetester ? mener den heter babyplan. vet du hvor mange ml/u den reagerer på ? tenkte kanskje å svi av en test i morgen tidlig :P selv om det enda er 6 dager til forventet mens da :P

Hmm vet ikke om jeg helt vil tro på akuratt det ;)
Njæ, stort sett influensa... får i meg så lite mat at energinivået er på bunn! Kvalmen forsvant like fort som den kom så den har ikke plaget meg særlig :)
Ja det blir veldig spennende! Tviler på at de klarer å se kjønn i uke 12, men jeg tror vi vil vite det ved ordinær UL :)
Ikke for å blande meg inn med jeg var på privat ul i uke 11, og da kunne han se kjønn. Fikk beskjed om at det var mest sannsynlig ei jente, og det stemte.

nei tror ikke det er så vanlig at de klarer å se det såpass tidlig i svangerskapet :) men jenta mi lå liksom sånn til at det var umulig å ikke se det :P hahah :) Du, har du erfaring med tidlig test strimlene til billigetester ? mener den heter babyplan. vet du hvor mange ml/u den reagerer på ? tenkte kanskje å svi av en test i morgen tidlig :P selv om det enda er 6 dager til forventet mens da :P
Hehe :p
Nei ikke fra billigtest, jeg kjøpte fra tostreker.no og de reagerer på 10ml/u. Jeg testet 5 dager før og fikk blenda, testet så igjen 1 dag før som ble supersvak innen tidsfristen og kjempe tydelig etter tidsfristen :)
Lykke til med testingen :)

Dagens tester. Vet ikke helt hva jeg skal tro :eek:

image.jpeg

Iiiih! Tror ikke på det før digital slår ut :p når tror du jeg kan teste med det?
Wow! Jeg ser strek på testen din :D:D syns den ser rosa ut også jeg?
Må prøve å teste igjen om noen dager.. tror egentlig ikke det er noe, ser mange får skyggestreker på disse :P Jeg tror du kan teste med digital idag eller i morgentidlig jeg :) streken din er såpass sterk nå at jeg tror en digital vil slå ut nå ja :)

Må prøve å teste igjen om noen dager.. tror egentlig ikke det er noe, ser mange får skyggestreker på disse :p Jeg tror du kan teste med digital idag eller i morgentidlig jeg :) streken din er såpass sterk nå at jeg tror en digital vil slå ut nå ja :)

Ja lest det samme. Prøv igjen om et par dager :) tenk om det blir sommerbarn på hele gjengen da!! Så bra. Da tror jeg kanskje jeg prøver å ta en i kveld, hvis jeg klarer å holde meg borte fra do så lenge :p føler virkelig TR er rett rundt hjørnet. Menssmerter og en haug av kriser i ansiktet. Har heldigvis ikke blødd noe i dag :)

Ja lest det samme. Prøv igjen om et par dager :) tenk om det blir sommerbarn på hele gjengen da!! Så bra. Da tror jeg kanskje jeg prøver å ta en i kveld, hvis jeg klarer å holde meg borte fra do så lenge :p føler virkelig TR er rett rundt hjørnet. Menssmerter og en haug av kriser i ansiktet. Har heldigvis ikke blødd noe i dag :)

jeg tror det var en såkalt festeblødning du opplevde, og den kommer jo når egget fester seg så det kan jo stemme med tanke på hvor mange dpo du er :) Når jeg var gravid med mi jente, så følte jeg at jeg fikk sikkerlig fet du. har normaltvis tørr hud :P så det var liksom det første symptomet jeg fikk. og alene pga det tvingen en venninne meg og ta en test :P må få høre når du har testet digitalt i kveld :D Kjøp deg en slik dobbelpakkning, så kan du spare en til i morgen tidlig ;) ifall den ikke slår ut på kveldsurin :)

Positiv uten tvil :-) gratulerer så mye :-) så gøy... her e min. Syns jeg skimter en strek. Er jo enda veldig tidlig. Ellers kan d være en såkalt skyggestrek eller innbilning :P ser dere noe? Vis vedlegget 206726
Denner ser også positiv ut så vil tippe at den blir sterkere for hver dag :) ønsker deg masse lykke til videre med testing! Håper på sterkere test imorgen :)

Denner ser også positiv ut så vil tippe at den blir sterkere for hver dag :) ønsker deg masse lykke til videre med testing! Håper på sterkere test imorgen :)

ja det blir noen spennende dager fremover med sikkert alt for mye testing. tenkte å holde meg i skinnet til lørdag/søndag :P men kjenner jeg meg selv rett så blir det vell en test hver dag.. utålmodig.no :P

ja det blir noen spennende dager fremover med sikkert alt for mye testing. tenkte å holde meg i skinnet til lørdag/søndag :P men kjenner jeg meg selv rett så blir det vell en test hver dag.. utålmodig.no :P
Haha det sjønner jeg! Jeg hadde og testet hver dag med en slik test :p

jeg tror det var en såkalt festeblødning du opplevde, og den kommer jo når egget fester seg så det kan jo stemme med tanke på hvor mange dpo du er :) Når jeg var gravid med mi jente, så følte jeg at jeg fikk sikkerlig fet du. har normaltvis tørr hud :p så det var liksom det første symptomet jeg fikk. og alene pga det tvingen en venninne meg og ta en test :p må få høre når du har testet digitalt i kveld :D Kjøp deg en slik dobbelpakkning, så kan du spare en til i morgen tidlig ;) ifall den ikke slår ut på kveldsurin :)

Håper du har rett, blir bare så redd av de smertene og blødningen :( morsomt hvor mye som skjer med kroppen, og at det med huden var ditt første tegn :p ja klart du skal få høre:) smart med dobbelpakke! mannen må kanskje få vite det også dersom den digitale slår ut :p venter lengt mulig med å fortelle han det.

Håper du har rett, blir bare så redd av de smertene og blødningen :( morsomt hvor mye som skjer med kroppen, og at det med huden var ditt første tegn :p ja klart du skal få høre:) smart med dobbelpakke! mannen må kanskje få vite det også dersom den digitale slår ut :p venter lengt mulig med å fortelle han det.

Jeg tror det. tror ikke du må engste deg iallefall :) du kan jo også bestille en legetime å få målt hvg nivå :) Da kan de jo enklere følge med at den stiger sånn som den skal :) Mange opplever blødning i starten av ett svangerskap og er som regel helt uskyldig. Jeg selv hadde en styrtblødning i uke 14 med første jenta mi. Men det gikk bra det også :)

Wow disse er jo superpositive!! :D gratulerer så masse!!! Regner med at en digital slår ut nå ja :D
Hvor lenge har dere prøvd? Og hvor mange runder med letrozol? :)

Igjen, gratulerer!! :D

Er de? :D Så glad for å ha dere her, når ingen andre vet noe som helst :p vi har prøvd siden mai 2015, så 1,5 år nå. Hadde en runde tidlig i vår som jeg fikk eggløsning av, en i sommer som ikke fungerte og tok den siste kuren nå, bare for gøy! Gyn sa at jeg nok hadde blitt immun på de og at det derfor ikke var nødvendig å prøve noe mer. Mannen har også veldig dårlige svømmere så fikk beskjed om at Ivf er vår eneste løsning. Har fått time til forsamtale i januar :) krysser fingrene for at jeg ikke trenger den!

Er de? :D Så glad for å ha dere her, når ingen andre vet noe som helst :p vi har prøvd siden mai 2015, så 1,5 år nå. Hadde en runde tidlig i vår som jeg fikk eggløsning av, en i sommer som ikke fungerte og tok den siste kuren nå, bare for gøy! Gyn sa at jeg nok hadde blitt immun på de og at det derfor ikke var nødvendig å prøve noe mer. Mannen har også veldig dårlige svømmere så fikk beskjed om at Ivf er vår eneste løsning. Har fått time til forsamtale i januar :) krysser fingrene for at jeg ikke trenger den!
Jaa herregud sååå rosa og fine!! :D ta en digital :)
Ja erfarte også god støtte her inne mens vi prøve, var også prøver siden mai 15 og vi fikk klaff sist mnd :)
Med de beskjedene fra gyn er det jo kjempe gøy at dere har fått det til på egenhånd :) kanskje det også har gjort at dere slappet litt mer av mtp at dere har fått time til forsamtale :)
Med de testene ser det ikke ut til at dere trenger den samtalen nei :)
Tar meg lov til et lite gratulerer :D

Back
Topp